IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Wielrennen [wielrentopic] Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-05-2010 12:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 12:18 schreef Bijlie het volgende:
Net even wezen kijken bij de start van de Giro, was voor de deur bij mijn werk, was leuk om een keertje te zien. Gelijk ook maar even een polo-shirt gescoord.


Wat is net? Ik ben namelijk net 1 minuut terug.

Wat een voorsprong, 1 Rabo-renner en 2 anderen liggen 7 minuten voor!

EDIT: Ah, bij de start, niet goed gelezen.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 10-05-2010 12:21]


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-05-2010 21:18 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Vandaag even met m'n pa wezen kijken bij Delftgauw.

De oude leider in de maglia rosa, Evans



De nieuwe leider, Vino



"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-05-2010 21:56 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Bizarre etappe vandaag, ik zat de laatste 20km te kijken, en een flink aantal favorieten/outsiders is meer dan 7 minuten op achterstand gereden, in een vlakke etappe, zie je niet vaak.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-05-2010 22:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 mei 2010 11:36 schreef Burzum het volgende:


..


Hehe ik wist wel dat jij die zou oppakken

Mooi, ik sprak net iemand -op leeftijd- die dacht dat de GIRO een aparte vuilnisophaaldienst was. Nee, helaas niet

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-05-2010 22:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-05-2010 11:46 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Interessante etappe gisteren, waar Cunego, Basso, Evans en Vino op 13 minuten achterstand zijn gereden. Kan nog een interessante Giro worden, waar deze heren komende zondag in de aanval zullen moeten om de minuten goed te maken!

Ook opvallend nieuws(doch niet verrassend) van Floyd Landis. Ben benieuwd of dat nog invloed gaat hebben op de tourselectie van Armstrong, Leipheimer en Zabriskie. Anyway, een groot deel van het peloton rijdt niet clean rond, maar is slim genoeg om niet gepakt te worden.

Hier het bewuste artikel: http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703691804575255410855321120.html?mod=rss_whats_news_us


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-05-2010 16:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Interessant artikel!

Wel een beetje jammer dat Landis zegt het nu naar buiten te brengen omdat hij anders zijn geloofwaardigheid verliest. Voor mij heeft 'ie dat al lang verloren door het jarenlang te ontkennen.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-05-2010 19:02 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
CAS schorst Valverde twee jaar

Het internationaal sporttribunaal CAS heeft de Spaanse wielrenner Alejandro Valverde wereldwijd voor twee jaar geschorst.

De straf gaat met terugwerkende kracht op 1 januari 2010 in. Dat heeft het CAS maandag bekendgemaakt.

Valverde is uitgesloten wegens zijn betrokkenheid bij het Spaanse dopingschandaal Operacion Puerto.

Met de straf gaat het sporttribunaal voor een groot deel mee met de standpunten van de internationale wielrenunie UCI en het wereldantidopingbureau WADA, die de zaak rond Valverde bij de instantie in Zwitserland hadden neergelegd.

Alleen de eis om de resultaten van Valverde te schrappen, werd niet ingewilligd. Hij blijft dus winnaar van de Ronde van Spanje in 2009.

Bizar dat dit een renner al 5 jaar lang blijft achtervolgen... Hij is al 2 jaar lang geschorst door de Italiaanse bond en zou volgens mij binnenkort weer mogen koersen in Italië. Dan heeft Basso toch veel meer geluk gehad daarmee!

Wel een erg knappe prestatie in de Giro van Basso! Het was wel opvallend hoe fris die gast er uitzag terwijl hij bergop reed, terwijl de rest helemaal kapot ging.

Door de vent die M. Rasmussen destijds heeft verlinkt is een video naar buiten gebracht waarin geopperd wordt dat Cancellara in Paris Roubaix en de ronde van Vlaanderen een gemotoriseerde fiets heeft gebruikt. Het is een niet echt betrouwbare bron, maar in de videobeelden zie je bij de enorme versnelling de spieren niet veel meer aanspannen dan de beelden van voor de versnelling.

Hier staat het betreffende artikel:
http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/100530_RAI_gemotoriseerde_fiets


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-05-2010 19:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Stel je voor... een gedopeerde fiets, nice


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-05-2010 19:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

het zal zeker wel helpen maar de gehele race kan je er niet mee uitrijden. De fiets van mn opa doet hooguit 60 km lichte hulp erbij of 30 km zware hulp. Hier zal wel wat betere techniek in zitten maar die van mn opa is ook 10 keer zo dik.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-06-2010 18:03 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dit gaat veel te ver.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-06-2010 19:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 11:35 schreef Burzum het volgende:
Ja die selectie van Rabobank slaat ook nergens op. Menchov er niet bij en dan iemand kopman die zijn eerste grote koers rijd


Toch mooi 2e geworden in het ploegenklassement. Bauke Mollema deed het ook helemaal niet slecht als kopman


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-06-2010 19:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2010 18:03 schreef Nimbus het volgende:
Dit gaat veel te ver.






dit soort doping móet gelegaliseerd worden!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-06-2010 22:46 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 2 juni 2010 18:03 schreef Nimbus het volgende:
Dit gaat veel te ver.




HUH

DIT LIJKT WEL EEN WIJF!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-06-2010 22:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Oud klasgenootje van mij zat ook wel aardig hoog met wielrennen.
Heeft alleen een slechtere kledingkeus.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-06-2010 20:18 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Net voor het eerst met nieuwe pedalen en schoenen gefietst, wel fijn, maar ook de eerste val al te pakken, als je te langzaam gaat en je klikt niet op tijd uit, ja dan val je om.

M. zullen we eens een datum prikken, als je tijd hebt?



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-06-2010 11:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

na Cancellara ook Boonen?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-06-2010 20:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-07-2010 23:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nog mensen die de Tour wat volgen dit jaar?

Armstrong heeft me gisteren eigenlijk wel positief verrast in de proloog. Winnen zal er wel niet inzitten, maar ik zie hem wel de top-5 of misschien zelfs het podum halen.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-07-2010 23:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Armstrong is de grootste levende gedopeerde pé op de planeet na Axl Rose, Whitney Houston en die zanger van Babyshambles


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-07-2010 23:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Dat ze hem dan eerst betrappen Hypie

En pfffff doping, laten we het over de koers zelf hebben, nee?


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2010 0:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee



je'bt gelijk

het is niet de beste die wint, wel de slimste,

zelfde met doping

Armstrong the Dopeman,

ach, we all need hero's zeker?



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-07-2010 0:06 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bwa, Armstrong is niet per sé mijn 'held' hoor. Ik vind het gewoon best gaaf dat hij op deze leeftijd nog komt meedoen voor de prijzen.

Pantani vroeger, dat was dan wel mijn held. Ook gedopeerd enzo, maar goed


Faustian Spirit of the Earth


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-07-2010 0:10 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Pantani was meer gedrogeerd.

Ik mag graag naar de tour kijken. Mooie beelden ook altijd. Is Contador een beetje goed dit jaar? Ik heb de voorbereiding gemist / niet opgelet.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-07-2010 0:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Denk het wel, was in de Dauphiné op de Alpe D'Huez de beste en werd 2de na Brajkovic (helper van Armstrong in de Tour) in het algemeen klassement.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2010 0:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mij boeit het niet meer,

iedereen drugs geven en dan kijk ik


signature


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen