IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Collapse 7 Vorige pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 11:04 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 11:02 schreef Jansuh het volgende:
hey, ik heb die cd nu al een maand joh Vandaar dat ik het zo een heerschband vind ook. (check me audioscrobbler )

Maar toch bedankt. Ik wil hem toch wel in het echt aanschaffen.


http://www.displeasedrecords.com/ heeft m right now


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-08-2005 11:26 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

hmm, ik zie hem nergens hoor.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-08-2005 12:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 11:26 schreef Jansuh het volgende:
hmm, ik zie hem nergens hoor.
hint: mailordershop


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 01-08-2005 12:20 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ja, aardige band, ken ik wel. De bassist ook wel...huhuhu...


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-08-2005 13:03 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:15 schreef NecRobert het volgende:
hint: mailordershop


Oja, ik zie hem

zijn er ook al shirts van hun te koop?

EDIT: laat maar, nee dus

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 01-08-2005 13:05]



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 13:57 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:03 schreef Jansuh het volgende:
Oja, ik zie hem

zijn er ook al shirts van hun te koop?

EDIT: laat maar, nee dus


via hun site http://www.collapse7.com


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-08-2005 14:00 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

euhm, waar dan precies?



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 14:01 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:00 schreef Jansuh het volgende:
euhm, waar dan precies?


fuck, laat maar. Was op de oude site. Je kunt de band wel mailen, ze mailen wel terug.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-08-2005 14:04 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

ok dan, ik mail mario wel



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 14:04 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:04 schreef Jansuh het volgende:
ok dan, ik mail mario wel


Haha, nou die mailt JUIST terug


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-08-2005 14:07 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:04 schreef AngelOfDeath het volgende:
Haha, nou die mailt JUIST terug


Da's mooi



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 14:08 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:07 schreef Jansuh het volgende:
Da's mooi


Vraag ook maar meteen of ze girlies hebben


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-08-2005 14:11 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:08 schreef AngelOfDeath het volgende:
Vraag ook maar meteen of ze girlies hebben


Net gemaild, maarja, je was net iets te laat. Ik vroeg wel naar shirts in het algemeen, dus het komt wel goed


Wat vind men hier trouwens van dat supervette outro bij faith in flames? Echt gruwelijk mooi/vaagheid



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 14:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:11 schreef Jansuh het volgende:
Net gemaild, maarja, je was net iets te laat. Ik vroeg wel naar shirts in het algemeen, dus het komt wel goed


Wat vind men hier trouwens van dat supervette outro bij faith in flames? Echt gruwelijk mooi/vaagheid


Jaaaaaaa, ik rij er extra rondjes voor op de fiets, indien het nummer nog niet afgelopen is.

Het nummer In Deep Silence trouwens: Hoor hoe die gitaren "er onder schuiven"


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-08-2005 14:17 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:14 schreef AngelOfDeath het volgende:
Jaaaaaaa, ik rij er extra rondjes voor op de fiets, indien het nummer nog niet afgelopen is.

Het nummer In Deep Silence trouwens: Hoor hoe die gitaren "er onder schuiven"


haha Ik spoel dat stille stuk altijd ff door, maar echt, zo goed. Past bij het "Apocalyptic"

En in deep silence rost inderdaad lekker, Ik zet hem maar even op zo, wat je bedoeld met eronder schuiven, ik denk dat ik het wel weet.



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 15-09-2005 17:16 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht



"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 16-09-2005 10:32 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2005 17:16 schreef AngelOfDeath het volgende:
Interview: http://www.zwaremetalen.com/interview/4872.html




AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 10-06-2006 12:10 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht



"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 10-06-2006 12:13 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2006 12:10 schreef AngelOfDeath het volgende:
Eindelijk in NL!!!!!!!!!!!!

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2185200


Wat een pokke eind. Er komen toch nog wel meer data?

Dat cd'tje van ze dat ze hebben uitgebracht is wel erg


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 10-06-2006 12:18 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Tweede datum ergens in het zuiden misschien. Is niet zeker nog.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-06-2006 20:05 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Boeie, gewoon gaan. Een berg kippenvel gemengt met flink bangen sla ik niet over!



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 29-06-2006 17:48 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Enige show in NL it is.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-10-2006 20:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 mei 2005 12:56 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ben je al ver voor.
Zeer lekker bandje inderdaad. Zit fijn in het straatje van Edge of sanity en Hypocrisy. Lekkere melodieuse en solide death metal dus. Kom maar op met dat nieuwe album.


Ik luister nu In deep silence en idd; dit klinkt best wel lekker en aardig richting Hypocrisy

Is er al weer nieuw werk uit?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen