IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Sinister Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 02-05-2005 15:47 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Je hebt voor een groot deel gelijk atilla maar ik blijf het om te kotsen vinden hoe sommige mensen hier reageren. Ik denk dat dit wel degelijk me jalozie te maken heeft want iedereen speelt tegenwoordig in een bandje en men gunt elkaar steeds minder.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-05-2005 15:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2005 13:11 schreef judge paul het volgende:
oldschool Black.




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-05-2005 16:31 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 15:09 schreef rajackar het volgende:ooit eens wat berijken

geef je nu aan dat je denkt dat ze t om t geld doen?


quote:
Op 2 mei 2005 15:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik hoop echter wel dat er ooit nog eens een Sempiternal deathreign reunie komt want dat blijft mijn favoriete (death)metalband van eigen bodem.


'k heb Frank (Faase) er meerdere malen op aangesproken en ik kan je verzekeren dat er NOOIT een Semp reunie zal komen, Frank zit dik in de heer en heeft met (death) metal niets meer te maken...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 02-05-2005 17:17 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 mei 2005 16:31 schreef Aaaarco het volgende:

'k heb Frank (Faase) er meerdere malen op aangesproken en ik kan je verzekeren dat er NOOIT een Semp reunie zal komen, Frank zit dik in de heer en heeft met (death) metal niets meer te maken...


Da's jammer, was erg vet, idd.


BloodMustFlow
Doorn in je oog
Usericon van BloodMustFlow
Posted 02-05-2005 17:30 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 15:47 schreef rajackar het volgende:
Je hebt voor een groot deel gelijk atilla maar ik blijf het om te kotsen vinden hoe sommige mensen hier reageren. Ik denk dat dit wel degelijk me jalozie te maken heeft want iedereen speelt tegenwoordig in een bandje en men gunt elkaar steeds minder.

Nee hoor, ik speel niet in een band(je). Het heeft eerder te maken met stagnerende muzikanten die uit moedeloosheid onder hun oude naam muziek uitbrengen die anders nooit zou verkopen. Op een gegeven moment krijgen de mensen dat door. Gelukkig begon het jaar al goed met het overlijden van een paar totaal overbodige Nederlandse bands.


"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-05-2005 17:32 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

De beste stuurlui staan aan wal


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-05-2005 17:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 10:20 schreef splattermeister666 het volgende:
precies...en Gorefest heeft tenminste klassiekers om op terug te vallen....iets wat je van Sinister niet kan zeggen....
Sinister heeft wel degelijk klassiekers uitgebracht!!!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-05-2005 17:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Tering, wat een oeverloos gezeik. Beuken met die band Paul!!


spelfout weggehaald...


BloodMustFlow
Doorn in je oog
Usericon van BloodMustFlow
Posted 02-05-2005 17:50 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 17:32 schreef BARABAS het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal

In dit geval zeker wel. Zo kan je namelijk gemakkelijk zien hoe iedereen op zijn smoel gaat. En trouwens, moet je persé in een band zitten om commentaar te geven? Wat een arrogantie hoor. Jij speelt zeker wel in een band(je)?


"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-05-2005 22:31 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 17:50 schreef BloodMustFlow het volgende:
Wat een arrogantie hoor. Jij speelt zeker wel in een band(je)?
Ja, een eenmansband ja, en die mogen overal commentaar op geven


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-05-2005 8:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 17:30 schreef BloodMustFlow het volgende:
Nee hoor, ik speel niet in een band(je). Het heeft eerder te maken met stagnerende muzikanten die uit moedeloosheid onder hun oude naam muziek uitbrengen die anders nooit zou verkopen. Op een gegeven moment krijgen de mensen dat door. Gelukkig begon het jaar al goed met het overlijden van een paar totaal overbodige Nederlandse bands.


Je hoeft er niet naar te luisteren hoor... We zullen je niet dwingen of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-05-2005 10:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hahaha, als je wel in een band zit is het "jaloezie" en als je niks doet komt het "beste stuurlui" verhaaltje langs.. hoewel ik het ook een discutabele zaak vind, hoop ik dat de jongens met een plaat komen die iedereen weg blaast {met old school BM invloeden.. daar hou ik je aan Paul]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-05-2005 12:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 mei 2005 17:30 schreef BloodMustFlow het volgende:
...Gelukkig begon het jaar al goed met het overlijden van een paar totaal overbodige Nederlandse bands.


Welke bands zijn dat dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-05-2005 12:26 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Houwitser?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 03-05-2005 12:31 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 mei 2005 10:48 schreef spectre het volgende:
....hoop ik dat de jongens met een plaat komen die iedereen weg blaast {met old school BM invloeden.. daar hou ik je aan Paul]


Dat ging over Blastcorps.
Op deze pagina staat een mp3tje :
http://www.foreverunderground.com/artists/Blastcorps/default.html

Ik hoor zelf van die Darkthrone dingetjes erin terug. Maar Peter zelf kent Darkthrone nauwelijks, hij noemde een andere band als invloed, en natuurlijk ben ik vergeten om welke band het ging. Niks origineel, maar wel lekkere muziek, IMHO.


BloodMustFlow
Doorn in je oog
Usericon van BloodMustFlow
Posted 03-05-2005 12:55 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 8:30 schreef altx het volgende:
Je hoeft er niet naar te luisteren hoor... We zullen je niet dwingen of zo...

Jij hoeft niet te reageren hoor....als je niets beters weet te zeggen.


"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-05-2005 13:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 12:55 schreef BloodMustFlow het volgende:
Jij hoeft niet te reageren hoor....als je niets beters weet te zeggen.


Nou, waarom reageer je dan wel?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


BloodMustFlow
Doorn in je oog
Usericon van BloodMustFlow
Posted 03-05-2005 13:11 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht



"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 03-05-2005 13:13 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 13:09 schreef altx het volgende:
Nou, waarom reageer je dan wel?
1-0 voor altx


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 03-05-2005 13:39 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Sinister heropgericht...

Om even een eind aan de discussie te maken:

Van mij mogen ze. Heren, gaat uw gang!


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-05-2005 17:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 12:31 schreef judge paul het volgende:
Dat ging over Blastcorps.
Op deze pagina staat een mp3tje :
http://www.foreverunderground.com/artists/Blastcorps/default.html

Ik hoor zelf van die Darkthrone dingetjes erin terug. Maar Peter zelf kent Darkthrone nauwelijks, hij noemde een andere band als invloed, en natuurlijk ben ik vergeten om welke band het ging. Niks origineel, maar wel lekkere muziek, IMHO.
o... zal het checken

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-05-2005 17:31]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2005 19:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat zanikken mensen nou .. als het nieuwe album een zeikplaat wordt, koop je em toch gewoon niet .. Ik denk dat ik er vrij zeker van kan zijn als ik zeg dat de heren niet van de muziek afhankelijk zijn dus hen zal het waarschijnlijk de spreekwoordelijke pis niet lauw maken als jij hun muziek niet goed vind ...


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 03-05-2005 20:07 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 13:39 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Sinister heropgericht...

Om even een eind aan de discussie te maken:



Dat bepaal JIJ niet slettebak! Alleen "helden" als Jenje en Paul H. behouden zich het goddelijke recht voor een discussie te sluiten, maar je hebt gelijk als je bedoelt dat er al teveel woorden zijn vuil gemaakt aan de heroprichting van deze 'vergane glorie' band... dadelijk krijgen ze nog de indruk dat ze nog echt interessant zijn...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2005 20:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fijn dat je mijn godheid ondersteunt!
Ik kick daar gewoon echt op .. smullen!


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 03-05-2005 22:41 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 20:25 schreef Jenje het volgende:
Fijn dat je mijn godheid ondersteunt!
Ik kick daar gewoon echt op .. smullen!

Nou de Nederlandse taal nog leren begrijpen cq. quoten, trieste neukfout!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen