IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Despised Icon Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-05-2007 9:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 22:45 schreef Audiophile het volgende:
Ik vind die The Ills Of Modern Man wel lekker, ik erger me weer alleen kapot aan dat typische mallcore drumgeluid, weer zo'n zielloze snaredrum.
Gedeeltelijk met je eens. Check The Healing Process, klinkt naar mijn mening een stukje lekkerder.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-05-2008 10:27 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zojuist The Healing Process weer eens opgezet, lekker plaatje!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-05-2008 13:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:20 schreef Hypnos het volgende:
ik ben een absolute "metalcore"-hater, maar deze viel halflinks nog mee.
pff, homo. Despised Icon is gewoon ruig.


Fuck the world and fuck you


BVT
Usericon van BVT
Posted 11-05-2008 14:42 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Heb twee ploaten/cd's van ze..|Eruggggg. lekker.



verstikking
Usericon van verstikking
Posted 11-05-2008 18:51 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 11 mei 2008 10:27 schreef 6sic6 het volgende:
Zojuist The Healing Process weer eens opgezet, lekker plaatje!

Het enige album dat ik van ze ken, gave plaat



Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 05-11-2008 16:54 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Whitechapel staat al up en kennelijk waarderen veel mensen deze band wel. De band die wat mij betreft de grootste invloed heeft gehad op hedendaagse Moderne socalled deathcore moet toch wel Despised Icon zijn.

Alle releases vind ik megavet, maar toch geef ik sterke voorkeur uit naar het laatste werk.
Dit omdat er meer tuffguy -core in zit: meer fixatie op de breaks, sing-a-longs.
Overigens vind ik die bree's wel cool, maar als ze die hadden weggelaten zou ik er ook tevreden mee zijn. Dat vind ik wat meer passen bij het oudere werk waar het nog een wat vuil geluid had.

Sowieso dat ik de montreal metalscene goed kan waarderen: (Ion Dissonance, (the) Plasmarifle, Beneath The Massacre.)










NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-11-2008 17:35 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2008 13:16 schreef mental het volgende:
Despised Icon is gewoon ruig.

En die staat ook al in het rijtje fijne bands op het Never say Die-tour@Tivoli,16nov.


=)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2008 19:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 17:35 schreef NotYourBitch het volgende:
En die staat ook al in het rijtje fijne bands op het Never say Die-tour@Tivoli,16nov.
hehe, weet zeker dat je die vet gaat vinden, ik heb nu eenmaal gewoon een gewldige smaak kwa muziek, ik wordt er soms zelf wel eens moe van dat ik zoveel vette muziek ken..


Fuck the world and fuck you


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-11-2008 19:44 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 19:37 schreef mental het volgende:
hehe, weet zeker dat je die vet gaat vinden, ik heb nu eenmaal gewoon een gewldige smaak kwa muziek, ik wordt er soms zelf wel eens moe van dat ik zoveel vette muziek ken..

Vet GAAT vinden?Ik vind het al lang vet!
Moe van jezelf worden ach tjaa....wil je een lekker lik-stokje?


=)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2008 19:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 19:44 schreef NotYourBitch het volgende:
Vet GAAT vinden?Ik vind het al lang vet!
Moe van jezelf worden ach tjaa....wil je een lekker lik-stokje?
we mogen het daar niet over hebben van pausmobiel!


Fuck the world and fuck you


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-11-2008 20:20 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 19:49 schreef mental het volgende:
we mogen het daar niet over hebben van pausmobiel!

Dus jij verstaat over een lik-stokje een Chupa-Chups?


=)


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-11-2008 20:20 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 20:20 schreef NotYourBitch het volgende:
Dus jij verstaat onder een lik-stokje een Chupa-Chups?


=)


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-11-2008 20:21 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

*error*
Um Dispiced Icon


=)


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-11-2008 20:22 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 20:20 schreef NotYourBitch het volgende:
Dus jij verstaat onder een lik-stokje een Chupa-Chups?


=)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2008 20:22 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

straks vind pausmobiel je gemeen joh, lol! de jongen heeft het toch al zo zwaar.


Fuck the world and fuck you


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-11-2008 20:22 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

God alle jezus nog an toe.Loop te kloten hier.


=)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2008 20:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 20:22 schreef NotYourBitch het volgende:
God alle jezus nog an toe.Loop te kloten hier.
alles went, zelfs klieren op zm!


Fuck the world and fuck you


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-11-2008 20:26 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 20:22 schreef NotYourBitch het volgende:
God alle jezus nog an toe.Loop te kloten hier.

Sorry luitjes!


=)


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 05-11-2008 20:46 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Je loopt te quoten bedoel je ?


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 09-11-2008 18:51 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

NOg meer luitjes uit de buurt van AmsterFdam die naar Never Say Die tour gaat,16nov.Tivoli?


=)


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-09-2009 17:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Day Of Mourning, zo heet de nieuwe plaat van Despised Icon. En weer hebben ze me weten te verassen. Death-grind zoals het hoort: smerig, snel en lomp. De nadruk ligt deze keer wat minder op de -core.
Voor de liefhebbers, oordeelt u zelf:

luistertip: MVP

http://www.myspace.com/despisedicon

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 30-09-2009 17:53]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-09-2009 20:44 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Niemand?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-09-2009 21:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De nadruk ligt wat minder op de -core? Als mijn oren kunnen horen ligt het juist wat meer op de core. De techniek iets minder naar voren (hoewel het zeker zijn momenten heeft), het geheel klinkt veel zwaarder en lomper.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-09-2009 21:42 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 21:01 schreef BenKnuckles het volgende:
De nadruk ligt wat minder op de -core? Als mijn oren kunnen horen ligt het juist wat meer op de core. De techniek iets minder naar voren (hoewel het zeker zijn momenten heeft), het geheel klinkt veel zwaarder en lomper.


Jij bent hier de recensist
Ik vind het juist mega technisch (de riffs en de drums ). Breakdowns zijn er uiteraard ook (gelukkig maar), maar toch vind ik het meer death-grind georiƫnteerd.
Fijne plaat, mokerhard


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-09-2009 21:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Recensent, maar je mag me Ben noemen als je wilt
En goed, met dat in het hoofd ga ik nog een paar maal luisteren. Voorlopig blijf ik bij mijn oordeel

Maar inderdaad, daar zijn we het in ieder geval over eens: mokerharde plaat. Despised Icon levert keer op keer een fantastisch album af.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen