IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nachtmystium Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-10-2008 21:35 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat luistert die laatste heerlijk weg!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-10-2008 20:34 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik ben serieus teleurgesteld in Nachtmystium en Blake in de hoofdrol. Heel wat heen en weer gemail heeft Blake uiteindelijk mijn bestelling gestuurd en me zelfs een promo van die MCD verkocht. Afzetter...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-10-2008 20:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 20:34 schreef Gorath het volgende:
Ik ben serieus teleurgesteld in Nachtmystium en Blake in de hoofdrol. Heel wat heen en weer gemail heeft Blake uiteindelijk mijn bestelling gestuurd en me zelfs een promo van die MCD verkocht. Afzetter...


Verklaar u nader, want zo snap ik er geen kloten van.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-10-2008 20:50 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Wel ja, na betaling duurt het enkele mails en drie weken alvorens het pakket in Amerika vertrekt. Uiteindelijk komt het aan en blijkt de MCD een gat te hebben in de barcode. Promomateriaal dus. Een antwoord op mijn mail daarover heb ik nooit ontvangen. Pretty lame, vind ik. Ik wilde nog nieuwe merch en Assassins kopen, maar heb mijn Nachtmystium materiaal de deur uitgedaan en de nieuwste gedownload.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-10-2008 21:04 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 20:34 schreef Gorath het volgende:
Ik ben serieus teleurgesteld in Nachtmystium en Blake in de hoofdrol. Heel wat heen en weer gemail heeft Blake uiteindelijk mijn bestelling gestuurd en me zelfs een promo van die MCD verkocht. Afzetter...


Wat een figuur is dat ook. Een kameraad van me is destijds door hem geript. [namedrop]Weet nog dat hij me een mailtje stuurde om me te complimenteren met m'n vinylcollectie (die opzich niet zo gek veel voorstelde), en voor één LP bood hij testpersingen van Nachtmystium spul, waar ik zelf geen interesse in heb.[/namedrop]


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-10-2008 21:07 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ja, er zijn meerdere verhalen over BKR.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-10-2008 21:18 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat een boefje is hij.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-10-2008 21:37 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Zo'n rockster heeft het natuurlijk veel te druk om aan dergelijke verplichtingen te voldoen.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 28-05-2009 17:05 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Doomsday Derelicts, Mcd, is uit... en uitverkocht bij BKR. 2 van de nieuwe nummers te horen op
http://www.myspace.com/nachtmystium


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-05-2009 17:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 21:37 schreef nuclearwarfare het volgende:
Zo'n rockster heeft het natuurlijk veel te druk om aan dergelijke verplichtingen te voldoen.

Ja werkloos zijn is zware kost tegenwoordig.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-05-2009 19:16 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik vind Doomsday Derelicts niet geweldig.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-11-2009 20:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

"We are proud to announce we will be performing at this years Roadburn Festival in Tilburg, Holland!!! We plan to do a special set just for this show emphasizing our more psychedelic material and will be debuting tracks from our next full-length album "Addicts: Black Meddle Pt. II". See you there!!!"

17 April 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-01-2010 23:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Illinois-based extreme metallers Nachtmystium, led by mastermind Blake Judd, have entered Volume Studios in Chicago with producer Sanford Parker (Minks) to begin recording their new album, Addicts: Black Meddle Pt. II. They have also enlisted the talents of Wrest (Leviathan) to lay down all drum tracks, as well as Will Lindsay (Wolves In The Throne Room, Middian) to handle the bass duties on the CD.

Commented Judd: “Our love for post-rock and industrial (a la Ministry, Killing Joke, etc.) is even more present this time around. We’re hoping to make a record that will continue to push extreme music into uncharted territories.”

Industrial a la Ministry


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 15-01-2010 23:55 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Benieuwd naar de nieuwe cd ja.


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-01-2010 10:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik ook! Dit is een band waarvan ik elke keer dat ik een cd opzet meer ga genieten. Al vond ik de laatste EP niet super.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 16-01-2010 10:45 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 10:18 schreef Silence het volgende:
Ik ook! Dit is een band waarvan ik elke keer dat ik een cd opzet meer ga genieten. Al vond ik de laatste EP niet super.


Die EP is niet echt bijzonder inderdaad.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-01-2010 19:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2010 23:49 schreef bokaj het volgende:
Industrial a la Ministry

Klinkt tof, en Sanford Parker is een koning. Van "Minks", hahahahahahaha.

Maar goed. Hopelijk komen die gastmuzikanten ook mee naar Roadburn!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 18-01-2010 11:04 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Interviewtje...wel een jaar op moeten wachten maar wel goed gedaan van 'm vinik

http://lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=2897


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-04-2010 18:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Nachtmystium - New Album Details Revealed

US Black metal band Nachtmystium have revealed more details about their upcoming album. The new full-length, which will be entilted Addicts: Black Meddle Pt. II, is set for a release on June 8th via Century Media. The disc was recorded once again with Sanford Parker (Minsk) at Volume Studios. The band has enlisted the talents of Wrest (Leviathan, Lurker Of Chalice, Twilight) to record all drum tracks as well as Will Lindsay (Wolves In The Throne Room, Middian) on bass for this new album.

There will also be a limited edition, double gatefold vinyl featuring the bonus track "Macrocosmic" and an iTunes exclusive bonus track featuring "Every Last Drop" remixed by James Plotkin (Khanate, Phantomsmasher). Artwork was done by Jimmy Hubbard and Seldon Hunt and the album features guest vocals by Bruce Lamont (Yakuza) and guitar solos by Russ Strahan (Pentagram) and Matt Johnson (Pharoh).

Blake Judd further describes his excitement over this upcoming album: "Our love for post rock and industrial is even more present this time around. We feel that we made a record that will continue to push extreme music into uncharted territories. We hope to see you all soon."


Addicts: Black Meddle Pt. II tracklist :

01. Cry For Help
02. High on Hate
03. Nightfall
04. No Funeral
05. Then Fires
06. Addicts
07. The End Is Eternal
08. Blood Trance Fusion
09. Ruined Life Continuum
10. Every Last Drop


Faustian Spirit of the Earth


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-04-2010 18:41 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Cool!


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2010 20:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Erg benieuwd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2010 22:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ben de nieuwe net aan het beluisteren

klinkt goe! blacker, rauwer, venijniger dan de EP's

beetje Blood Cult achtig


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-04-2010 23:00 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2010 23:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gjapje


neej, kmoet zeggen, het rockt wel hoor, veel postrock, heel veel heavy postrock

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-04-2010 23:01]


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-04-2010 23:02 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

oh hij is dus wel gelekt al? Even checken

edit: niet te vinden, luister je niet naar de nieuwe Twilight?

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-04-2010 23:03]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen