IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nachtmystium Vorige pagina | Volgende pagina
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 03-02-2008 12:15 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik hoop dat die split met LoC er nog komt, want het Nachtmystium is nog psychedelischer. De 2 songs op My Space zijn alvast super!


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 01-04-2008 11:20 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Assassins komt 23 juni uit
16 mei concert in Willemeen


valfar
Usericon van valfar
Posted 01-04-2008 12:38 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 1 april 2008 11:20 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Assassins komt 23 juni uit
16 mei concert in Willemeen


Alleen wat een rare tour, die andere twee bands vind ik echt niks, 3 compleet verschillende bands! Dat weerhoudt mij er in ieder geval van om te gaan.



valfar
Usericon van valfar
Posted 25-05-2008 1:29 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Weet iemand waar de nieuwe Mcd Worldfall te koop is? Bij displeased hebben ze hem niet en ik vind verder alleen een distro die alleen binnen de vs verzend.



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 25-05-2008 13:15 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 1:29 schreef valfar het volgende:
Weet iemand waar de nieuwe Mcd Worldfall te koop is? Bij displeased hebben ze hem niet en ik vind verder alleen een distro die alleen binnen de vs verzend.


Ik had ook al bij Grau geïnformeerd. Maar ik denk dat ik de MCD, "Assassins" en wat merch alles samen bestel via Battlekommand/Blake/Nachtmystium zelf. Binnen enkele weken komt hij toch uit.


valfar
Usericon van valfar
Posted 25-05-2008 16:43 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 25 mei 2008 13:15 schreef Gorath het volgende:
Ik had ook al bij Grau geïnformeerd. Maar ik denk dat ik de MCD, "Assassins" en wat merch alles samen bestel via Battlekommand/Blake/Nachtmystium zelf. Binnen enkele weken komt hij toch uit.


Is er geen beperkte oplage van die Mcd dan? Dan wacht ik ook even!
Grote kans trouwens dat Assassins zeer hoog zal eindigen in mijn lijstje, damn wat zijn die samples gaaf! Ben ook erg benieuwd naar de merch voor het album, ik vind de cover art erg gaaf!

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 25-05-2008 16:45]



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 26-05-2008 18:39 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 16:43 schreef valfar het volgende:
Is er geen beperkte oplage van die Mcd dan? Dan wacht ik ook even!
Grote kans trouwens dat Assassins zeer hoog zal eindigen in mijn lijstje, damn wat zijn die samples gaaf! Ben ook erg benieuwd naar de merch voor het album, ik vind de cover art erg gaaf!


Ik weet niks van beperkte oplages. En er komt merch zoals de Assassins hoes, aldus Blake.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 20-06-2008 13:32 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-06-2008 6:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nachtmystium is gay.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


valfar
Usericon van valfar
Posted 22-06-2008 21:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

De site van battle kommand is redelijk dood. Komt er nog een release en merchandise?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-06-2008 0:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2008 13:32 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
interview

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=99257

Godverdomme wat een stompzinnig wijf, met stompzinnige vragen. Na ja. Leuk verhaal wel over die Darkthrone-burgers enzo.

Vet, die nieuwe, echt weer veel vetter dan het voorgaande materiaal wat mij betreft. Hij klopt helemaal, naast het vette materiaal kan me ook erg vermaken met de vele Pink Floyd-verwijzingen.
Dit wordt een aanschaf, ik hoop ze ook nog eens live te zien als ik wél tijd heb.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-06-2008 12:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vraag me wel af wie ze als sessie-drummer gaan gebruiken, want Tony Laureano zal niet al te vaak beschikbaar gaan zijn lijkt me.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 27-07-2008 11:44 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Assassins is gaaf. Psychedelische blackachtige metal. Laatste nummers zijn rustig met hier en daar zelfs een saxofoon hehe. Niet vernieuwend wel goed!


valfar
Usericon van valfar
Posted 27-07-2008 12:58 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Hoeveel andere bands ken jij dan die psychedelische black metal maken als deze band?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 27-07-2008 12:58]



El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 27-07-2008 13:21 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2008 12:58 schreef valfar het volgende:
Hoeveel andere bands ken jij dan die psychedelische black metal maken als deze band?


ehhhh... Enslaved?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-07-2008 13:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Vet album


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 30-07-2008 14:52 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik trek die assasins plaat erg goed!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-08-2008 15:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik ga hem telkens vetter te vinden! Dikke kans dat dit de nummer één van dit jaar gaat worden voor mij. Geweldig sfeervol album, sterke composities en leuk vreemde invloeden.

Wat is black metal toch een bizar genre. Een grote conservatieve kant waar vaak veel drek uitkomt en progressieve/experimentele kanten waar ook drek maar ook zulke fijne werkjes uitkomen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-08-2008 15:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

In de gaten houden dus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-08-2008 15:24 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Vind het album net iets te kort eigenlijk, die laatste 3 composities hebben alleen qua titel echt samenhang, verder slaat het eigenlijk nergens op waardoor het album voor mij na een half uurtje al is afgelopen.

Verder staan er idd erg gave nummers op maar had er toch wat meer van verwacht, liever de vorige plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-08-2008 15:24]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-08-2008 15:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2008 15:24 schreef Argh het volgende:
Vind het album net iets te kort eigenlijk, die laatste 3 composities hebben alleen qua titel echt samenhang, verder slaat het eigenlijk nergens op waardoor het album voor mij na een half uurtje al is afgelopen.

Ja, die laatste drie nummers hebben weinig samenhang; inderdaad raar dat ze daar zogenaamd een drielui van maken. Ik vind die drie overigens wel mooie nummers, al hadden de eerste twee (de volledig instrumentale) misschien beter over de CD verspreid kunnen worden. Of ze hadden die nummers gewoon wat langer moeten maken en er wel wat vocalen in moeten stoppen [edit: dat derde nummer had ook iets langer gemogen en wat meer ontwikkeling in het nummer mogen tonen, niettemin een mooi nummer]

Ondanks dat ik die nummers wél vet vind en de CD voor mij dus gewoon 45 minuten vind ik hem ook een tikje kort. Ze moeten hun stijl nog iets "consolideren" en dan met een waar meesterwerk komen. Deze komt wel in de buurt

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-08-2008 15:52]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 16-08-2008 18:35 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer



Gaaf shirt

Is het artwork eigenlijk ook nog een verwijzing naar Pink Floyd? Ik zou eigenlijk niet weten wat dat met 'Assassins' te maken heeft.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-10-2008 14:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Instinct: Decay eigenlijk nooit zo goed geluisterd merk ik nu. Ook een magistrale CD


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-10-2008 17:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

klopt! die prefereer ik ook boven de nieuwe!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-10-2008 21:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nieuwe nog nie ghpoord, ma instinct in een sinstinkert

degelijke kek!


signature


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen