IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Star Wars Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 02-01-2016 18:35 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2015 23:44 schreef Lampje het volgende:
Ik vind deel 1, 2, en 3 ook zeer vermakelijk, maar........ je hebt wél gelijk !
Hehe.. vind ze ook zeker vermakelijk. Het heeft alleen niet de ziel van deel 4 t/m 7. Dat oude beschadigde en zo.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-01-2016 22:06 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 januari 2016 18:35 schreef Daops het volgende:
deel 4 t/m 7.



...moet er nog wel aan wennen

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-01-2016 22:06]


Bruce Banner


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 02-01-2016 23:19 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik hou het wel bij de oorspronkelijke 3 delen die als eerste zijn uitgebracht. Toen vond ik het leuk, later was het star trek: next generation, hehe. Ik heb die eerste "nieuwe" film in die tijd geprobeerd. Te oud geworden, denk ik.

Ik las ergens dat er wel heel veel fouten in dat nieuwe deel zitten, niemand die opgemerkt?




VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-01-2016 0:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Niet genoeg nerd om te snappen waar het over allemaal gaat.

Soms is het net alsof jullie Klignon praten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-01-2016 0:20 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Zoiets bedoel ik. Maar dan net iets anders.

Proost!




VIESPEUK!!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2016 8:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2016 23:19 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik hou het wel bij de oorspronkelijke 3 delen die als eerste zijn uitgebracht. Toen vond ik het leuk, later was het star trek: next generation, hehe. Ik heb die eerste "nieuwe" film in die tijd geprobeerd. Te oud geworden, denk ik.

Ik las ergens dat er wel heel veel fouten in dat nieuwe deel zitten, niemand die opgemerkt?





Fouten? Nah. Heb wel mensen horen klagen over sommige aspecten van karakterontwikkeling (totaal ongetraind persoon kan ineens mega-karate, dat soort idee), maar echt fouten valt mee. Er is ook een groep fans die boos is dat een groot deel van de niet-film aanvullende info van de afgelopen 30 jaar (dus gebeurtenissen in boeken, SW games, etc; de zogenaamde "expanded universe", of EU) deels genegeerd is. En tenslotte is George Lucas er zelf blijkbaar niet zo blij mee, maar aangezien Lucas verantwoordelijk was voor de wanstaltige deel 1-3 heeft hij, triest genoeg, wel zo'n beetje zijn goodwill verspeeld in dezes en kan hij toch al niet meer met zijn eigen materiaal vertrouwd worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-01-2016 8:15]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-01-2016 11:24 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wat ik niet snapte is dat die ex-stormtrooper en die binkerige dame in de Millenium Falcon werden opgetractorbeamt, naar volgens mij een imperial Destroyer. En wie zijn daar? Geen stormtroopers, alleen maar Han Solo en Chewie, en heeeeel toevallig, 2 partijen die hem aan t zoeken waren. En daarna konder ze tractorbeam-free zo maar weer ontnspanne?


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-01-2016 11:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat komt omdat Alf door de tractorbeam vloog en zo het optractorbeamen verstoorde. Optractorbeam unsuccessful.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 03-01-2016 11:42 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2016 11:24 schreef Fusion het volgende:
Wat ik niet snapte is dat die ex-stormtrooper en die binkerige dame in de Millenium Falcon werden opgetractorbeamt, naar volgens mij een imperial Destroyer. En wie zijn daar? Geen stormtroopers, alleen maar Han Solo en Chewie, en heeeeel toevallig, 2 partijen die hem aan t zoeken waren. En daarna konder ze tractorbeam-free zo maar weer ontnspanne?


Ik vroeg mij dit ook af en na wat zoeken vond ik dat het geen Imperial Destroyer, maar een Baleen-class heavy freighter genaamd Eravana was.

Vond een onderdeel van deze scene ook een van de mindere, namelijk dat de Rathtars iedereen direct opslokken en vermoorden maar Finn vervolgens meesleuren (hoe cliché wil je het hebben) zodat Rey hem kan redden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 03-01-2016 11:44]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-01-2016 11:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Jammer van de spoilers ineens.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-01-2016 14:44 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 januari 2016 11:42 schreef Mythics het volgende:
Ik vroeg mij dit ook af en na wat zoeken vond ik dat het geen Imperial Destroyer, maar een Baleen-class heavy freighter genaamd Eravana was.
Dat matcht dan NIET met t feit dat die donkere ex-stormtrooper op het hoofd van die dame ging staan, het schip zag en zei "oh oh, we gaan naar de First Order'

quote:
Op 3 januari 2016 11:42 schreef Mythics het volgende:
Vond een onderdeel van deze scene ook een van de mindere, namelijk dat de Rathtars iedereen direct opslokken en vermoorden maar Finn vervolgens meesleuren (hoe cliché wil je het hebben) zodat Rey hem kan redden.
Ja, zoals ik al eerder zei, het is een film voor de fans, je moet er niet al te kritisch naar kijken. Zie t als een soort bewegend stripverhaal, ofzo.


When your people matter, menstrual health matters


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-01-2016 14:46 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2016 11:54 schreef bokkie666 het volgende:
Jammer van de spoilers.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 03-01-2016 15:01 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2016 14:44 schreef Fusion het volgende:
Dat matcht dan NIET met t feit dat die donkere ex-stormtrooper op het hoofd van die dame ging staan, het schip zag en zei "oh oh, we gaan naar de First Order'

Klopt, maar dat is meer een typisch (J. J. Abrams) trucje voor extra spanning en kortstondige plotwending


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2016 15:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2016 11:54 schreef bokkie666 het volgende:
Jammer van de spoilers ineens.


Waar staat in de titel dat het spoiler vrij moet zijn? Je kijkt in het star wars topic een week nadat de laatste film is uitgekomen. Wat had je verwacht? 'Bouw je eigen millenium falcon' tips?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-01-2016 17:46 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

HAN SOLO EN C3PO HEBBEN N KIND OP HET EIND!!!


When your people matter, menstrual health matters


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 03-01-2016 19:05 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik vind het ook wel een beetje ondoordacht dat je in dit topic gaat lezen terwijl je geen spoilers wilt.


lampje


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-01-2016 19:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zondag dan eindelijk ook heen geweest. Stukken beter dan die gekunstelde delen I tm III, maar dat was te verwachten. Het geheel kwam wat 'echter' over. De links naar de oudere delen vond ik ook tof. Hier en daar mochten de personages wel wat meer diepgang hebben, maar misschien dat wat verder word uitgediept in de komende delen. Voor nu, een zeer geslaagde film!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-01-2016 7:22 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Zondag ook geweest. Beviel me prima, maar het is wel echt te veel van hetzelfde, en er wordt overal heel erg op safe gespeeld. Qua verhaal, qua settings, alles. Het is echt een Star Wars film die gemodelleerd is naar A New Hope. Ik hoop dat ze met Rogue One en deel acht wat die blauwdruk wat meer los durven te laten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 27-01-2016 1:06 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 22 december 2015 13:50 schreef attila_de_hun het volgende:
cool was trouwens dat stormtroopers nu eens echt bruut optreden en raak schieten!


30 jaar oefenen heeft zijn vruchten afgeworpen

Heerlijke film, btw, met wat overduidelijke paralellen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Over de vechtkunst van Rey: een vrouw alleen in de woestijn: ze heeft echt wel leren knokken, kan niet anders.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 04-04-2016 16:42 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht



VIESPEUK!!!


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 07-04-2016 21:27 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht



lampje


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-04-2016 21:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Is dat nu deel 8 of gewoon een op zich zelf staand verhaal?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-04-2016 22:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik dacht een spin off die zich tussen Revenge of the Sith en A new hope afspeelt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-04-2016 9:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2016 21:46 schreef MetalJan het volgende:
Is dat nu deel 8 of gewoon een op zich zelf staand verhaal?


Een op zich zelf staand verhaal. Deel 8 komt in 2017 uit, aldus IMDB.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-04-2016 10:09 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 4 april 2016 16:42 schreef De Vieze Man het volgende:
http://metro.co.uk/2016/04/04/ade-edmondson-joins-star-wars-episode-8-after-impressing-director-jj-abrams-5794110/

Hehehe, wtf...



Geeft me niet echt t 'Star Ware gevoel', maar toch. En Donnie Yen the man!


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen