IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nachtmystium Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-04-2010 23:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vind dat nummer wel wat hebben, best vet.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-04-2010 0:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind het niet zo goed, er gebeurt niet zo veel in dat nummer "No Funeral". Dat hoeft ook niet altijd, maar het houdt mijn aandacht gewoon niet vast. En die zang gaat me in toenemende mate tegenstaan, ik had dat ook al op die Twilight plaat. Totaal geen dynamiek, ik trek het niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-04-2010 15:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

No Funeral ben ik ook niet zo fan van. Die andere 2 klonken al wat beter. Maar goed, het album maar even afwachten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-04-2010 10:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Haha, die cliché Nightfall-scandering werkt wel goed.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-04-2010 11:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 22:59 schreef Argh het volgende:


lijkt wel erg op bloc party


nou, ik luister dan nog liever van Bloc Party dan deze rommel, hahaha


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 02-05-2010 12:36 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Pff..ik moet wel erg wennen aan die "wollendeken-productie" maar verder vind ik het eigenlijk best een lekker plaatje! Er zitten nog zat Burzum-esque riffjes in, maar dan op een compleet andere manier gepresenteerd, en waarom zou je je black metal ook altijd hetzelfde willen horen? Ik vind het wel "ballsy" wat Judd en kompanen doen. Meestal als je erg moet wennen aan een nieuwe plaat is ie stiekem daarna toch wel erg goed, in ieder geval vernieuwend.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2010 19:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

No Funeral klinkt indd niet al te best. Al heb ik'm nu over onmeunige cheapass laptopinbouwboksjes gehoord. Hopelijk is de rest wat meer van het niveau van hun vorige plaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-05-2010 15:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Northward
Usericon van Northward
Posted 31-05-2010 18:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Een duidelijk vette show was dat. SIKED voor de nieuwe plaat. Megacoole band.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-06-2010 10:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Lijkt wel gaaf CD'tje, tikje schizofreen wat betreft de stijl over de verschillende nummers heen.

edit; kerel moet nu toch wel echt een keer gaan leren meer met z'n vocalen te variëren.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-06-2010 10:27]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-06-2010 18:40 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Staat nu voor het eerst op. Ik weet het niet hoor, klinkt nog niet erg overtuigend...


Northward
Usericon van Northward
Posted 12-06-2010 14:56 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Klinkt nog wat toegankelijker allemaal, maar afgaande op de samples wordt ook deze weer top.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-06-2010 22:05 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik vind die nieuwe helemaal niks, dat durf ik al wel te zeggen na de eerste luisterbeurt.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-07-2010 14:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nu voor de twee keer opstaan, ik heb nu al spijt.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-07-2010 14:33 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Jullie hebben dat wel opvallend vaak eigenlijk, ergens dezelfde mening over hebben.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-07-2010 14:38 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Bepaalde genre's wel, bepaalde genre's niet.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-07-2010 14:41 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2010 14:33 schreef Mythics het volgende:
Jullie hebben dat wel opvallend vaak eigenlijk, ergens dezelfde mening over hebben.
In dit geval ook niet zo gek, ik heb die nieuwe nog niet voor de helft uitgehouden.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-07-2010 14:41 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Geen idee, ik ken de hele band niet


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 05-07-2010 10:45 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik zou het eens doen als ik jou was, geweldige band.

Tenminste, alles vóór Addicts; godverdomme, wat is er in godsnaam gebeurd met die band gebeurd, ik snap er niks van


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-07-2010 10:46 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2010 14:41 schreef Helvete het volgende:
In dit geval ook niet zo gek, ik heb die nieuwe nog niet voor de helft uitgehouden.
Het woord na die eerste helft nog erger. Helaas.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-07-2010 13:22 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik vind er nog steeds geen fuck aan, die nieuwe plaat


Northward
Usericon van Northward
Posted 05-07-2010 13:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik vind hem na meer luisterbeurten echt wel vet eigenlijk. Zoals ik al zei een stuk toegankelijker, maar wel erg lekker.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-07-2010 1:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Helemaal verslingerd aan deze plaat, vandaag wel 5 keer geluisterd


Faustian Spirit of the Earth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-07-2010 12:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Volgens mij hebben de meeste mensen hier niet goed doorgeluisterd. Natuurlijk valt hij tegen en nee, hij haalt het indd niet bij de vorige twee albums en wellicht ook niet bij die twee daarvoor, maar na meerdere rondjes staan er toch echt wel wat lekkere stukjes muziek op. Alleen die vocalen tekenen wat af tegen het instrumentele gedeelte vd muziek.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-01-2011 5:36 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2010 15:25 schreef bokaj het volgende:
Stream van het roadburn optreden.

http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43518962#ondemand.43518962



Komt ook op vinyl uit.



You have time. You are doing fine.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen