IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Anime Vorige pagina | Volgende pagina
Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-07-2003 22:22 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 22:08 schreef Argentumfeles het volgende:
Oh well, I enjoy writing bouts anime...

Beste nieuwkomers 2003:
LastEXILE [infusion/anime forever]
D.N. Angel [animejunkies/aone: gotwoot]
DearBoys [live-evil]
E's Otherwise [animejunkies]
Wolfs Rain [subben gestaakt irc.mircx.com #woofnick gaat door]

I've been telling them for an entire year! Naruto, naruto!


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 27-07-2003 22:45 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 22:10 schreef Black Raven het volgende:
kenshin is lache heb ik alles van
tevens heb ik ook afleveringen van Guyver, Hellsing, Lodoss, Berserk, Dragonball, Dragonball GT, Scryed en Ranma 1/2.

Ook heb ik iets van 18 manga dvds


Mijn Broer heeft net 13 afleveringen van lodoss gekocht. Gisteren hebben we de eeste zes bekeken! En de black knight ziet er ongeloofelijk stoer uit!



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-07-2003 22:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik ben nog steeds op zoek naar de "Akira - special edition" DVD


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 09-08-2003 14:17 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 22:46 schreef Elfensteen het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar de "Akira - special edition" DVD


Die ligt geloof ik voor 19 bij de FRS.


dood


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-08-2003 14:33 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

De enige Anime die ik tot nu toe goed heb gevonden was Ghost in the Shell. Samurai X viel ook nog mee... Er wordt hier vaak over Akira gepost, zie ik... die was op zich niet slecht, behalve het einde dan... Zo ongeveer vanaf hij in een soort blob verandert...


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 09-08-2003 14:43 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

ghost in the shell is idd erg goed, ik vond zelf princess mononoke 1 van de beste die ik heb gezien


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 09-08-2003 15:29 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

De beste anime film voor mij is Grave of the fireflies ().

Over series gesproken :

Naruto
Rurouni Kenshin
Ghost in the shell : stand-alone complex
Wolf's Rain
LastEXILE
Hellsing
Love hina



[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 09-08-2003 15:32]


dood


element
Usericon van element
Posted 09-08-2003 15:45 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

hmmm mijn favo animes zijn
Mahou Sensi Riui
Full Metal Panic en season 2 komt r van :D:D:D
X-tv de films sucks big time maar hij is wel beter na dat juh de serie hebt gezien ^^
Vandread 1&2
FFU ook natuurlijk die kan zeker niet ontbreken
Star Ocean Ex jammer dat ze het nooit afheben gemaakt
R.O.D
Hunter X Hunter ownz
FLCL
Bastard
Cowboy Bebop jammer dat r maar 26afl zijn
GTO
Trigun
You're Under Arrest ik wil Season 2/3/4 enzo
Lain wel leuk ^^
Scryed
Gasaraki begint langzaam maar als het eenmaal opgang is ben juh verslaafd ^^
Gundam Wing wel leuk maar na 1 of 2x heb juh het wel gezien ik heb het 6x gezien =___= ken het hele verhaal zowat uit me kop
BGC 32en40
Blue Submarine #6 heel cool verhaal ^^
Generator Gawl niet de beste maar wel een goede
Photon lekker grapig ^^
Guyver wel leuk ze moet 7/12 ook uitbrengen op dvd ^^
Aika ik wil de andere afl d'r van kut Dynamic die dvd 2 en 3 niet released :@
en Princess Mononoke me 1ste dvd was dat *drool* en denk ook me beste :/ Gibli Ownz!!! :D

***edit***
:| ik vergat helemaal Naruto die is ook wel goed maar de manga = veel beter :D
en Hikaru No Go vergat ik ook :/ hehe
wel dat was het geloof ik :/

[Dit bericht is gewijzigd door element op 09-08-2003 15:46]


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-08-2003 16:29 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Toevallig bekend met Hellsing?

Zo nee, zorgen dat je dat wel wordt is een van de beste anime series ooit wat mij betreft.



element
Usericon van element
Posted 09-08-2003 18:18 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 16:29 schreef Dargull het volgende:
Toevallig bekend met Hellsing?

Zo nee, zorgen dat je dat wel wordt is een van de beste anime series ooit wat mij betreft.




ken m, nog niet gezien alleen
ik ken r wel aan komen maar dan moet ik ff vragen aan iemand of ie m op zijn pc wilt zetten ^^
maar ik moet eerst weer cdroms kopen ^^
ik heb in 1week meer dan meer dan 50cdroms gebruikt :| ik hoop niet dat ik dat blijf doen hehe


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 09-08-2003 18:28 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Hellsing vond ik in het begin saai maar later werd die echt goed.

Jammer dat die alleen uit 13 episodes bestaat.


dood


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 09-08-2003 19:51 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Wat vinden jullie van The Animatrix? Ok, het is dan wel rip-off blabla, maar ik vind het toch heel mooi gedaan.


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


element
Usericon van element
Posted 09-08-2003 23:15 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 19:51 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
Wat vinden jullie van The Animatrix? Ok, het is dan wel rip-off blabla, maar ik vind het toch heel mooi gedaan.


niet goed ik hou niet van 3d in anime
en het is geen rip off hoor :/


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-08-2003 23:17 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Animatrix is technisch gezien ook geen anime... gewoon een paar uitgewerkte kortverhaaltjes...


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 09-08-2003 23:24 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

o


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


element
Usericon van element
Posted 10-08-2003 0:06 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 23:17 schreef DarknessThere het volgende:
Animatrix is technisch gezien ook geen anime... gewoon een paar uitgewerkte kortverhaaltjes...


ba-ka!
die korte uitgewerkte verhaaltjes zijn anime =_=


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-08-2003 0:13 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Niet allemaal... 't nie omda het getekend is dat het daarom anime is.


element
Usericon van element
Posted 10-08-2003 0:29 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 0:13 schreef DarknessThere het volgende:
Niet allemaal... 't nie omda het getekend is dat het daarom anime is.


hmmm juist :/
anime = een tekenstijl okay eigelijk heet die stijl manga en zijn r heel veel stijlen maar animatrix is getekend in een manga stijl dus is het opslag manga waar jij nog ik iets aan kan doen ^^
dus het is zeker een anime


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 14-08-2003 16:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Nu druk Neo Genesis Evangelion aan het downen


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 14-08-2003 16:15 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Ben niet zo gek op Manga/Anime, maar eens in de zoveel tijd kan ik het wel waarderen. Princess Mononoke vond ik erg goed, thema sprak me erg aan.


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-08-2003 17:58 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Anime: japans voor animatie... ANIMEtrix: animatie: anime... of 't nou digitaal is of niet
In de japan top 50 lijst komen ook gare titels als Maja de bij in voor, omdat dat animatie is, anime is gewoon een japans woord..
maar ik snap wel waar jullie op doelen

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 15-08-2003 17:58]


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 18-08-2003 18:25 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Net Whisper of the Heart gekeken, een film van Ghibli studios.

Maar het ziet er naar uit dat Disney veel Ghibli films gaat uitbrengen dus engels gesproken etc..

Kiki's Delivery's Service
Laputa Castle in the sky
Spirited Away
Princess Mononoke

Dus er zullen nog wel meer volgen..

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 18-08-2003 18:29]


dood


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-08-2003 20:19 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 augustus 2003 18:25 schreef Sauron het volgende:
Net Whisper of the Heart gekeken, een film van Ghibli studios.

Maar het ziet er naar uit dat Disney veel Ghibli films gaat uitbrengen dus engels gesproken etc..

Na het waanzinnige succes van Mononoke (in japan dan hehe) heeft Disney de distributierechten van alle Ghibli films opgekocht, dus ik denk wel dat ze allemaal op dvd beschikbaar komen ja. Ik hoop alleen wel nog met originele audio want dat engels nagesynchroniseerde vind ik niks.


Zenial


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 18-08-2003 20:40 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Net een leuke anime ontdekt.

Witchhunter Robin

De Japanse afdeling van STN; STN-J is een afdeling die jaagt op heksen door ze te vangen in plaats van te vermoorden. Ze gebruiken echter vuur tegen vuur, aangezien een paar hunters heksen zijn.
Wanneer een heks van de STN-J op mysterieuze wijze sterft stuurt het hoofdkantoor, Salomon, een heks genaamd Robin. Ze word meteen overgeplaatst nadat ze uit Italië komt, en ook net op tijd, want er gebeuren allemaal vreemde dingen, in en rondom STN-J.

Zo zitten er verschillende organisaties achter iets aan wat “The Ultimate Technique” wordt genoemd. Het blijkt iets te zijn van een heks die al 320 jaar dood werd geacht. Maar kennelijk schijnt ze nog te leven en heeft Robin wat met haar te maken. De zaken worden steeds duisterder en op een gegeven moment is Robin genoodzaakt te vluchten. Iets of iemand zit achter haar aan, en ze kan nergens schuilen…

Het verhaal van Witch Hunter is heel apart. In de eerste helft is het een beetje de introductie van de hoofd chara en het oplossen van wat kleine missies.
Op de helft echter slaat de serie compleet om en gaat van een rustige treintje naar de internationale ICE. Mede hierdoor blijft de serie interessant. Het verhaal wordt wat wazig omdat je niet meer snapt wie nou precies de “slechterik” is, en dat blijft ook tot en met het einde verborgen voor je.

En juist daar ligt ook de kracht van het verhaal, en waarom het zo boeiend is om naar deze anime te kijken en te blijven kijken. De muziek geeft een geweldige sfeer, tja hoe kon het ook anders met onze meester componist Taku Iwasaki die we nu al in verschillende producties hebben gezien. Hij creëert met zijn muziek de juiste sfeer in deze anime.

De verschillende chara zijn uiterst interessant. Niet alleen Robin is meesterlijk qua opzet in design en qua achtergrond, ook Amon is geweldig ontworpen en zal door de meeste jongens “cool” worden gevonden. Ook de meisjes zullen weg zijn van Amon alleen op een iets andere manier.



dood


element
Usericon van element
Posted 18-08-2003 21:07 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

:| ik moet een cc heben ik wil NGE 1,2,3,4,5,7 (manga) heben
kut amazon moet je weer een cc heben -__-


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen