IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Sinister Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-05-2005 22:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

BITCHFIGHT BITCHFIGHT BITCHFIGHT BITCHFIGHT


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 04-05-2005 0:37 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hahahaha !!! "trieste neukfout".... Hoe kom je er op ?!?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-05-2005 0:39 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik krijg ineens dat Feyenoord lied in m'n kop


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BloodMustFlow
Doorn in je oog
Usericon van BloodMustFlow
Posted 04-05-2005 1:39 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

Dank u Splatterfiguur voor het concluderen van de kneuzenstatus hier.


"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 04-05-2005 1:57 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 20:07 schreef splattermeister666 het volgende:
Dat bepaal JIJ niet slettebak! Alleen "helden" als Jenje en Paul H. behouden zich het goddelijke recht voor een discussie te sluiten, maar je hebt gelijk als je bedoelt dat er al teveel woorden zijn vuil gemaakt aan de heroprichting van deze 'vergane glorie' band... dadelijk krijgen ze nog de indruk dat ze nog echt interessant zijn...



Hahaha, iedereen zit hier op dit forum zielige pogingen te doen om zo stoer mogelijk over te komen. Komt er eens iemand langs die echt stoer is, en dan is er altijd iemand die begint te huilen! In dit geval jij, kneusje!! Geniaal!!!


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 04-05-2005 15:24 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Je gaat me toch niet vertellen dat ik nu opeens drie medestanders heb?! uitscheiden nou jongens, dáár doe ik het niet voor! Nog even een laatste woord aan Judge Paul voordat ik deze discussie laat voor wat het is; ik denk echt dat jouw drumwerk een verbetering zal betekenen voor Sinister omdat Aad er op de laatste CD's gewoon weinig meer van bakte, maar ik blijf erbij dat je met zo'n enorm gewijzigde bezetting waarbij het enig overgebleven oerlid ook nog eens een andere rol op zich neemt, gewoon nooit onder de naam Sinister had moeten doorgaan, wat niet wil zeggen dat jullie straks misschien geen ijzersterke Cd zullen uitbrengen..de tijd zal het leren


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 04-05-2005 17:12 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ledenwisselingen zijn vaak funest voor bands, in dat opzicht snap ik eigenlijk ook wel dat deze heroprichting discutabel is. Maar, dan had sinister eigenlijk na de tweede of de derde cd al wel mogen stoppen. Zangerwisselingen zijn al helemaal een groot probleem voor een band. We zullen maar moeten gaan bewijzen dat deze line-up de naam Sinister waardig is.

En misschien gaan we wel enorm op onze bek, de tijd zal het leren...


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 04-05-2005 19:44 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 4 mei 2005 17:12 schreef judge paul het volgende:
ledenwisselingen zijn vaak funest voor bands
Gelukkig zijn er ook uitzonderingen zoals Death en Megadeth (Rust in Peace was al de zoveelste wisseling) waarbij dat niet het geval was.

Succes



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 04-05-2005 19:46 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 4 mei 2005 19:44 schreef Myth of Fury het volgende:
Gelukkig zijn er ook uitzonderingen zoals Death en Megadeth (Rust in Peace was al de zoveelste wisseling) waarbij dat niet het geval was.

Succes
niet echt te vergelijken want Death = Chuck en Megadeth = Dave



watery black
Usericon van watery black
Posted 04-05-2005 19:48 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

[offtopic]


miesjuh!!!!! lekkere geile beer van me! wanneer gaan we weer eens een filmpje opnemen?







[/offtopic]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-05-2005 19:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 17:12 schreef judge paul het volgende:
We zullen maar moeten gaan bewijzen dat deze line-up de naam Sinister waardig is.

En misschien gaan we wel enorm op onze bek, de tijd zal het leren...


Ach, ga er gewoon lekker voor.
En mocht het toch mislukken?? Jammer dan, dan weet je in ieder geval dat je het geprobeerd hebt. In ieder geval succes!!

Edit; typgriep

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 04-05-2005 19:53]


spelfout weggehaald...


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 04-05-2005 19:54 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

@wabla: Oeh yeah




quote:
Op 4 mei 2005 19:46 schreef Mies het volgende:
niet echt te vergelijken want Death = Chuck en Megadeth = Dave

Klopt, maar vanaf het 1e album waren er al wisselingen..dus kans dat het fout liep.

Verder: Annihilator = Jeff Waters, maar werd wel gedumpt nadat ze als wanhoopspoging Set the world on fire uitbrachten.

En wie weet..misschien geldt wel: Sinister = Aad

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 04-05-2005 19:55]



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-05-2005 19:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 19:54 schreef Myth of Fury het volgende:
@wabla: Oeh yeah







La maar...


[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 04-05-2005 19:56]


spelfout weggehaald...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-05-2005 21:30 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 19:54 schreef Myth of Fury het volgende:
Verder: Annihilator = Jeff Waters, maar werd wel gedumpt nadat ze als wanhoopspoging Set the world on fire uitbrachten.



Touché, pussycat!


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 05-05-2005 0:03 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 19:44 schreef Myth of Fury het volgende:
Gelukkig zijn er ook uitzonderingen zoals Death en Megadeth (Rust in Peace was al de zoveelste wisseling) waarbij dat niet het geval was.

Succes


Mmm, ik denk niet dat mensen het zouden pikken als Nick Menza in één of andere band zou gaan zingen en daT DAN mEGADETH zou noemen...



This is Zodiac speaking...


Madthijs
Usericon van Madthijs
Posted 05-05-2005 0:21 by Madthijs Wijzig reactieProfiel van MadthijsQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fondlecorpse

quote:
Op 5 mei 2005 0:03 schreef Zodiac het volgende:
Mmm, ik denk niet dat mensen het zouden pikken als Nick Menza in één of andere band zou gaan zingen en daT DAN mEGADETH zou noemen...




ach wacht nou maar gewoon allemaal de muziek af, das toch waar het om draait...als het dalijk beukt dan koopt iedereen die cd toch wel en dan zul je opeens horen, ow gelukkig is Aad er mee doorgegaan etc.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-05-2005 0:24 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 5 mei 2005 0:03 schreef Zodiac het volgende:
Mmm, ik denk niet dat mensen het zouden pikken als Nick Menza in één of andere band zou gaan zingen en daT DAN mEGADETH zou noemen...


Ja. maar als NIck de enige was geweest vanaf het begin is het een ander verhaal



Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 05-05-2005 0:50 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2005 0:24 schreef Myth of Fury het volgende:
Ja. maar als NIck de enige was geweest vanaf het begin is het een ander verhaal


Inderdaad, Sinister is nu een heel ander verhaal...






This is Zodiac speaking...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-05-2005 1:22 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 4 mei 2005 19:48 schreef watery black het volgende:
[offtopic]


miesjuh!!!!! lekkere geile beer van me! wanneer gaan we weer eens een filmpje opnemen?







[/offtopic]
ben je morgen in Remunj? dan neem ik de camera mee



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-05-2005 1:23 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl



[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-05-2005 1:24]


Bruce Banner


DSR666
Usericon van DSR666
Posted 12-05-2005 16:59 by DSR666 Wijzig reactieProfiel van DSR666Quote dit bericht

Ik vind dit alles wel heel erg Sinister onwaardig!! Als de band zeker is van zijn zaak hoeft het niet zo’n stuk te plaatsen waarin nog eens oude bandleden en cd’s worden afgezeken!!
Zelfs fans worden niet echt gewaardeerd. Natuurlijk zijn er genoeg mensen die wat te zeiken hebben over Sinister of andere Nederlandse bands, of die het altijd beter weten. Sinister had/heeft in Nederland wel degelijk een grote aanhang en die kun je niet zo maar op een hoop met de minder enthousiasten vegen. Als je echt Sinister bent dan sta je voor wat je maakt, wat je zegt en wie je bent, dan hoef je aan niemand geen verantwoording af te leggen.
Waarom neemt de Frontman zelf niet het woord en laat hij het over aan een nieuweling?
MIKE


Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 12-05-2005 21:00 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Lekkere kale gozer dat je bent! Sixtynineher!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-05-2005 23:04 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kijk eens aan, hehe.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2005 6:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2005 16:59 schreef DSR666 het volgende:
Ik vind dit alles wel heel erg Sinister onwaardig!! Als de band zeker is van zijn zaak hoeft het niet zo’n stuk te plaatsen waarin nog eens oude bandleden en cd’s worden afgezeken!!
Zelfs fans worden niet echt gewaardeerd. Natuurlijk zijn er genoeg mensen die wat te zeiken hebben over Sinister of andere Nederlandse bands, of die het altijd beter weten. Sinister had/heeft in Nederland wel degelijk een grote aanhang en die kun je niet zo maar op een hoop met de minder enthousiasten vegen. Als je echt Sinister bent dan sta je voor wat je maakt, wat je zegt en wie je bent, dan hoef je aan niemand geen verantwoording af te leggen.
Waarom neemt de Frontman zelf niet het woord en laat hij het over aan een nieuweling?
MIKE



DE Mike ??


Fuck the world and fuck you


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 13-05-2005 8:33 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, de echte.

En hij heeft nog gelijk ook. Ik had het inmiddels al wel in de gaten gekregen,


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen