IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 11 september 2005: Opeth in 013 Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-05-2005 12:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo even een nieuw topic aangemaakt voor de duidelijkheid.

Zondag 11 september staat Opeth in de grote zaal van de 013 in Tilburg. Kaartjes voor dit concert zijn vanaf zaterdag 4 juni te koop en kosten 17 euro exclusief servicekosten.

Opeth is overigens ook te bewonderen op 14 september in de Melkweg, Amsterdam en eerder op 9 september in de Hof Ter Lo, Antwerpen.

Ik ga toch!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 26-05-2005 18:58]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-05-2005 12:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Klinkt goed.

Dit gaan we bezoeken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-05-2005 12:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Woei, aantrekkelijk.

Voorprogramma?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-05-2005 12:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 12:23 schreef ZelThoR het volgende:

Voorprogramma?


lekker belangrijk.....liever geen en een half uur extra Opeth...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-05-2005 14:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 12:25 schreef Spirit In Black het volgende:
lekker belangrijk.....liever geen en een half uur extra Opeth...

Nee, vind ik niet. Althans, vind mijn budget niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 26-05-2005 14:21 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 26 mei 2005 12:25 schreef Spirit In Black het volgende:
lekker belangrijk.....liever geen en een half uur extra Opeth...


en toen stond katatonia in t voorprogramma .. haha helaas dat zou er wel weer niet inzitten


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-05-2005 14:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 14:21 schreef Den_Bockereyder het volgende:
en toen stond katatonia in t voorprogramma .. haha helaas dat zou er wel weer niet inzitten

dat zou wel heel vet zijn, maar dan wel met Akerfeldt op zang en alleen nummers van Brave Murder Day en Dance of December Souls


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-05-2005 14:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 14:25 schreef ZelThoR het volgende:
dat zou wel heel vet zijn, maar dan wel met Akerfeldt op zang en alleen nummers van Brave Murder Day en Dance of December Souls


Overige albums zijn wat minder, maar ook goed te pruimen. Maar dat zal er inderdaad niet inzitten.

De 013 website geeft overigens niet aan dat er een voorprogramma komt, terwijl de website van Hof Ter Lo dit wel doet.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 26-05-2005 15:06 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

djuukes...dan zit k aan de andere kant van de wereld


wait for me dragon, we'll meet in the sky


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-05-2005 18:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 14:29 schreef Mark Z het volgende:
Overige albums zijn wat minder, maar ook goed te pruimen. Maar dat zal er inderdaad niet inzitten.

De 013 website geeft overigens niet aan dat er een voorprogramma komt, terwijl de website van Hof Ter Lo dit wel doet.

Jep, jep. Jep.

Hmm, volgens mij zie ik dat wel vaker voorbij komen bij 013 en andere zalen, dan houden ze de boot af tot ze zeker weten dat ze een geschikt voorprogramma kunnen laten spelen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


watery black
Usericon van watery black
Posted 26-05-2005 19:34 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 14:21 schreef Den_Bockereyder het volgende:
en toen stond katatonia in t voorprogramma .. haha helaas dat zou er wel weer niet inzitten


en novembre

maar das al weer een paar jaartjes geleden toch? december 2001 als ik t goed heb. was wel gaaf btw


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-05-2005 19:58 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ben niet echt een fan van deze band en ken ze dus ook niet goed. Hoe hebben jullie Opeth live ervaren? en alleen het woord 'heersch' als antwoord is niet genoeg.

Ik ga er zeker wel heen, woon toch in Tilburg dus lekker dichtbij.


watery black
Usericon van watery black
Posted 26-05-2005 20:09 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 19:58 schreef Disciple het volgende:
Ben niet echt een fan van deze band en ken ze dus ook niet goed. Hoe hebben jullie Opeth live ervaren? en alleen het woord 'heersch' als antwoord is niet genoeg.

Ik ga er zeker wel heen, woon toch in Tilburg dus lekker dichtbij.


heersch is toch wel t meest passende antwoord hier


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 26-05-2005 21:16 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 19:58 schreef Disciple het volgende:
Ben niet echt een fan van deze band en ken ze dus ook niet goed. Hoe hebben jullie Opeth live ervaren? en alleen het woord 'heersch' als antwoord is niet genoeg.

Ik ga er zeker wel heen, woon toch in Tilburg dus lekker dichtbij.

Ze heerschen de 013 uit


watery black
Usericon van watery black
Posted 26-05-2005 21:53 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 21:16 schreef arnibes het volgende:
Ze heerschen de 013 uit


en hard!!!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-05-2005 9:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 19:58 schreef Disciple het volgende:
Ben niet echt een fan van deze band en ken ze dus ook niet goed. Hoe hebben jullie Opeth live ervaren? en alleen het woord 'heersch' als antwoord is niet genoeg.



Dat is de verkeerde volgorde. Je bent geen fan doordat je ze niet goed kent. Ga je diep schamen!

Opeth live is geweldig. Ben blij met deze nieuwe tour, kans is aanwezig dat ik nu wat andere nummers live hoor. Vorige tour steeds dezelfde setlist, na drie keer heb je het dan wel gehoord.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 27-05-2005 9:02 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Aanwezig in 013!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 27-05-2005 9:06 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 26 mei 2005 19:58 schreef Disciple het volgende:
Ben niet echt een fan van deze band en ken ze dus ook niet goed. Hoe hebben jullie Opeth live ervaren? en alleen het woord 'heersch' als antwoord is niet genoeg.

Ik ga er zeker wel heen, woon toch in Tilburg dus lekker dichtbij.

Nou gaan Opeth en heerschen zowiezo niet samen


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-05-2005 9:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 mei 2005 9:06 schreef Rutan het volgende:
Nou gaan Opeth en heerschen SOWIESO niet samen


Moet je beter luisteren
Maar ik zou zeggen beoordeel het live. ze zijn erg goed


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 27-05-2005 9:10 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 27 mei 2005 9:09 schreef zillah-morte het volgende:
Moet je beter luisteren
Maar ik zou zeggen beoordeel het live. ze zijn erg goed

Al gezien op Graspop. Enkel My Dying Bride en Evergrey zijn NOG saaier.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-05-2005 9:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 mei 2005 9:10 schreef Rutan het volgende:
Al gezien op Graspop. Enkel My Dying Bride en Evergrey zijn NOG saaier.


My dying bride heerscht echt wel. Erg mooie combi van goed in elkaar gevlochten melodieën en gevoel. Meesterlijk.
Maar goed Opeth
Niet alles trouwens. Ik ben zelf een liefhebber van de wat snellere stukken. SOms hebben ze niet leuke stukken erin zitten.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-05-2005 9:20 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 9:14 schreef zillah-morte het volgende:
Maar goed Opeth
Niet alles trouwens. Ik ben zelf een liefhebber van de wat snellere stukken. SOms hebben ze niet leuke stukken erin zitten.


Ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Kijken of ze 'het' na Damnation nog steeds kunnen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 27-05-2005 10:45 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Het klopt idd dak geen fan ben omdat ik ze nog niet zo goed ken. Maar dit concert brengt daar vast verandering in zo te horen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-05-2005 11:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 mei 2005 9:10 schreef Rutan het volgende:
Al gezien op Graspop. Enkel My Dying Bride en Evergrey zijn NOG saaier.
Ik had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik 't zeker.. jij weet echt niet waar je het over hebt. Even dacht ik nog dat je dit soort dingen gewoon zegt omdat het stoer staat, maar dit gaat wel heel ver...


I'm not being rude. You're just insignificant.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-05-2005 11:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 mei 2005 11:20 schreef helmet het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik 't zeker.. jij weet echt niet waar je het over hebt. Even dacht ik nog dat je dit soort dingen gewoon zegt omdat het stoer staat, maar dit gaat wel heel ver...




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-05-2005 11:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 11:20 schreef helmet het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik 't zeker.. jij weet echt niet waar je het over hebt. Even dacht ik nog dat je dit soort dingen gewoon zegt omdat het stoer staat, maar dit gaat wel heel ver...


Je leeft!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen