IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Anime Vorige pagina | Volgende pagina
Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 10-03-2010 14:18 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kats vergeten dat dit topic er ook nog was.

Enfin, Full Metal Alchemist: Brotherhood is nog steeds keihard win, meer zo dan voorheen zelfs.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2011 12:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

weet iemand uit wat dit komt?



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2013 1:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wellicht niet


net Biohunter binnengehaald

benieuwd


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-02-2013 1:37 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2011 12:29 schreef Hypnos het volgende:
weet iemand uit wat dit komt?




Het antwoord staat in de link van het plaatje: Nichijou.

quote:
Wikipedia schrijft:

Nichijou (日常 Nichijō, lit. Regular Life) is a Japanese comedy manga by Keiichi Arawi (あらゐけいいち Arai Keiichi). The manga began serialization in the December 2006 issue of Kadokawa Shoten's manga magazine Shōnen Ace, and was also serialized in Comptiq between the March 2007 and July 2008 issues. A 26-episode anime adaptation by Kyoto Animation aired in Japan between April and September 2011. A PlayStation Portable game by Vridge and Kadokawa Games was released in July 2011. The manga and anime series were initially licensed in North America by Bandai Entertainment but both releases have been cancelled.[1] The anime series has been licensed by Madman Entertainment for Australian distribution.


Laatste anime die ik gezien heb was Paprika. Soms erg vage film, maar wel lekker.

quote:
Paprika (パプリカ Papurika) is a 2006 Japanese animated science fiction film co-written and directed by Satoshi Kon, based on Yasutaka Tsutsui's 1993 novel of the same name, about a research psychologist who uses a device that permits therapists to help patients by entering their dreams.






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2013 1:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hmmm.. Paprika is ook een soft erotische film

merci voor de info


signature


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 18-02-2013 4:58 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Bezig met Another. Lekker grim und duister.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 23-02-2013 10:02 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Another is done. Leuk, maar niet uber. Gezien het gebrek aan actie toch boeiend.

Nu even Akira en Ghost in the Shell, daarna beginnen met Clannad. Krijgt hoge scores én veel goeds over gehoord.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-01-2014 6:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht



Stuk beter te doen dan die ouwe 4:3 meuk, aanrader!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 22-01-2014 9:36 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Iemand Baccano! en Durarara!! al gezien? Mix van actie, humor & bovennatuurlijke elementen (zij het niet de typische superkrachten clichés). Heel goed opgebouwd. Sterke soundtrack. Zalige karakters.

Nog zo'n anime waar alles perfect zit (verhaal, visueel, karakters en soundtrack) is Last exile (beide series).

En ik hou ook wel van anime waar men historische gebeurtenissen gaat mengen met bovennatuurlijke aspecten zoals Night raid 1931 en Bakumatsu kikansetsu irohanihoheto.

Daarnaast nog zoveel goeie dingen. Teveel om op te noemen.



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 22-01-2014 14:27 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ben fan van Durarara

Baccano helaas nooit aan toegekomen. Sowieso is het ondertussen al bijna een jaar geleden dat ik voor het laatst wat keek. Ik vind er de tijd niet meer voor

Laatste gekeken was Steins;Gate, erg toffe serie.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-01-2014 20:17 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Steamboy is wel een favoriet hier.....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 22-01-2014 20:25 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit topic herinnert me er wel aan dat Grave of the Fireflies nog ligt te wachten om gekeken te worden.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-01-2014 12:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is dit ook anime?



signature


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 25-01-2014 18:10 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nahw, dit is eerder een (vergevorderd) onderdeel van de 8/16-bit nostalgie.



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 01-06-2014 23:42 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Dikke kick maar ach.

Momenteel bezig met Attack on Titan en het is tot zo ver echt moddervet.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 02-06-2014 9:49 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Haha, +1. Afgelopen vrijdag met een vriend van me voor het eerst wat episodes gekeken. Toffe serie!



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 02-06-2014 10:20 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Staat op mijn 'to watch' lijst. Nu met Mirai Nikki bezig, dat na enkele episodes wel boeiend genoeg blijft.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-02-2016 9:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Claymore! Beroerd einde zeg. Dan maar verder met de manga. Die gaat én verder. En schijnt dat stuk veel beter af te werken. Verder wel een zeer gave anime (en manga). Daarvoor Parasyte: The Maxim gezien. Gemengde gevoelens. Leuk, maar ook wel een erg cheesy romance.

Edit: over het langgerekte, maar abrupte einde: zelfs daarin lijkt het op Berserk haha. De verdere overeenkomsten storen me overigens totaal niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 15-02-2016 9:10]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-02-2016 9:09 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2014 23:42 schreef Mottighaerd het volgende:
Dikke kick maar ach.

Momenteel bezig met Attack on Titan en het is tot zo ver echt moddervet.


Die ook maar ns oppikken. Ziet er goed uit!



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 15-02-2016 11:33 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2016 9:07 schreef Dirge for november het volgende:
Claymore! Beroerd einde zeg. Dan maar verder met de manga. Die gaat én verder. En schijnt dat stuk veel beter af te werken. Verder wel een zeer gave anime (en manga). Daarvoor Parasyte: The Maxim gezien. Gemengde gevoelens. Leuk, maar ook wel een erg cheesy romance.



Parasyte na 2 afleveringen gedropt. Claymore is één van mijn favorieten. Dat zouden ze toch ook nog eens terug mogen oppikken.

Recente dingen die ik gezien heb en de moeite vond:
- Psycho-pass (als je into Philip K Dick bent, moet je dit gezien hebben)
- laatste seizoen en film van Mushishi
- nieuwe seizoenen van Durarara!!
- Eureka seven
- Steins; gate
- Robotics; notes



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-02-2016 11:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Thanks voor de tips dude! Philip K. Dick. Klinkt interessant! Eerst dus maar ns verder met de Claymore manga waar de anime ophield (met wat overlap ivm verschillen).



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2016 11:12 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Heel slecht, maar tips genoteerd en begonnen... met iets heel anders. Cowboy Bebop! So far so very good. Heel anders dan ik altijd gedacht heb. En een hele vette stijl sowieso. Psycho Pass is een van de eerstvolgenden in ieder geval! Ik ben benieuwd.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-02-2016 13:26 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Damn, wat is Bebop vet. Echt alles klopt aan die serie!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-10-2017 13:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Wegens een iets langere commute ben ik sinds kort ook weer Anime aan het kijken, goede tijdkiller in de trein
Eindelijk 2nd season van Attack on Titan en Sword Art Online gezien, en andere aanraders waren Erased, My Hero Academia en One-Punch Man, natuurlijk alleen al voor de titel song


Zenial


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-03-2018 13:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kent iemand hier Bocu No Pico?


signature


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen