IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : "wijze uitspraken" Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-04-2011 16:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-04-2011 16:46 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

"dat zijn mijn delen niet!"

- Jan Wooninck


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 12-04-2011 19:37 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

KVLT


Wil je muilperen?


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 24-06-2011 11:35 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

"Volwassenheid van geest is het kunnen dragen van onzekerheid."
- ?

"Het kwaad woont niet in de wereld van dingen, het woont alleen in de mens."
- ?

"Heb geen angst voor de dood, want zolang wij er zijn is de dood er niet en als de dood er is zijn wij er niet meer."
- Marcus Tullius Cicero

"Ik heb er altijd naar gestreefd om niet de spot te drijven met wat de mensen doen, er ook niet om te huilen of me er kwaad over te maken, maar het te begrijpen."
- Baruch Spinoza


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2011 12:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

An der Nase eines Mannes, erkannt man sein Johannis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-06-2011 12:18 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

If we are most of us nationalists in some measure now, we are certainly not necessarily insensitive to claims of supranational human solidarities and we are still more certainly most of us not at all like Nazis.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen