IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Air Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 03-08-2006 13:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2005 2:05 schreef Mutilator het volgende:
...en Atheist...

Wat ik van Air gehoord heb vond ik trouwens vrij slaapverwekkend; aan te raden voor mensen met insomnia dus....
Oei oei, het eens geen metal! bibber


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2006 13:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik zal voor jullie bidden


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-08-2006 13:04 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Air heeft een aantal leuke nummahs.

Maar, ik kan er niet van in slaap vallen jammer genoeg.


Suck my piss


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 03-08-2006 14:35 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Air heeft veel leuke liedjes om de liefde op te bedrijven


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 03-08-2006 19:24 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

is playground love niet van air? en cherry blossom girl?

dat zijn dat wel erg vette nummers


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 04-08-2006 14:20 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Ja, dat zijn allebei nummers van Air


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2009 15:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De nieuwe is uit, Love 2.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2009 20:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2009 15:11 schreef spectre het volgende:
De nieuwe is uit, Love 2.



Ze lijken er niet blij mee te zijn op die foto. Ben toch benieuwd, Moon Safari vond ik erg mooi.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2009 20:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Man, das 4 albums terug!
Tussenliggende plaatjes zijn ook errug goed, ikzelf vind vooralsnog Talkie Walkie en vooral Pocket Symphony beter als de bekende Moon Safari.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2009 20:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2009 20:55 schreef spectre het volgende:
Man, das 4 albums terug!
Tussenliggende plaatjes zijn ook errug goed, ikzelf vind vooralsnog Talkie Walkie en vooral Pocket Symphony beter als de bekende Moon Safari.

Ja weet ik veel. Ik ken het nog niet zo lang. Heb die Moon Safari bij een vriendin van me gehoord, half jaar terug ofzo, en die zelf maar uit de opruimingsbak bij de plaatselijke cd-boer gekocht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2009 21:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat album is destijds nogal gehyped, niet raar want het was nieuw fris en gaaf! Daarna was de verrassing er waarschijnlijk vanaf, Talkie Walkie heeft nog wel wat "hits" maar daarna zijn ze in Nederland niet echt hot meer, terwijl ik de albums beter en afwisselender vind worden.

Over deze heb ik nog geen mening, eerst maar eens wat meer horen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-10-2009 21:01]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2009 21:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2009 21:01 schreef spectre het volgende:
Dat album is destijds nogal gehyped, niet raar want het was nieuw fris en gaaf! Daarna was de verrassing er waarschijnlijk vanaf, Talkie Walkie heeft nog wel wat "hits" maar daarna zijn ze in Nederland niet echt hot meer, terwijl ik de albums beter en afwisselender vind worden.

Over deze heb ik nog geen mening, eerst maar eens wat meer horen

Ach vandaar. Tja, ik luisterde indertijd geen radio en had toen jarenlang geen televisie. Dus alle hypes van tussen de tien en vijftien jaar terug zijn allemaal langs me heen gegaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen