IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Anime Vorige pagina | Volgende pagina
Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 15-05-2005 20:22 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Elfen Lied OVA


Een gewone TV aflevering zeg maar, een aflevering die niet in het eerste seizoen zat.
Het geeft geen vervolg op de 13de aflevering maar is zeker goed.
Voer voor Elfen Lied fans (ik).


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 04-10-2005 1:03 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 5 mei 2005 23:11 schreef Zenial het volgende:
Ik heb net Neon Genesis Evangelion afgekeken.... maar damn, zijn er nog meer mensen die zo teleurgesteld waren in het einde? Ik vond de laatste 4 ofzo afleveringen echt een dikke anticlimax



Er is dan ook een remake van het einde gemaakt omdat er nogal wat klachten kwamen over het einde


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 04-10-2005 1:07 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Laatste tijd volg ik naast bleach ook Get Backers





Meeste afleveringen zijn losse verhaaltjes, afentoe zijn er wat langere doorlopende verhalen, die ook veel gaver zijn meteen. Verder is het een serie met een behoorlijke dosis humor.

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 04-10-2005 1:07]


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-10-2005 1:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

*gniffel*


Subtiel kamerolifantje


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-10-2005 9:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 4 oktober 2005 1:03 schreef Rensykdom het volgende:
Er is dan ook een remake van het einde gemaakt omdat er nogal wat klachten kwamen over het einde

Mja maar End of Evangelion vond ik nog steeds niet echt geweldig. Halverwege de serie was de leukigheid er wel vanaf.
Heb pasgeleden alles van Chobits en Cowboy Bebop gekeken, waren erg cool


Zenial


kpax
alarmclock
Usericon van kpax
Posted 05-10-2005 2:29 by kpax Wijzig reactieProfiel van kpaxQuote dit bericht

Kijkt iemand hier Basilisk, ik vind um ubervet, zelfs de intro.


Mensen met Basilisk gesubbed verder dan episode 16 meld u aan. Anime-Kraze heeft um gedropped als project en andere subbers zijn onactief. Toch zijn de RAW versies tot 24 op het internet te krijgen


wacken + bier = geheugenverlies


kpax
alarmclock
Usericon van kpax
Posted 05-10-2005 21:34 by kpax Wijzig reactieProfiel van kpaxQuote dit bericht

hm heb zelf al het antwoord: de dudes van basilisk hebben fansubbers gezegd op te houden met subben van basilisk of ze komen met een leger advocaten....


wacken + bier = geheugenverlies


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 05-10-2005 23:13 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Zijn genoeg anime's die ik helemaal geweldig vind...

Elfenlied is zeker wel een favoriet, maar ben er zoveel aan het volgen de laatste tijd hehe


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 06-04-2006 14:55 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Tijd voor een oud topic weer tot leven te schoppen:

Ergo Proxy

Ergo Proxy is een nieuwe serie van de makers van Samurai Champloo, de tekenstijl komt in sommige stukken een beetje gelijk over maar Ergo Proxy is duidelijk serieuzer getekend.

Verhaal:
In a world where humans and androids, known as autoraves, live in relative peace, there exists a domed city named "Romudo". Under the implementation of complete management control, it is a paradise where feelings are literally discarded, and the governing council dictates the way of life the citizens should live. But this utopian landscape is soon broken by a series of mystifying murders. Lir Mayer, a female inspector from the Citizen Information Bureau, along with her autorave partner Iggy, are tasked to solve the murder cases. She is soon attacked by a creature drawn to her which is neither human nor android, and learns about the mysterious phenomena called "Awakening", an event which draws her further into the case...and to the world beyond the limits of Romudo.


Over de naam van het hoofdpersonage is nog niet echt zekerheid, de ene fansub noemt haar Real, de andere Lil, de andere Lir en een andere groep noemt haar Rill.
Op dit moment wordt aangenomen dat haar naam Real is.

In ieder geval, Ergo Proxy is en prachtige, mysterieuze, duistere Sci-fi anime die ik zeker zal blijven volgen.
De muziek van het, prachtige, intro is trouwens afkomstig van Radiohead.

Trailer:
http://www.ergoproxy.com/trailer/images/ergonewpvlong.asx

Site:
http://www.ergoproxy.com/


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 18-06-2006 22:03 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

It's alive! It's alive!

Oftewel: schop

Op het moment aan het volgen (vetgedrukte zijn mijn favos op het moment):

Blood+


Ergo Proxy


The Melancholy of Haruhi Suzumiya


Nana


Tokko


Ouran High School Host Club


Kamisama Kazoku




Grote kans dat ik ook nog Inukami! ga volgen.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 18-06-2006 22:12 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

die ergo ziet er zo wel vet uit.. maar eens meer over zoeken


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-06-2006 22:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 juni 2006 22:03 schreef Iscariah het volgende:
Ouran High School Host Club



Hahahaha deze is zo vreselijk gay
(maar wel grappig)

Verder volg ik Oruchuban Ebichu en Bleach


Zenial


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 18-06-2006 22:56 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Normaal ben ik niet zo een fan, maar jezus dat ergo gedoe ziet er gaaf uit.. ben de eerste aflevering aan het downjoden


I am the 1%.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 20-06-2006 17:11 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2006 22:12 schreef Dodo het volgende:
die ergo ziet er zo wel vet uit.. maar eens meer over zoeken
Bwa, zo vreselijk goed is Ergo nu ook weer niet, maar de meest recente afleveringen brengen de anime wel naar omhoog.

quote:
Op 18 juni 2006 22:55 schreef Zenial het volgende:
Hahahaha deze is zo vreselijk gay
(maar wel grappig)

Yep, wie kan een zin zoals "you guys are only homo-side characters" vergeten?

De aflevering met Haruhi's vader al gezien?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-06-2006 22:25 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 juni 2006 17:11 schreef Iscariah het volgende:
De aflevering met Haruhi's vader al gezien?


Helaas wel ja

Ben nu aan Rozen Maiden begonnen hehe... titel is ook wel erg gay


Zenial


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 20-06-2006 22:55 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Ik ben op het moment helemaal into Fullmetal Alchemist.
De serie is vet, maar heb nu ook de eerste 4 manga delen. Echt gaaf.

Ik hoorde trouwens een gerucht dat er een elfen lied 2 kwam ?!
Hellsing ultimate eps. 2 komt rond de zomervakantie, eps.1 was super gaaf, tenminste manga-nalevend


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 21-06-2006 13:16 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Elfen Lied 2 ... als dat waar zou zijn ... o_O


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 21-06-2006 13:18 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

nouja het is maar een gerucht.. ik hoorde dat ze dachten dat het een nieuwe aflevering was, maar dat het die OVA was..
nouja.. hopelijk is het gerucht dat 2 komt waar, zou wel vet zijn


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 24-06-2006 23:58 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=SAZiF1judCM&search=haruhi%20hare

Iedereen deze serie checken, geniaalste serie van dit seizoen en mogelijk zelf van dit jaar: The Melancholy of Haruhi Suzumiya


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2006 0:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ken jij Black books of the black bible niet?


signature


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 25-06-2006 0:07 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2006 0:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jips


signature


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 25-06-2006 0:12 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Dacht al dat je dat bedoelde, nooit bekeken eigenlijk.
Wordt altijd bij Hentai gezet en ik kijk niet naar Hentai, hehe.













Ecchi gaat er natuurlijk wel altijd in ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2006 0:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hihi

ach, zolang er niet teveel scat en tentakels bij komen kijken


signature


Once Emperor
Usericon van Once  Emperor
Posted 25-06-2006 1:59 by Once Emperor Wijzig reactieProfiel van Once  EmperorQuote dit bericht

Weet iemand toevallig een serie in de lijn van Monster. Dat vond ik echt een geniale serie.
Dus met een diepgaand verhaal dat zich steeds verder ontvouwt, goed uitgewerkte personages, realistische setting (geen future of samurai dingen) en het liefst ook realistische tekenstijl?

[Dit bericht is gewijzigd door Once Emperor op 25-06-2006 2:00]


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen