IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Wielrennen [wielrentopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2008 9:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Tom Boonen is betrapt op cocaïne. De wielrenner liep op 25 mei - drie dagen voor de Ronde van België - tijdens een controle buiten competitie tegen de lamp. Dat is ons bevestigd door de Vlaamse Gemeenschap, twee verschillende gerechtelijke bronnen en het dopingagentschap WADA. Gisterenavond waren er huiszoekingen gepland in de woning van zijn ouders in Postel en in die van zijn vriendin Lore in Meerhout.

Vanoppen
Boonen werd al eerder in verband gebracht met cocaïne, toen eind december zijn goeie vriend en veldrijder Tom Vanoppen door de Vlaamse dopingcontroleurs op coke werd betrapt. Tijdens zijn ondervraging wees Vanoppen toen Boonen als de dealer van zijn cocaïne aan.

Er volgden toen al huiszoekingen, ondermeer in de ouderlijke woning in Postel.

Rijbewijs kwijt
Vorige week nog speelde Boonen voor de tweede keer in zes weken tijd zijn rijbewijs kwijt. Dinsdagnacht werd hij in zijn Audi Variant door de politie aan de kant gezet op de ring rond Mol. Hij reed 180 op een plaats waar je maar 90 mag. Hij had 1,0 promille en dus te veel gedronken.

Zes weken daarvoor liep Tom Boonen ook al tegen de lamp. Op donderdag 24 april reed hij in Postel 120 per uur op een plaats waar 70 is toegelaten. Ook toen werd zijn rijbewijs meteen voor veertien dagen ingetrokken.

Lamborghini
In april 2007 reed Tom Boonen zijn gele Lamborghini aan diggelen. Hij knalde toen tegen een elektriciteitspaal "omdat hij een kat wilde ontwijken". In 2006 was Boonen het gezicht van Levenslijn, de VTM-actie die dat jaar in het teken stond van verkeersveiligheid


signature


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-06-2008 9:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Tommeke, Tommeke, Tommeke, wat doe je nu?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2008 10:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




ik zou ook coke pakken als ik een Labo in de prak zou rijden


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-06-2008 10:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2008 9:52 schreef Beli Mawr het volgende:
Tommeke, Tommeke, Tommeke, wat doe je nu?
Coke snuiven.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2008 10:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2008 10:09 schreef spectre het volgende:
Coke snuiven.


in zijn Labo-rghini


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-06-2008 13:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Doping is het in ieder geval niet als hij het buiten de wedstrijd gebruikt, het werkt eerder anders om.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-06-2008 0:53 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert



Het fietsje waarop ik mijn tochten onderneem

Een bescheiden 10 versnellingen, waardoor het, zeker met bagage op hellingen van 12% flink beesten is, maar verder een heel fijn dingetje.

En ik ben eraan gehecht, en check die stijl dan, onwijs goed natuurlijk.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2008 8:17 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 0:53 schreef Rasputin het volgende:
http://members.lycos.nl/barsebert/fietsjetoch.jpg

Het fietsje waarop ik mijn tochten onderneem

Een bescheiden 10 versnellingen, waardoor het, zeker met bagage op hellingen van 12% flink beesten is, maar verder een heel fijn dingetje.
Je kunt altijd nog es een kransje vervangen voor een hoger verzet he.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2008 1:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Rasmussen is voor 2 jaar geschorst, waarvan hij er nu ongeveer al eentje heeft opzitten.


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2008 1:56 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

En Boonen mag niet naar de Tour, ook al is zijn cokegebruik buiten competitie geen reden voor een schorsing. Toch fijn dat iedere organisator zijn eigen regels bepaalt


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2008 2:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tja, de Tour kon niet veel anders doen nu dan hun nultolerantie toe te passen. Anders maakten ze zich ook serieus belachelijk eigenlijk.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2008 18:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Goeie beslissing, Boonen is ook niet bepaald snugger.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-07-2008 1:39 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Neen, laat hem idd maar een Tour overslaan. Hopelijk heeft hij dan zijn les wel geleerd.


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-07-2008 2:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

doping controle stelt toch al weinig voor, het is allang aangetoont dat je met lage dosissen steroiden met gemak door de test komt terwijl er echt niets te vinden is in je lichaam. En ik heb het idee dat je met een beetje afwijkende waarden alsnog positief uit kan vallen ondanks dat je alles eerlijk doet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 03-07-2008 2:46 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 2:12 schreef ElitE het volgende:
doping controle stelt toch al weinig voor, het is allang aangetoont dat je met lage dosissen steroiden met gemak door de test komt terwijl er echt niets te vinden is in je lichaam. En ik heb het idee dat je met een beetje afwijkende waarden alsnog positief uit kan vallen ondanks dat je alles eerlijk doet.


Steroïden zijn toch meer toepasbaar op krachtsport?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-07-2008 20:51 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik ben van plan om binnenkort ook een wielrenners fiets aan te schaffen, heeft iemand tips of een leuke website? Ik heb ook geen flauw benul wat nu juiste prijzen zijn voor een beginners fiets?

Alvast bedankt



Against God and Government


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 13-07-2008 23:14 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Als je even een fietswinkel binnenstapt krijg je een veel beter beeld van gewicht, framemaat, geometrie en prijzen dan op het net.
Nieuwprijs van mooie beginnersfiets is grofweg 600-1000


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-07-2008 23:43 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Dank je, ik vind het een steeds mooiere sport vinden, vandaag stuk van de tour gekeken, en het lijkt me ontzettend gaaf om te doen. Maar ik zal eens een zaak binnen stappen deze week,



Against God and Government


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-07-2008 23:46 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik zit er over na te denken om binnenkort ook weer eens een moutainbike te kopen. Laatst had ik er een geleend, daarmee effe een paar kilometer door de Duitse bossen gegaan. Heerlijk af en toe.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-08-2008 11:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

wat een fantastische finale van de rit daar in China!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-08-2008 11:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

En een geweldige kampioen: Samuel Sanchez


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-08-2008 13:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Erg gaaf inderdaad! En Gesink reed ook goed.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-08-2008 1:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Cancellara's terugkeer, hoe indrukwekkend


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-08-2008 12:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De Vuelta is weer begonnen. Ben erg benieuwd hoe Gesink het in zijn eerste grote ronde gaat doen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 01-09-2008 18:33 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2008 12:56 schreef Mark Z het volgende:
De Vuelta is weer begonnen. Ben erg benieuwd hoe Gesink het in zijn eerste grote ronde gaat doen.


Top-10 zou mooi zijn. Ik ben vooral benieuwd hoe hij de derde week door gaat komen, aangezien het zijn eerste grote ronde is.


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen