IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : gaan er mensen naar WÂLDROCK ?? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2001 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alhoewel hckeytrutten soms best wel lachen zijn.
"Ik ben niet oppervlakkig" ghehehe


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-08-2001 13:59 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hehe, oppervlakkig ben ik ook al nie... saai hè...


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2001 14:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sjees inderdaad ...
Zeg dan op z'n minst dat je tennist ofzo iets

By the way .. verveel je je weer op je werk ?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-08-2001 14:17]


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-08-2001 14:24 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Geen tennis...

Verveel me nie vandaag, het is niet echt rustig. Drie minuten tussen de gesprekken door is zat om mijn functie van forum-nerd ook te kunnen vervullen.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2001 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehehe
Ik daarentegen, vervele me wel (valt het op )

Je hebt ook geen trui van één of ander dispuut thuis ergens diep in de kast liggen ??


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-08-2001 14:51 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hahaha, nee. Ik beschik zelfs tot mijn geringe spijt niet over duur klinkende diploma's etc. Mavo D, that's it. (En dat komt niet omdat ik niet goed kon leren.) Sorry...


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2001 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Damn ...
Ach ja .. ik zit nu wel op het HTS (ben bezig met duurrecord). Maar in principe stelt het geen ene ruk voor. Nadeel er van is dat er allemaal van die enorme sukkels rondlopen die denken dat ze aan het leren zijn voor directuer van Shell, en er ook dus vast zo bij gaan lopen, mijn goth, wat zijn die gasten sneu.
Maar die miepjes zijn wel lekker


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-08-2001 15:52 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dus toch nog een voordeel.

Lekkere miepjes betekent echter helaas niet leuke miepjes... is mijn persoonlijke ervaring.

Godver, nu wordt het wel heel erg offtopic hè... durf bijna nie meer te posten...


Dead things grow from deep inside...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 06-08-2001 15:53 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Heb ook al een tijdje de neiging er iets van te zeggen


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-08-2001 16:01 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht



U bent moderator, het is uw taak de SheRa's in deze wereld te wijzen op hun offtopic-postgedrag.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2001 16:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zei toch dak een vervelend mannetje was !


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 06-08-2001 16:09 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2001 16:01 schreef SheRa het volgende:


U bent moderator, het is uw taak de SheRa's in deze wereld te wijzen op hun offtopic-postgedrag.
Bij deze: hey! blijf eens een beetje on topic!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


sabine666
Usericon van sabine666
Posted 12-05-2003 18:14 by sabine666 Wijzig reactieProfiel van sabine666Quote dit bericht

Absoluut!, hoe i er moet komen dit jaar is nog de vraag, maar the feeling is there!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2003 19:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heej, een N00b die de zoekfunctie kan vinden, da's ook nog niet eerder gebeurd!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-05-2003 20:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 19:47 schreef Greycloak het volgende:
Heej, een N00b die de zoekfunctie kan vinden, da's ook nog niet eerder gebeurd!


Hulde indeed!

Ik ga misschien naar Waldrock, allereerst eens kijken of ik die dag vrij kan krijgen...


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 12-05-2003 20:16 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ja ben dr denk ik wel ff.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 12-05-2003 20:21 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Varkens schijten boerenkool, en leren we op de boerenschool, dit is een beknopt festival, in een dumpgat met die boeren als toeschouwer, stap ge dan uit de auto, lop dan geliek in de koeienvlatz, ikke de heer krieg kom niet(iedereen blij) kheb geliek n nieuwe naam voor dit festival BOERENSTRONTROCK, en woar Iron Maiden komt, blief ik thuus, dat klerenkastrock mogen ze van mien houden


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 12-05-2003 20:22 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik ga ook dit jaar

Lijstje maken dan maar?

-Elmar
-Demogorgon


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 12-05-2003 20:22 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 12 mei 2003 20:22 schreef elmar het volgende:
Ik ga ook dit jaar

Lijstje maken dan maar?

-Elmar
-Demogorgon
hahahaha ahh niet weer een lijstje.....


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 13-05-2003 8:57 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Add me en 4 stringed axe ook maar, wij gaan zeker, er komen tenslotte een aantal bands die ik niet mag missen, anthrax


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 13-05-2003 9:00 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

ik ga ook wel


11.45: restate my assumptions


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-05-2003 9:01 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik ben er thuis wedstrijd
MAIDEN en ANTHRAX(oude nummers jongens ) en ANNIHILATOR


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-05-2003 10:06 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik ben er ook



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-05-2003 11:24 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik ook..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-05-2003 11:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

de line-up zuigt maar ik heb m'n kaartje al duzzz.................


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen