IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : <code> Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-03-2011 21:59 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 20:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kvohst Leaves

oddammit...

Zou mij niks verbazen als Kvohts binnen een half jaar weer terug is. Het zal niet de eerste keer zijn.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 22:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat klopt. Ik vraag me af of dat het gevolg is/kan zijn van een overkill aan muzikaal consumeren.

Ik weet het niet. Zou kunnen, maar dan niet altijd in ieder geval. Dan zou ik ondertussen niks meer op eerste gehoor kunnen waarderen

Ik heb wel dat ik soms wat hoor, het echt gaaf vindt, maar ik het dan een beetje vergeet omdat ik teveel naar andere dingen aan het luisteren ben. Dan luister ik het dus niet nog een keer, maar als het dan weer voorbij komt vind ik het wel weer vet.
quote:
Op 14 maart 2011 21:59 schreef bokaj het volgende:
Zou mij niks verbazen als Kvohts binnen een half jaar weer terug is. Het zal niet de eerste keer zijn.

Hoop ik ook, ja, wat een wijf is het ook


I wish I was a butterfly


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 14-03-2011 22:04 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:59 schreef Onweerwolf het volgende:
Jawel, maar ik wil het graag uit jouw mond horen.

geef je mic dan.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 14-03-2011 22:04]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 22:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 22:04 schreef KHPLF het volgende:
geef je mic dan.


Op welk middel zit jij momenteel eigenlijk hard te gaan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 22:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Heet deze band trouwens niet gewoon Code?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 22:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 22:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Heet deze band trouwens niet gewoon Code?

Nee, en last.fm moet z'n bek houden


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 22:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hmz, bron?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-03-2011 22:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

In de biografie op hun myspace staat ook gewoon Code....maar ik blijf gewoon lekker <code> zeggen!

Hopen dat ze niet weer het plan opvatten om die lul van Dimmu Borknagar erbij te halen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 22:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

De hoesjes

En het feit dat <code> gaaf staat en Code kut is. CODE mag wel weer.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 22:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 22:41 schreef Sater het volgende:
In de biografie op hun myspace staat ook gewoon Code....maar ik blijf gewoon lekker <code> zeggen!

PRECIES!

Wat overigens niet helpt is dat < en > HTML-specifieke dingen zijn, en dat die tekens ook niet in altijd geaccepteerd worden in databasevelden. En je kunt ook geen URL met < > maken.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 22:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oeh, met Vortex erbij zou het wel eens heel gaaf kunnen worden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-03-2011 22:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 22:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Oeh, met Vortex erbij zou het wel eens heel gaaf kunnen worden.


quote:
Op 3 februari 2007 16:21 schreef Aaaarco het volgende:
die pleurisstem van die simen drukt over zo hard een stempel op dat al die bands die met hem in zee gaan een vies plaatje afleveren... bah!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 23:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 22:49 schreef Sater het volgende:



Maar het mag bekend zijn dat die kutkneus van een Aarco hier sowieso niet serieus genomen dient te worden muv zijn photofucks.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 23:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Daarnaast is Vortex met afstand de beste zanger in extreme metal.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 23:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Niks mis met Arco!
quote:
Op 14 maart 2011 23:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Daarnaast is Vortex met afstand de beste zanger in extreme metal.

Nee.

Ik vind hem zeker vette dingen doen, maar ook niet altijd. Daarnaast past hij gewoon niet bij <code>.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 23:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Niks mis met Arco!


Geen fan van overjarige pubers zoals Arco en Ment0l.

quote:
Nee.


Jawel, Simen is een God.

quote:
Ik vind hem zeker vette dingen doen, maar ook niet altijd. Daarnaast past hij gewoon niet bij <code>.


Juist wel, die zanger op RG gebruikt zelfs redelijk vergelijkbare galmende clean vocals. En ook de screams zijn enigszins vergelijkbaar, niet heel snerpend maar een tikje dof.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 23:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Juist wel, die zanger op RG gebruikt zelfs redelijk vergelijkbare galmende clean vocals. En ook de screams zijn enigszins vergelijkbaar, niet heel snerpend maar een tikje dof.

Op een bepaalde manier wel, ja. Maar ze klinken toch anders; waar ik Simen over het algemeen vooral theatraal/bombastisch vind, vind ik Kvohst meer romantisch/theatraal (en geflipt en...) en dat past perfect bij <code>. Ik weet niet, moeilijk precies uit te leggen.


I wish I was a butterfly


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-03-2011 23:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Aha, Resplendent Grotesque... in eerste instantie vond ik er geen bal aan, maar onlangs nog eens een kans gegeven en toen viel het kwartje . Nouveau Gloaming ken ik nog niet, beetje vergelijkbaar?

En Vortex mag wel wegblijven. In de studio is ie best te doen, maar live vrijwel altijd dramatisch.


Faustian Spirit of the Earth


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 23:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:32 schreef cataclysm child het volgende:
Aha, Resplendent Grotesque... in eerste instantie vond ik er geen bal aan, maar onlangs nog eens een kans gegeven en toen viel het kwartje . Nouveau Gloaming ken ik nog niet, beetje vergelijkbaar?

Productie is wat minder, nummers zijn wat weirder en langer en Kvohst zingt wat anders. Maar wel vergelijkbaar.


I wish I was a butterfly


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-03-2011 23:34 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:32 schreef cataclysm child het volgende:
Aha, Resplendent Grotesque... in eerste instantie vond ik er geen bal aan, maar onlangs nog eens een kans gegeven en toen viel het kwartje . Nouveau Gloaming ken ik nog niet, beetje vergelijkbaar?

Zeker proberen, super album.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 23:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Op een bepaalde manier wel, ja. Maar ze klinken toch anders; waar ik Simen over het algemeen vooral theatraal/bombastisch vind, vind ik Kvohst meer romantisch/theatraal (en geflipt en...) en dat past perfect bij <code>. Ik weet niet, moeilijk precies uit te leggen.


Nietus! Simen is ook romantisch.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-03-2011 23:36 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:34 schreef Silence het volgende:
Zeker proberen, super album.
Lekker catchy nummers ook.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 23:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Nietus! Simen is ook romantisch.

Niet zoals Kvohst


I wish I was a butterfly


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-03-2011 0:13 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Zoals ik al zei, gewoon Czral op vocals, die komt wel dicht in de buurt van Kvhost, maar goed... Czral is lekker bezig met Virus, en die band staat in mijn lijst wel stukken hoger dan <code>HTML</code>


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2011 0:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

niks kleiner dan code groter dan niks

Ik vind zelf Virus wat te slapjes.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-03-2011 0:28]


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen