IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : <code> Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-02-2007 16:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Beetje erg voorbarig om iets af te gaan kraken wat nog niet eens is opgenomen. Wacht eerst eens af zou ik zeggen en oordeel pas na het beluisteren van de nieuwe plaat.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 03-02-2007 16:51 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Daarentegen gaat iedereen er hier van uit dat Simen enkel en alleen clean gaat zingen. Kan iemand zich nog 2 platen van Borknagar herinneren waarop Dhr. Hestnaes heel verdienstelijk de boel bij elkaar krijste/zong?

Ik ben iig heel erg benieuwd wat men ervan gaat brouwen!



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-02-2007 17:46 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ben ook heel benieuwd, eerste album smaakt in ieder geval naar meer.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-02-2007 17:47 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ben anders ook erg benieuwd...
Maar waarom zijn ze niet doorgegaan met de vorige zanger eigenlijk, zijn vocalen waren geknipt voor de muziek. Heerlijk verwrongen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-02-2007 20:05 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2007 16:44 schreef Hub de Gallier het volgende:
Beetje erg voorbarig om iets af te gaan kraken wat nog niet eens is opgenomen. Wacht eerst eens af zou ik zeggen en oordeel pas na het beluisteren van de nieuwe plaat.


DIE PISNEGER MOET GEWOON OPFLIKKEREN


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-02-2007 20:19 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hahaha vet mooie reacties van Aaaarco


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-02-2007 21:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Juist! Meer met pis schelden!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-02-2007 2:02 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Peop!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-02-2007 13:03 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2007 17:47 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ben anders ook erg benieuwd...
Maar waarom zijn ze niet doorgegaan met de vorige zanger eigenlijk, zijn vocalen waren geknipt voor de muziek. Heerlijk verwrongen.


we gaan onze hoop vestigen op de nieuwe dødheimsgard waar die voormalig codekwezel nu kwijlt. dan laten we code aanprutselen met die dwijl van een Simen. Als dat uiteindelijk meevalt is dat mooi meegenomen,zoniet laten we dat net als borknagar en arcturus extreem links liggen.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 05-02-2007 14:29 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Ben zelf ook ABSOLUUT geen fan van Simen; ik vrees het ergste. Maar goed, tzt eerst maar eens downloaden dan


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-01-2008 18:16 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

BANDLEDEN 2nd Album line-up
Aort, Viper, ICS Vortex, Adrian Erlandsson

London Gig line-up
Aort, Viper, Kvohst, Heimoth, Dan Mullins

dat staat op de mijspace van code...

vervolgens verkondigd sjakie-kvohst dat dodheimsgart t zonder hem moet stellen voortaan..

gaan we t nu meemaken dat ie bij code terugkomt...

(ja stiekem hoop ik dat die simenhomo zn tranentirade nog niet heeft vastgelegd)


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-01-2008 18:49 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 18:16 schreef Aaaarco het volgende:

gaan we t nu meemaken dat ie bij code terugkomt...

(ja stiekem hoop ik dat die simenhomo zn tranentirade nog niet heeft vastgelegd)


ik hoop het en +1


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-01-2008 19:47 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Het was toch al een hele tijd bekend dat 'ie eenmalig bij een concertje de vocalen op zich zou nemen?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-01-2008 22:37 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

o hmm dat wist ik niet, maar feit blijft dat ie dus op goede voet zit met code en op vrije voet is...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2008 18:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2007 14:29 schreef Rootbaert het volgende:
Ben zelf ook ABSOLUUT geen fan van Simen; ik vrees het ergste. Maar goed, tzt eerst maar eens downloaden dan
Zonde. Ik vind dat zo'n beetje alles wat die man aanraakt in goud veranderd! Ik ben benieuwd


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 11-01-2008 18:36 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Simen heeft echt een prachtstem, alleen past het niet overal bij. Die theatrale stukken van Dimmu zijn geweldig, maar ik hoorde bij Arcturus liever Garm...
Ik ben zeer benieuwd!

Verder een erg vette band.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2008 18:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2008 18:36 schreef Skyggesang het volgende:
Simen heeft echt een prachtstem, alleen past het niet overal bij. Die theatrale stukken van Dimmu zijn geweldig, maar ik hoorde bij Arcturus liever Garm...
Ik ben zeer benieuwd!

Verder een erg vette band.
ja Garm vond ik bij Arcturus ook beter, maar Simen zijn aandeel op La masquerade.. vind ik geniaal. Neem Chaos path! Juist die hysterische stukken vind ik super! Daarnaast vond ik hem bij Borknagar ook niet echt theatraal.
Ken je Lamented Souls toevallig?
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=76420656&MyToken=293754c0-5244-404b-9cd0-3e1ae5a6f4cc


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-01-2008 18:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, Lamented Souls is een voorbeeld van geweldige zang van Simen...niet theatraal maar gewoon vet!!!

On topic: vandaag weer eens <code> geluisterd maar damn, wat blijft dit een vette plaat!!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 11-01-2008 18:45 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Dat is zo, maar ik had het nu voornamelijk over Sideshow Symphonies, hehehe. Erg gave cd, maar ik mis Garm. Wat hij bij Borknagar doet, is over het algemeen ook gaaf, ja; Colossus!

Lamented Souls is bekend hier, vind ik niet helemaal geweldig qua vocalen, maar het is ook niet slecht. Ook een erg gave band, kan zulke "aparte" bands wel waarderen!



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-08-2008 23:38 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht



Op je knie en pijp voor genade!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-08-2008 16:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Godver! Daar had ik toch wel heel graag bij willen zijn


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-09-2008 14:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

CODE To Continue Working With Original Vocalist KVOHST - Sep. 15, 2008

British/Norwegian black metal project CODE, featuring ex-ARCTURUS), bassist/backing vocalist Viper (a.k.a. Vicotnik from DHG), guitarist/songwriter Aort, and drummer Adrian Erlandsson (AT THE GATES, CRADLE OF FILTH), has issued the following update:

"It's time to come clean and show our true faces, update and inform our advocates and devotees what has been going on behind cloaked veils both in the studio and in our lineup ranks . . .

"We would like to announce that Simen 'Vortex' Hestenaes [a.k.a. ICS Vortex; DIMMU BORGIR] is not a part of Code and will not be taking part in the forthcoming album.

"After successfully performing live with CODE during the phenomenal shows this last year, the band have resolved to continue working with original vocalist Kvohst.

"Those who have come to appreciate and love our rare, avantgarde and unique first album 'Nouveau Gloaming', will completely understand our need to continue where we left off and keep the integral spirit of the band and our music intact. It is a real pleasure to have the old, true lineup working together again.

"Kvohst has already finished writing and recording the vocals on the new album and we have set a date in early October for the final mix with the release coming this winter. All we can tell you for now is that it sounds astoundingly necrospiritual and essentially CODE!"

CODE will perform at club Willemeen in Arnhem, the Netherlands on October 17 as part of the Aurora Infernalis Fest.

The band's second album will released through Tabu Recordings. Aort previously stated about the CD, "Adrian completely devastated the drums for this recording and Vicotnik has manageed to really outdo himself with his most inspired bass work yet. I think we have all raised the bar with this recording and we are itching to get these morbid hymns out to you."

CODE's upcoming CD will be the follow-up to "Nouveau Gloaming", which came out in 2005.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-09-2008 14:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gaaf nieuws!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2008 16:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Absoluut!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-09-2008 16:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

relaxed, k kon me echt niet voorstellen dat Simen goed bij <code> paste.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen