IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Candiria
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-05-2005 16:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

'What Doesn't Kill You...' heeft al weer menig rondje gedraaid in mijn speler.

een paar leden zijn inmiddels multi-miljonair, maar zijn toch nog in staat een vette plaat op de markt te brengen.

Blijft echter een idioot land dat Amerika...;


The New York Post is reporting that the five members of the Brooklyn-based CANDIRIA won a $29 million verdict Tuesday (April 12) for injuries they suffered when a truck hit their tour van.

CANDIRIA were hurt as they traveled to a gig in Cleveland on Sept. 9, 2002, when a tractor trailer owned by Paige Transportation Inc. hit them near Buffalo, said attorney Daniel O'Toole.

The crash sent their van rolling over five to seven times, and all the members received injuries, attorneys for the band members said. The band still performs, but two injured members left.

The aftermath of the crash is documented on the cover of the band's latest album, "What Doesn't Kill You…", with photos of the band's demolished van.

"What Doesn't Kill You..." was released last July through Type A Records.




binnenkort te aanschouwen in de Melkweg



El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-05-2005 19:07 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

K luister nu naar coma imprint. Met name de (rustige) jazzy stukjes vind ik interessant. Heeft wel iets weg van meshuggah.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2005 22:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De vorige plaat was redelijk interessant, maar niet goed genoeg om regelmatige de weg te vinden naar mijn cd-speler. Moet dit nieuwe werk maar eens proberen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-05-2005 1:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

het is nogt steeds geen wereldschokkende band....., maar wel meteen een van de rijkste en onbekendste. Zul je zien dat ze nu ineens wel aandacht krijgen...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-05-2005 20:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

laatst een oudere cd geluisterd, maar het schijnt dat het nieuwe spul behoorlijk anders is, beetje nu metal achtig enzo. dat os dan weer jammer


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 09-05-2005 11:57 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Die nieuwe is naar mijn idee meer straight forward, normaler en minder 'jazzy' iets wat ik persoonlijk wel weer jammer vind. Vorige was best een plezierige plaat.

Bizar verhaal trouwens van die schadevergoeding..only in America..



Ed
Usericon van Ed
Posted 25-08-2016 20:33 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 25-08-2016 20:35]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-08-2016 23:40 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Had al wat nieuwe live-tracks gezien op d'n Youtube. Weer wat meer terug naar de 300% Density-stijl. Siked!



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-08-2016 23:42 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Vette track! Ik word altijd heel erg blij van die jazzpassages.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-08-2016 23:42]



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-08-2016 0:50 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Je kent 300% Density dan toch, hoop ik?



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 26-08-2016 0:54 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Jazeker! Ik ben naar Candiria gaan luisteren door deze docu:




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-08-2016 1:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Echt een heel bijzobdere band. 'What doesn't kill you' is een beetje een raar album wat ik persoonlijk nog net trek, maar alles daarvoor is top. En Ken Schalk is een koning.



Ed
Usericon van Ed
Posted 26-08-2016 10:36 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2016 1:44 schreef Negatieveling het volgende:
Echt een heel bijzobdere band. 'What doesn't kill you' is een beetje een raar album wat ik persoonlijk nog net trek, maar alles daarvoor is top. En Ken Schalk is een koning.


idd Ken is een held, speelt op dit album nog geloof op 2 nummers mee..


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 27-09-2016 19:57 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/




Ed
Usericon van Ed
Posted 28-09-2016 20:27 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Lekker nummertje, mis Ken alleen op drums. Ken klaagde zelfs op Facebook over het nep snare geluid van de drums


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen