IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Anime Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-12-2001 22:04 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik ben enorme anime fan zijn hier eigenlijk nog meer mensen die dit waarderen ?...
ik zelf spaar tapes en dvd-tjes , en art, en ga proberen een eigen anime strip te tekenen.
ik vond trouwens van anime films de oude dominion tank police erg cool en Ghost in the Shell fantastisch ,ja en nog veel meer.....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 03-12-2001 22:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Anime heerscht behoorlijk ja! En Ghost in the Shell zeker!

ff opscheppen: ik heb alle 6 nummers van de orginele bij DarkHorse uitgegeven comic van GitS (Masamune Shirow)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 03-12-2001 22:15 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

Anime (Manga vooral) heerschen!
ik vind Ninja Scroll hartstikke gaaf en Ghost in the Shell is vet!

Voor de rest nog wat films enzo..weet niet meer..


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 03-12-2001 22:19 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hehe als je wilt lachen dan moet je (letop: fonetisch gespeld: ) 'Urotjikidotjie' ('the legend of the overfiend' in het Engels)eens huren!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-12-2001 22:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 22:19 schreef Lord Morgoth het volgende:
hehe als je wilt lachen dan moet je (letop: fonetisch gespeld: ) 'Urotjikidotjie' ('the legend of the overfiend' in het Engels)eens huren!

haha huen die heb ik hier thuis staan, als je die leuk vind vind je adventure kid ook cool, van de zelfde makers, maar is meer hentai, btw niet kopen want is maar een keer leuk om es te zien, ik had em eerst ook gekocht maar nu toch doorverkocht


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-12-2001 9:04 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 22:15 schreef Creepieboy het volgende:
Anime (Manga vooral) heerschen!
ik vind Ninja Scroll hartstikke gaaf en Ghost in the Shell is vet!

Voor de rest nog wat films enzo..weet niet meer..

hmm moet je ninja resurrection ook es kijken, die is nog vetter als ninja scroll (vind ik dan)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Angelus Purgamentum
unholy empress of southern lands
Usericon van Angelus Purgamentum
Posted 04-12-2001 15:25 by Angelus Purgamentum Wijzig reactieProfiel van Angelus PurgamentumQuote dit berichthttp://www20.brinkster.com/akan/

Ja ik kijk en lees nu 6 jaar anime en manga en vind veel series erg goed. De series die ik ken zijn alleen niet (zo) bekend in Nederland. Ik hou trouwens meer van shounen anime en manga. (Weinig actie)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-12-2001 15:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hm.. zoiest als Tokyo Babylon ?? of nog minder actie ?, (dat was van die drie tekenaressen Champ of zo )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 04-12-2001 17:04 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Om eerlijk te zijn vind ik er maar niks aan..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Angelus Purgamentum
unholy empress of southern lands
Usericon van Angelus Purgamentum
Posted 04-12-2001 17:09 by Angelus Purgamentum Wijzig reactieProfiel van Angelus PurgamentumQuote dit berichthttp://www20.brinkster.com/akan/

Hm volgens mij zeg ik het verkeerd.. ik hou van zowel shounen anime als magical girl series.
De laatste zijn series als Bishoujo Senshi Sailormoon, Ai Tenshi Wedding Peach, Magic Knight Rayearth enzo, shounen anime zijn series als Love Hina en Neon Genesis Evangelion.


Angelus Purgamentum
unholy empress of southern lands
Usericon van Angelus Purgamentum
Posted 04-12-2001 17:10 by Angelus Purgamentum Wijzig reactieProfiel van Angelus PurgamentumQuote dit berichthttp://www20.brinkster.com/akan/

En Trigun en Cowboy Bebop zijn volgens mij ook shounen anime.. wel actie dus..


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-12-2001 17:11 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

mmm kan, het verschilt ook nogal, je hebt heel veel manga wat een en al verkrachting met tentakels is enzo, en je hebt ook fantasy achtige anime, (Slayers en Crystania), daar hou ik zelf heel erg van.
Alleen de vertalingen zijn altijd bar slecht in Engels,(gedeeltelijk, en de songs in het Japans)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 04-12-2001 17:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ik ben een enorm fan van Masamune Shirow (met name Dominion Tank Police en Ghost in the Shell).


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Der Lexus
Usericon van Der Lexus
Posted 05-12-2001 14:38 by Der Lexus Wijzig reactieProfiel van Der LexusQuote dit bericht

Mensen die zich Aeon Flux nog kunnen herrineren ?


Therefore, there are patterns, everywhere in nature


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-12-2001 14:39 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

sure,

op MTV vroeger... maar dat was toch geen Anime

Aeon Flux:

http://www.scifi.com/sfw/issue23/movie.html#af

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 05-12-2001 14:57]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Der Lexus
Usericon van Der Lexus
Posted 05-12-2001 14:43 by Der Lexus Wijzig reactieProfiel van Der LexusQuote dit bericht

Okee, voor de zekerheid, wát is de Defenitie van Anime ?


Therefore, there are patterns, everywhere in nature


Der Lexus
Usericon van Der Lexus
Posted 05-12-2001 15:11 by Der Lexus Wijzig reactieProfiel van Der LexusQuote dit bericht

Wat ik jammer vind met Aeon Flux (al dan niet anime) is dat alle info die nog op internet staat langzaam aan begint te verdwijnen. Vroeger kon je via MTV nog stukjes film bekijken en via de temp. internetfiles opslaan. Vroeger dus..


Therefore, there are patterns, everywhere in nature


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-12-2001 15:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

klopt, ik zoek nog steeds de originele afleveringen van Aeon Flux. Gelukkig heb ik 'The Maxx' van Sam Kieth wel in z'n geheel op video staan


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Der Lexus
Usericon van Der Lexus
Posted 05-12-2001 15:15 by Der Lexus Wijzig reactieProfiel van Der LexusQuote dit bericht

The Maxx vond ik ook wel gaaf ja.. (bruutheid )

Aeon is niet eens te vinden via internet, op een paar clipjes na dan


Therefore, there are patterns, everywhere in nature


Angelus Purgamentum
unholy empress of southern lands
Usericon van Angelus Purgamentum
Posted 05-12-2001 15:34 by Angelus Purgamentum Wijzig reactieProfiel van Angelus PurgamentumQuote dit berichthttp://www20.brinkster.com/akan/

Slayers is geweldig... Gourry rules


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 05-12-2001 17:31 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb vorige week Fist of the north Star gekeken, ook zeker heel cool en bloody


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-12-2001 17:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Fist of the Northstar... ook wel eens gezien.

Ik vond The Guyver altijd wel leuk.

En Robotech

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 05-12-2001 17:34]



Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 05-12-2001 18:32 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

Ja! ik hou ook van Japan enzo dus ook Anime en Manga


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-12-2001 9:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2001 17:33 schreef Vargen666 het volgende:
Fist of the Northstar... ook wel eens gezien.

Ik vond The Guyver altijd wel leuk.

En Robotech

hm de guyver die hele serie heb ik op originele banden liggen is wel cool ja


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 13-05-2002 19:51 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Akira
Guyver
Streetfighter (mijn allereerste manga film )
Dragonball Z (ja, dan voornamelijk om de tekenstijl gewoon, dat WHAAAA!!! *laad op* is irritant en dan zeker in het Japans, hoe bedoel je overacting )

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 13-05-2002 19:55]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-05-2002 19:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik snap er niets van. Waarom is het dan zo tof?

En bv. Dragonball Z (domme serie ja), dat ziet er toch niet zo complex uit? Eerder ontzettend low-budget, als je het mij vraagt. Waarom is die tekenstijl dan zo gaaf?

Enlighten me, please... Want ik ben benieuwd.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen