IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Sinister Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-05-2005 15:29 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 april 2005 14:55 schreef BloodMustFlow het volgende:
Blastcorps is het ultieme excuus om voor gefaalde muzikanten, laten we het maar old school noemen want we kunnen niets anders. Maar goed, wat wil je ook met zo'n gemankeerde ijsmuts whigger als gitarist.



Aparte zinnen, dat wel. Als je het klote vind, zeg dat dan gewoon, dit komt niet zo duidelijk over.



[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-05-2005 15:40]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-05-2005 15:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2005 20:12 schreef SkinPeeleR het volgende:
Mogen er nu wel foto's worden gemaakt zonder dat ze er direkt mee stoppen? (metalblast Coevorden.)
Vertel, één van de weinige optredens van Sinister bij mij "in de buurt" die ik niet heb meegemaakt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 01-05-2005 15:34 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

volgens mij zo'n 10 jaar geleden



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-05-2005 15:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vrouwtje heeft leuke prille prammetjes [alhoewel ze niet meer zo pril is volgens mij].


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-05-2005 15:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2005 15:34 schreef Henke het volgende:
volgens mij zo'n 10 jaar geleden
Klopt, heb de poster nog ergens liggen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 01-05-2005 16:51 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 1 mei 2005 15:32 schreef Greycloak het volgende:
Vertel, één van de weinige optredens van Sinister bij mij "in de buurt" die ik niet heb meegemaakt.


Ik wel
Niet dat ik er nog veel van weet


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-05-2005 17:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2005 16:51 schreef Sassette het volgende:
Ik wel
Niet dat ik er nog veel van weet
Maarem, iets met foto's van een band maken die toen opstapte?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 01-05-2005 17:09 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 1 mei 2005 17:00 schreef Greycloak het volgende:
Maarem, iets met foto's van een band maken die toen opstapte?


Ik weet van niets... Weet wel dat iemand mij nog op de foto heeft gezet maar da's iets heel anders.


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 01-05-2005 22:23 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 1 mei 2005 14:32 schreef BloodMustFlow het volgende:
Schijnt een must te zijn op ZM.


Zoek het woord eens op in het woordenboek. Ik zal je een hint geven: meestal een klein boekje met veel bladzijdes erin.


Wie zegt dat ik de drums toendertijd goed vond? Er bestaan ook mensen als gitaristen en bassisten en zangers in een band. Mischien dat je dat niet wist maar dat sluit dan weer aan op het eerste gedeelte van deze reply. De drums waren altijd al de zwakste schakel binnen Sinister en had mij betreft bij de 1e cd vervangen mogen worden.

De vocalisten die sinister hebben versterkt na het vertrek van mike hebben de band geen goed gedaan?nou bedankt paul!ik wist niet dat jij dat zo goed wist?ik heb anders wel anders gemerkt!ik heb anders niet zo veel negatieve reacties gehad hoor,op tour enzo,kijk..de cd's die ik met sinister gemaakt heb..die kunnen bij lange na niet tippen aan cross the styx t/m hate!maar wat ik wel wilzeggen is,dat ik nooit goed de kans heb gehad om mijn stem warm te zingen,we oefende bijna nooit!!ook de aankomende infinited hate heb ik ineekeer ingezongen,heb een jaar niet gezongen!En wat jij nu over aad zegt dat ie dichtbij mike z'n strot komt..goh..dat komt me bekent voor..toen ik auditie deed bij sinister zeiden hun hetzelfde(toen was m'n stem nog in vorm)en...infinited hate en blastcorpse respectievelijk van ron en peter paul????oke peter paul klopt...maar infinited hate is wel opgericht door aad en mijzelf hoor!!!en ron wilde wel bij ons komen spelen!!zo zit het en niet anders!En vonden aad en alex de twee laatste sinister platen niet zo sterk???goh..volgens mij waren hun aardig enthousiast hoor toen die platen uit kwamen!!!Ik kan nog wel meer gaan zeggen,maar dat ga ik niet doen,op deze punten wilde ik toch wel effe reageren...ieder oud bandlid van sinister heeft z'n best gedaan!!!!en was blij met die positie...net als wat jij nu gaat doen!!toch wens ik je veel succes,want ik ben geen persoon die iedereen alles misgunt..


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 01-05-2005 23:10 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Wat een geouwehoer.
Laat die band gewoon lekker doen waar ze zin in hebben. Als je de muziek leuk vind, luister je er naar, zo niet, dan niet.
Er wordt hier weer een hoop gezeurd om niets.



BloodMustFlow
Doorn in je oog
Usericon van BloodMustFlow
Posted 02-05-2005 1:05 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2005 15:29 schreef Oud Vuil het volgende:
Aparte zinnen, dat wel. Als je het klote vind, zeg dat dan gewoon, dit komt niet zo duidelijk over.



Je kan toch lezen?

@kutgrunt: ik heb wel eens eerder gehoord dat nadat de bandleden waren opgestapt zij per direct afgezeken werden door de mensen die er nog in zaten. Dus zo verwonderlijk is dat niet.

Gaat Aad trouwens ooit tamboerijn spelen in Sinister? Waarom niet met al die wisselende posities binnen de band. Mischien kunnen ze gelijk het gehele reportoire stelen van een andere band die wel talent heeft en dan natuurlijk uitbrengen onder de naam Sinister.


"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 02-05-2005 1:26 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Rachel, sorry dat het onduidelijk overkwam, nu ik het nalees kan ik je reaktie begrijpen. De laatste twee platen zijn muzikaal gezien niet zo sterk/pakkend dan de andere. In het geval van "Creative.." heeft dat echt helemaal niet met jouw stem te maken, IMO. De produktie van de laatste cd is enorm beroerd (voor Sinisterbegrippen), maar jouw zang is daar ook niet zo sterk op, en dat weet jezelf ook wel, toch ? Op iedere plaat die ik heb gehoord waar jij op zingt, zing je beter. Overigens, ik vind je strot errug goed klinken op de nieuwe IH ! Mijn eerste post is niet om af te geven op jou, wees gerust.

Over Infinited Hate, het is toch Ron die de muziek bedenkt ?!? Daarom klinkt het ook anders !!! Maar ik wist trouwens niet dat jullie dat opgericht hadden, zo hoor je nog eens wat !


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 02-05-2005 1:29 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 mei 2005 1:05 schreef BloodMustFlow het volgende:

Mischien kunnen ze gelijk het gehele reportoire stelen van een andere band die wel talent heeft en dan natuurlijk uitbrengen onder de naam Sinister.



Da's best een goed idee ! Heb jij niet nog ergens goede nummers liggen die we kunnen gebruiken ? Maar dan moeten ze niet te moeilijk zijn natuurlijk. Het liefst iets met twee accoorden....


BloodMustFlow
Doorn in je oog
Usericon van BloodMustFlow
Posted 02-05-2005 1:41 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 1:29 schreef judge paul het volgende:
Da's best een goed idee ! Heb jij niet nog ergens goede nummers liggen die we kunnen gebruiken ? Maar dan moeten ze niet te moeilijk zijn natuurlijk. Het liefst iets met twee accoorden....

Begin eerst hier maar eens mee: http://www.jostiband.nl
Maar dat zijn iets meer als 2 accoorden.


"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.


TWC
Usericon van TWC
Posted 02-05-2005 1:59 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

quote:
4. Het Drumwerk……
Ja, Aad had iets in zijn drumwerk dat erg kenmerkend is voor de Sinistersound.

-Ik geloof dat je niet helemaal doorhebt wat men bedoeld met"het kenmerkende drumwerk van Aad".

met andere woorden, je hebt geen idee waar het over gaat. Je bent een goede drummer, dat heb ik gezien in de Gigant. Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat het drumwerk van Sinsister niet één grote puinzooi is?

quote:
Dat weet ik nu als geen ander.

-Ik neem aan dat je hier wel doelt op oa fills die niet uitkomen en bassdrums die stoppen zodra de blastbeat wordt ingezet?





[Dit bericht is gewijzigd door TWC op 02-05-2005 2:24]


frankeehm
Sterf af.
Usericon van frankeehm
Posted 02-05-2005 2:20 by frankeehm Wijzig reactieProfiel van frankeehmQuote dit bericht

Sinsister oh dat is zoooooo 1990
CMDT had gister ook wat batterij problemen, of kwam dat door die muppet die plots een zeer interessante show kwam verstoren.


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-05-2005 2:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

trrrrrrroeppppppp rrrrrrrrrotzoooooooooooi


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


invictis
Usericon van invictis
Posted 02-05-2005 6:29 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

tering wat een kutsoap, kanker en graftyfus aan de nederlandse metalscene op deze manier, as allways...stelletje zeikmuilen;speel of speel niet.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 02-05-2005 7:17 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Hoe je het ook wend of keert, het is duidelijk dat de meerderheid van de Nederlandse metalfans niet meer op Sinister zitten te wachten. Kan je nog zoveel excuses bedenken waarom iets goed of slecht ging. Overigens valt het wel op dat bijna alle positieve reacties van ex-bandleden of leden van andere bands zijn.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 02-05-2005 7:42 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 7:17 schreef mardukfan het volgende:
Hoe je het ook wend of keert, het is duidelijk dat de meerderheid van de Nederlandse metalfans niet meer op Sinister zitten te wachten. Kan je nog zoveel excuses bedenken waarom iets goed of slecht ging. Overigens valt het wel op dat bijna alle positieve reacties van ex-bandleden of leden van andere bands zijn.


Maar jij heet Mardukfan.


Welcome to the Atrocity Exhibition


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 02-05-2005 8:49 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 2 mei 2005 1:26 schreef judge paul het volgende:
Rachel, sorry dat het onduidelijk overkwam, nu ik het nalees kan ik je reaktie begrijpen. De laatste twee platen zijn muzikaal gezien niet zo sterk/pakkend dan de andere. In het geval van "Creative.." heeft dat echt helemaal niet met jouw stem te maken, IMO. De produktie van de laatste cd is enorm beroerd (voor Sinisterbegrippen), maar jouw zang is daar ook niet zo sterk op, en dat weet jezelf ook wel, toch ? Op iedere plaat die ik heb gehoord waar jij op zingt, zing je beter. Overigens, ik vind je strot errug goed klinken op de nieuwe IH ! Mijn eerste post is niet om af te geven op jou, wees gerust.

Over Infinited Hate, het is toch Ron die de muziek bedenkt ?!? Daarom klinkt het ook anders !!! Maar ik wist trouwens niet dat jullie dat opgericht hadden, zo hoor je nog eens wat !
toffe reactie van je paul,ik snap heus wel dat de laatste platen minder sterk zijn als de eerste platen,en ja,ook mijn zang!maar die reden is nu bekend,met de occult platen was die veel sterker,maar toen oefende we elke week!dan wil dat wel..ik snap wel dat je niet persoonlijk op mij wil afgeven,maar ik moest gewoon effe hierop reageren,op de nieuwe infinited hate heb ik alles op alles gezet!Gelukkig maar,want het is ook meteen mijn laatste cd geweest bij Infinited hate,je weet wel waarom waarschijnlijk,zo heb ik er meteeneen nieuwtje uit gegooit...kan iedereen weer blij zijn en zeggen dat ik toch niks was


Pasz
Usericon van Pasz
Posted 02-05-2005 9:04 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 7:42 schreef A. het volgende:
Maar jij heet Mardukfan.


Touche.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-05-2005 9:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tsjeesis, wat een geëikel. Als Sinister ooit weer een cd uitbrengt koop ik dat ding gewoon direct en speel em ook regelmatig, al is dat ding niet "goed" maar "matig".
Sinister heeft gewoon erg te lijden gehad onder de vele wisselingen en mede daardoor een hoop "smoel" verloren. Ik bedoel, hoeveel bands zijn er die al 3 verschillende zangers hebben gehad? Eric heeft ont-zet-tend zijn best moeten doen om Mike te kunnen vervangen; en dit was zeker in het begin goed te zien. Kwam een beetje onzeker over, bewoog amper... Maar een paar jaar later was het een uitstekende en overtuigende zanger die me haast deed vergeten dat podiumbeest Mike er ooit in gezongen had.
Zelfde verhaal met Rachel weer, die moest eerst zichzelf maar eens bewijzen dat ze erbij paste ook al had ze al een shitload ervaring bij Occult, de band moest zichzelf opnieuw bewijzen een band te zijn...

En dan heb ik het nog niet eens over de andere wisselingen.
En Aad een slechte drummer? "Redelijk" okee, maar slecht...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 02-05-2005 9:34 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Dat is het nu juist; constant van zanger wisselen maakt een band niet geloofwaardig. De zanger is het boegbeeld van de band en moeilijker te vervangen dan bv een bassist met alle respect voor bassisten. Het gitaarspel van Bart was ook heel bepalend voor Sinister, dus ook zijn vertrek was een forse aderlating. En iedereen die een beetje verstand heeft van drummen hoort gewoon dat Aad alle Cd's waarop hij de laatste 5, 6 jaren op meegespeeld heeft, heeft verneukt met zijn haperende gerammel. Zijn overstap naar zang is dus zowiezo een muzikale verbetering, maar het blijft gewoon belachelijk om dit nieuwe project Sinister te noemen, omdat er na deze stoelendans binnen de band gewoon nauwelijks meer raakvlakken zijn met de originele Sinister bezetting...
dan is die Gorefest reünie nog een stuk geloofwaardiger.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-05-2005 9:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 9:34 schreef splattermeister666 het volgende:
Dat is het nu juist; constant van zanger wisselen maakt een band niet geloofwaardig. De zanger is het boegbeeld van de band en moeilijker te vervangen dan bv een bassist met alle respect voor bassisten. Het gitaarspel van Bart was ook heel bepalend voor Sinister, dus ook zijn vertrek was een forse aderlating. En iedereen die een beetje verstand heeft van drummen hoort gewoon dat Aad alle Cd's waarop hij de laatste 5, 6 jaren op meegespeeld heeft, heeft verneukt met zijn haperende gerammel. Zijn overstap naar zang is dus zowiezo een muzikale verbetering, maar het blijft gewoon belachelijk om dit nieuwe project Sinister te noemen, omdat er na deze stoelendans binnen de band gewoon nauwelijks meer raakvlakken zijn met de originele Sinister bezetting...


Ok, kan ik inkomen.. Belachelijk zou ik het echter niet willen noemen..

Wacht die plaat nou maar gewoon af Wat ik tot nu toe gehoord heb klonk errug vet, het deed me zelfs aan de "oude" Sinister denken qua riffwerk.

quote:
dan is die Gorefest reünie nog een stuk geloofwaardiger.


Geloofwaardiger, ok, maar wat gaat het muzikaal gezien opleveren?

Ik heb nog geen nieuw nummer van Gorefest gehoord, nee, ze "scoren" live door "klassiekers" te spelen.

Eerst maar eens afwachten hoe nieuw Gorefest materiaal gaat klinken voordat ik die reünie succesvol of geloofwaardig wil noemen.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen