IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : <code> Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 15-09-2008 16:24 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

beter! beste nieuws van de dag!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 09-12-2008 23:11 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Weer helemaal verslaafd aan Nouveau Gloaming de laatste tijd, wat een plaat


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-12-2008 23:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 december 2008 23:11 schreef Metalhead22 het volgende:
Weer helemaal verslaafd aan Nouveau Gloaming de laatste tijd, wat een plaat


Juist, geweldige plaat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-02-2009 23:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

www.myspace.com/codeblackmetal


preview van het aankomende album met snippets

beetje aan de hele korte kant , maar klinkt wel lekker alleen te kort om er een goed oordeel over te geven

edit: wist trouwens niet dat Kvohst in Amsterdam woonde, geinig

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-02-2009 23:44]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-03-2009 1:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=35621362

nieuw nummer... anders dan verwacht, nog even op me in laten werken


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-03-2009 8:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

*instantly wakker* *luister*


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-03-2009 8:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wooo! Dat is zeker even anders. Het is net ze het oude <code> geluid bewust voor een deel in Decrepit Spectre hebben laten overlopen en dat ze met <code> net een andere weg in slaan.

Ik denk dat het wel goed is, zo. Maar inderdaad nog even laten bezinken. Vooral het eerste stuk vocalen (na 1:15) was wat uhm... onverwacht.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-03-2009 0:32 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Vanaf nu, elke woensdag tot het album uit is een nieuwe track op de myspace! Een nieuwe is net geplaatst en kga em' nu luisteren!

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=35621362


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 12-03-2009 0:36 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Damn! Dit klinkt weer lekker!!!!!!!!! Heerschende melodie- lijnen ... <code> waardig!



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-03-2009 11:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Mijn god, meer en meer bekruipt mij het gevoel dat die nieuwe nog een stukje weirder en gevarieerder gaat worden dan de voorganger. Ben benieuwd of dat ook tot een betere CD leidt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-04-2009 23:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nieuwe op http://www.myspace.com/codeblackmetal ; Possession is the Medicine


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2009 15:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Weer een nieuwe track ("In the Privacy of Your Own Bones"), en nu zou er daadwerkelijk elke week een nieuwe track op moeten komen

1 juni release Zeer benieuwd naar het eindresultaat. Het is in ieder geval duidelijk anders dan Nouveau Gloaming, weer nieuwe rare (/raardere) elementen maar of er ook een nummer als Brass Dogs op zal staan die in z'n geheel raar is? Ik begin bijna te overwegen om het niet te downloaden en zelfs niet meer naar de nieuwe tracks te gaan luisteren tot ik het geheel kan kopen en luisteren, uniek


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snark
Usericon van Snark
Posted 29-04-2009 16:33 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

*print een adventkalender uit*





Argh
Usericon van Argh
Posted 30-04-2009 3:31 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Vond alles wat ik tot nu toe gehoord heb nog niet zo heel bijzonder helaas, op die crones track na dan


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-04-2009 8:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind die twee nummers juist wat traditioneler klinken dan ik verwacht had.

Wel goed, trouwens.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-05-2009 19:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2009 8:31 schreef M. het volgende:
Ik vind die twee nummers juist wat traditioneler klinken dan ik verwacht had.

Ik de nummers als geheel ook, alleen wat elementen die nieuw voor <code> zijn en ook raar(der) binnen de context.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 19:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Promo net ontvangen, toch ff snel luisteren .. zitten erg leuke stukken tussen, maar vocaal gezien doet ie me midner dan de vorige ..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2009 9:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hij is gelekt, foei Jenje


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2009 9:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet door mij

Eerste luisterbeurt was iets teleurstellend overigens


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 11-05-2009 20:03 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

net neergeladen, geniale plaat! Gaat een beetje richting bands als Fleurety en Ved Buens Ende en dergelijk spul. Je moet wel van die cleane zang houden...maar dat doe ik wel


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-05-2009 2:48 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2009 20:03 schreef JWurm het volgende:
net neergeladen, geniale plaat! Gaat een beetje richting bands als Fleurety en Ved Buens Ende en dergelijk spul. Je moet wel van die cleane zang houden...maar dat doe ik wel


+1 heerlijke clean vocals! Vind zijn stijl echt prachtig, zou er niet aan moeten denken dat Semen / Vortex deze plaat had ingezongen, dan was het totaal geen code meer... hele "trademark" plakaat weg... Fijn album! Ietwat aan de korte kant, en mist misschien toch wat knallers zoals "Brass dogs"... net even wat minder vet dan het debuut album...

Trouwens; let tijdens het luisteren vooral goed op de bas partijen! Geniaal!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-05-2009 2:50]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-05-2009 21:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Blijvertje die nieuwe. Vette band.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-05-2009 19:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wauw he.. wat heercht die nieuwe plaat. Ben echt heeelemaal weg van het nummer a cloud formed teardrop alysum. dit is wel een schijfje wat zeker hoog gaat eindigen in mijn top 10 2009.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-05-2009 19:49 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

A Cloud Formed Teardrop Asylum is van het debuut, Lies


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-05-2009 21:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2009 19:49 schreef Metalhead22 het volgende:
A Cloud Formed Teardrop Asylum is van het debuut, Lies
ahhaha mooi zo. heb ik dat lekker door elkaar zitten gooien. Piet piraat! neemt niet weg dat dat nummer geweldig is en het nieuwe album top is!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen