IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Wielrennen [wielrentopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2009 19:19 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 16:40 schreef Jelle het volgende:
Dat laatste vraag ik me ook wel eens af, maar ik weet er te weinig van om zoiets te kunnen zeggen. Hetzelfde geldt voor die Nederlandse marathon zwemmer, Maarten van der Weijden...
Ik ben iig zwaaar skeptisch als ik zulke dingen hoor.


Zijn er geruchten dan dat hij doping heeft gebruikt?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2009 19:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nog steeds geen nieuws voor Boonen, wat een klucht


Faustian Spirit of the Earth


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 02-07-2009 23:07 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2009 19:19 schreef Lionheart het volgende:
Zijn er geruchten dan dat hij doping heeft gebruikt?

Nee.
Mss niet helemaal netjes van mij om alle sporters te verdenken maar ik ben nou eenmaal een skeptische lul wat dat betreft. Maarten is ook wel een slecht voorbeeld want het is een van m'n lievelings-sporters...

Marathon zwemmen vind ik sowieso te gek trouwens... merkwaardig dat het zo veel minder populair is dan fietsen en hardlopen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-07-2009 2:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tommeke


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-07-2009 16:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hee Jelle jij had toch ergens zo'n linkje gepost voor allerlei handige fietsreparaties?

Ik wil mn banden uitlijnen, want ik kan nu niet eens meer zonder handen fietsen, en ik merk dat het extra energie kost met trappen. Daar moeten toch ook handige trucjes voor zijn?

edit: ohjah en ik heb 1 losse spaak, is dit goedkoop te maken of kan ik hem beter gewoon wegknippen?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-07-2009 17:01]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 20-07-2009 17:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

spaakje inzetten is doodeenvoudig. Je hebt als gereedschap een spakenspanner nodig.


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-07-2009 18:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Even wat ander wielernieuws: Di Luca is in de voorbije Giro tweemaal betrapt op CERA

Op dat bericht zat ik al jaren te wachten, wat een lul


Faustian Spirit of the Earth


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 31-07-2009 12:30 by Waldtyr Wijzig reactieProfiel van WaldtyrQuote dit berichthttp://www.myspace.com/moonofblood

Metalheads en wielrennen


sjonge jonge !


)

Nah, ik heb vanaf m'n 14e in clubverband geraced. Paar wedstrijden gereden en ben door langdurige blessure ermee moeten kappen.
Heb nog een tijd recreatief gereden maar ben een aantal jaar geleden ermee gekapt.

Ik heb sinds kort weer een leuk fietsje staan (Trek SL 1000 2006 model) waar nog enkel een andere casette op moet en een klein afstelbeurtje aan te pas komt en dan ben ik van plan weer lekker te gaan touren.

[Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 31-07-2009 12:30]


neoplasma malignum


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 31-07-2009 17:12 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2009 18:48 schreef cataclysm child het volgende:
Even wat ander wielernieuws: Di Luca is in de voorbije Giro tweemaal betrapt op CERA

Op dat bericht zat ik al jaren te wachten, wat een lul

Haha, ik moet toegeven dat ik me er stiekem wel op verheug als Contador een keer betrapt zou worden..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-07-2009 17:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe net schoot mn fiets nog onder me vandaan terwijl ik een LP speler in mn handen had hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 31-07-2009 18:24 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Astarloza betrapt op dopinggebruik

De internationale wielrenunie UCI heeft Mikel Astarloza voorlopig geschorst nadat hij bij een out-of-competitioncontrole op 26 juni is betrapt op het gebruik van het bloeddopingmiddel epo. Dat maakte de UCI vrijdag bekend. De Spanjaard werd onlangs elfde in de Ronde van Frankrijk. Hij won één etappe in de Tour, de zestiende rit.

De UCI verklaarde donderdag door een laboratorium in Madrid op de hoogte te zijn gebracht van de positieve test van Astarloza. De renner van Euskaltel is met onmiddellijke ingang geschorst. De Spaanse wielerfederatie moet bepalen of Astarloza het dopingreglement heeft overtreden en of al zijn uitslagen vanaf 26 juni moeten worden geschrapt. De renner heeft het recht om een contra-expertise uit te laten voeren.

Astarloza won vorige week dinsdag de zestiende etappe in de Tour, een bergrit over 159 kilometer naar Bourg-Saint-Maurice. Hij sprong vlak voor de finish weg bij zijn drie medevluchters, van wie de Fransman Sandy Casar de sprint om de tweede plaats won. In het eindklassement had de Spanjaard 14.44 minuten achterstand op tourwinnaar Alberto Contador.



Jelle
Usericon van Jelle
Posted 31-07-2009 18:59 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 16:57 schreef ElitE het volgende:
Hee Jelle jij had toch ergens zo'n linkje gepost voor allerlei handige fietsreparaties?

Ik wil mn banden uitlijnen, want ik kan nu niet eens meer zonder handen fietsen, en ik merk dat het extra energie kost met trappen. Daar moeten toch ook handige trucjes voor zijn?

edit: ohjah en ik heb 1 losse spaak, is dit goedkoop te maken of kan ik hem beter gewoon wegknippen?

http://www.sheldonbrown.com/

Een slag uit een velg halen is niet moeilijk maar vereist wel enige concentratie. Ik zou de velg even van het wiel af halen, dat werkt prettiger.
Vervolgens moet je aan biede kanten van de velg een ijkpunt hebben die net wel of net niet tegen de velg "aanschuurt". Door het wiel rond te draaien hoor je dan waar de bobbel/slag zit. De 3 á 4 spaken aan de andere kant van de bobbel draai je een half slag aan. Vervolgens begint het verhaal opnieuw tot het wiel uitgelijnd is... check af-en-toe de spanning van alle spaken, die mogen niet té veel uiteen lopen.

Het kan ook zijn dat er geen slag in je wiel zit maar dat je band niet lekker op de velg ligt. Om dit te voorkomen, moet nadat je de band op de velg hebt gelegd deze eerst voor 90% oppompen en dan even rustig een blokje omfietsen voordat je hem voor 100% oppompt. Door met een net niet volle band te fietsen valt de band lekker op z'n plek.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2009 20:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de fiets is onmiskenbaar blijven stelen in evolutionaire toestanden,

er zit geeneens een bekerhouder op


signature


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 31-07-2009 20:46 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Vandaag sinds tijjjjjjden weer eens op de mountainbike naar het werk gegaan. Doet toch best ff pijn.


Bazzio Attacks!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2009 20:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

minder aarsseksen


signature


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 31-07-2009 20:52 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik zal morgen het zadel erop doen.


Bazzio Attacks!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2009 20:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

LOOOOOOOOOOOL




signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-09-2009 18:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Go Gesink! Gelukkig zenden ze in Belgie wel de Vuelta rechtstreeks uit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-09-2009 19:05 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Gesink

Het zou me zo onderhand niet eens meer verbazen als hij na de komende twee bergetappes doodleuk bovenaan staat in de Vuelta.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-09-2009 20:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2009 18:13 schreef Mark Z het volgende:
Go Gesink! Gelukkig zenden ze in Belgie wel de Vuelta rechtstreeks uit.


Idd ja. En petje af voor Gesink


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-10-2009 23:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-10-2009 23:47 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 oktober 2009 23:42 schreef Spirit In Black het volgende:
VDB overleden aan longembolie

http://www.nusport.nl/wielrennen/2100660/frank-vandenbroucke-overleden.html


Ik lees het net ja. Jezus mina he. Een Pantani.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-10-2009 0:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 oktober 2009 23:42 schreef Spirit In Black het volgende:
VDB overleden aan longembolie

http://www.nusport.nl/wielrennen/2100660/frank-vandenbroucke-overleden.html

Net op tv gezien, was even rechtveren uit de zetel


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-10-2009 1:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Altijd al een dramatisch figuur geweest en enkele jaren geleden zat zo'n nieuws er gewoon aan te komen. Maar de laatste tijd ging het toch heel wat beter met hem en dan krijgt ie dit voor... erg jammer


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-10-2009 20:05 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht



Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen