IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten [deel 11] Vorige pagina | Volgende pagina
CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 23-07-2005 21:39 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 23 juli 2005 21:38 schreef Jenje het volgende:
Neu, kom op zeg, we zijn hier toch geen stel mietjes ...

Precies. Hadsee kladsee!

Ik ga schooljuffrouw worden.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2005 21:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 juli 2005 21:37 schreef Jenje het volgende:



Wel... die gast van de code recensie begon daar te vertellen over hoe hij was opgegroeid met metal. Eerst over Metallica en Slayer, en dan over Emperor en Darkthrone... en dan maakte hij de link met de nieuwe cd van <code>, die precies een nieuw tijdperk inluidde in zijn metalbestaan. Op zich super verhaal, maar achteraf bekeken super-overdreven, en echt misplaatst. Had echt zin om daar eens deftig op te kakken, maar dat doe ik niet. Die gast was echt open over zijn beleving en was op dat moment "gevoelig" (aargh wat een woordkeuze). Nu, als je dan van Big Boss JJ de hoofdredacteur iets naar je hoofd krijgt... ik weet het zo niet... komt hard aan.


Face it JJ, je bent een grote...

you big teddybear

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-07-2005 21:42]


signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-07-2005 21:43 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 juli 2005 15:18 schreef Jenje het volgende:
OF praat normaal?


@ Hypnos


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2005 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Sorry ... maar wat een onzin ...

Je mag best dan tegen Necrobert zeggen dat je het een zwetsverhaal vind, is je mening, Robert zal dan misschien een keer zeggen dat ie je een sukkel vind, maar that's it, hij is een grote en volwassen knul die wat kan hebben ....

Grow up ....


SQT
Usericon van SQT
Posted 23-07-2005 21:43 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Tof, een hoog popcorn-gehalte


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2005 21:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 juli 2005 21:43 schreef Jenje het volgende:
Sorry ... maar wat een onzin ...

Je mag best dan tegen Necrobert zeggen dat je het een zwetsverhaal vind, is je mening, Robert zal dan misschien een keer zeggen dat ie je een sukkel vind, maar that's it, hij is een grote en volwassen knul die wat kan hebben ....

Grow up ....


ja, ik kan dat zeggen, ik ben toch een grote zero. Maar jij runt dat spelletje hier wel é bigboy. beetje respect ja! Ik ga toch ook niet zeggen dat je een kankeroetlul bent omdat je eens iets zegt dat mij niet aanstaat (behalve op een zeer ironische ondertoon in de lultopic).


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2005 21:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 juli 2005 21:47 schreef Hypnos het volgende:
ja, ik kan dat zeggen, ik ben toch een grote zero. Maar jij runt dat spelletje hier wel é bigboy. beetje respect ja! Ik ga toch ook niet zeggen dat je een kankeroetlul bent omdat je eens iets zegt dat mij niet aanstaat (behalve op een zeer ironische ondertoon in de lultopic).


Denk na, fancy pants, zou hier misschien ook een ondertoon in kunnen zitten? Zoals in 99% van de dingen die ik zeg? Haal die stok uit je reet ofzo ....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2005 21:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

OEF


Nu begrijp ik wel niet waarom ik dan 2 keer geband werd voor dergelijke gesprekken


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2005 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Oftewel: je wilt nu hierdoor een excuus voor eerdere bans van mij verwachten .... beste dumkopf, ik ben geen mod .... vertel me je eerdere nick en dan zal ik zeggen waarom je gebanned bent ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-07-2005 21:53]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-07-2005 22:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 23 juli 2005 21:42 schreef Hypnos het volgende:
Wel... die gast van de code recensie begon daar te vertellen over hoe hij was opgegroeid met metal. Eerst over Metallica en Slayer, en dan over Emperor en Darkthrone... en dan maakte hij de link met de nieuwe cd van <code>, die precies een nieuw tijdperk inluidde in zijn metalbestaan. Op zich super verhaal, maar achteraf bekeken super-overdreven, en echt misplaatst. Had echt zin om daar eens deftig op te kakken, maar dat doe ik niet.
Okee...zal ik eens proberen uit te leggen wat ik bedoelde in mijn recensie, want volgens mij is het niet helemaal goed overgekomen. En je bent vrij om op de FP te reageren hoor, no problem. Ik kan wel tegen een stootje en naast complimenten ontvang ik even graag kritiek. Ten eerste leer ik daar ook weer van en ten tweede kunnen er op die manier interessante discussies ontstaan. Op ZM mag nou eenmaal op alles gereageerd worden en dat is dus mijn eigen risico lijkt me.

Ik neem aan dat je doelt op de volgende zin: Waarom nou zo’n lang introverhaal zult u wellicht denken. Nou wat ik hier in mijn cd-speler heb, sluit naadloos aan bij bovenstaand verhaal, aangezien er eindelijk weer een black metal band opstaat die het voor mekaar weet te krijgen mij een klein uur volledig vastgekluisterd aan mijn luidsprekers te laten kleven. Jij maakt hiervan dat deze band voor mij een nieuw tijdperk inluidt in mijn metalbestaan. Toch wel een groot verschil in woordgebruik al zeg ik het zelf.
Wat ik probeer te zeggen in de recensie is dat er tegenwoordig weinig echt vernieuwing meer is in de bm scene. Kwaliteit genoeg, daar licht het niet aan, maar bands die echt nog proberen er een eigen draai aan te geven zijn momenteel erg schaars imo. Bij <code> had ik eindelijk weer eens dat gevoel van hey hier is echt geprobeerd om de trend te doorbreken en er iets aparts van te maken...niet dat het dezelfde impact had als bijvoorbeeld In te Nightside Eclipse in 1994, maar toch was ik behoorlijk overdonderd door deze plaat. Vandaar mijn enthousiasme en lovende woorden. Misschien wel een iets overdreven lang en prijzend verhaal achteraf (puur enthousiasme that's it), maar ik sta nog steeds 100% achter de inhoud van mijn verhaal.

Maar wat bovenstaande discussie met Jenje hier mee te maken heeft, vat ik nog niet helemaal trouwens...


Zo...en nu duik ik de kroeg in

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-07-2005 22:51]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2005 23:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wow, ik ben niet helder genoeg om hier voldoende gefundeerd op te antwoorden. Ik wou enkel zeggen: ik ben heel blij voor je dat je het gevoel kreeg bij de besproken cd. Ik had dit echter totaal niet. Daarom vond ik het misplaatst. Niet omdat ik vond dat je dit niet mocht vermelden of zo.

Die vermelding over "nieuw tijdperk" was mijn benaming van wat jij daarjuist komt uit te leggen. Maar daar bedoelde ik niets verkeerds mee.

Schrijf gerust nog van die recensies. Ik heb toch maar een cd gekocht die ik niet zo goed vond is het niet!


signature


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-07-2005 6:04 by invictis Profiel van invictis

einde verhaal is dat de reactie van Jenje nog steeds staat (en mijn degelijke respons is verwijderd)..zo haaks als een hoer conform de regels mbt een reactie op een recensie.
Ik heb niks tegen Jenje alhoewel het water en vuur blijft, maar dit soort shit kan niet.
Als dit wel wordt getolereerd is er nul komma nul excuus om mensen te bannen etc.
Oftewel; wijzig of censureer zijn reactie of aanvaard de consequenties.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2005 8:46 by spectre Profiel van spectre

even samenvattend want ik snap het niet helemaal,

Invictis zegt: iedereen moet dit hebben blabla
Jenje zegt: Dildo
Invictis zegt: [gemod]

begrijp ik dit goed?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2005 8:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

de post op de FP is weggehaald ja omdat mensen die er niets mee te maken hadden er zich mee bemoeide er ook over begonnen te zagen. Hier staat het nog wel, hier kun je er ook over zagen.

En Invictis .. aanvaard de consequenties?? Gana we dreigen??? Baby ...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 24-07-2005 9:11 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Ik begrijp er nu helemaal niets meer van. Die dildo-post staat er nog steeds.

Heb even wat beluisterd .. wat een gruwelijke BAGGER. Invictis heeft zeker zijn dildo dwars zitten met zijn "ieder zichzelf respecterend metalfiguur"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2005 9:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Invictis; ik heb mijn post aangepast naar een wat duidelijkere en minder confronterende stijl, hier een zakdoekje en niet meer janken.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 10:50 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Mensen zouden vaker 'dildo' moeten zeggen. Oh zo.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-07-2005 22:42 by invictis Profiel van invictis

top


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-07-2005 0:24 by M. Profiel van M.

Nou ik ga maar weer eens zeiken, te lang niet gedaan.
Dat fototopic slaat echt nergens op de laatste tijd. Kan er niet een uittreksel gemaakt worden of zo met alle foto's, elke keer als ik het check moet ik tien pagina's doorworstelen met CoD en WaBla die die Plug, Argus en weet ik veel wat voor engerds nog meer (vrij effectief, merkwaardig genoeg) proberen op te geilen met webcamfoto's die ze al tien keer gepost hebben. Daar is nog nooit iemand beter van geworden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-07-2005 0:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 26 juli 2005 0:24 schreef M. het volgende:
Nou ik ga maar weer eens zeiken, te lang niet gedaan.
Dat fototopic slaat echt nergens op de laatste tijd. Kan er niet een uittreksel gemaakt worden of zo met alle foto's, elke keer als ik het check moet ik tien pagina's doorworstelen met CoD en WaBla die die Plug, Argus en weet ik veel wat voor engerds nog meer (vrij effectief, merkwaardig genoeg) proberen op te geilen met webcamfoto's die ze al tien keer gepost hebben. Daar is nog nooit iemand beter van geworden.


Je hebt daar een heel goed punt


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 26-07-2005 0:26 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 24 juli 2005 10:50 schreef Illusione het volgende:
Mensen zouden vaker 'dildo' moeten zeggen. Oh zo.


.. heb ik dit gepost ? Damn. Wat ben ik raar.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-07-2005 0:26 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik grijp meteen in!


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-07-2005 0:28 by M. Profiel van M.

Thx


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-07-2005 0:28 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 26 juli 2005 0:24 schreef M. het volgende:
Nou ik ga maar weer eens zeiken, te lang niet gedaan.
Dat fototopic slaat echt nergens op de laatste tijd. Kan er niet een uittreksel gemaakt worden of zo met alle foto's, elke keer als ik het check moet ik tien pagina's doorworstelen met CoD en WaBla die die Plug, Argus en weet ik veel wat voor engerds nog meer (vrij effectief, merkwaardig genoeg) proberen op te geilen met webcamfoto's die ze al tien keer gepost hebben. Daar is nog nooit iemand beter van geworden.


Yep .. best een choas.. niet voor niets een onzin topic.... een fotogallerij zou geen slecht idee zijn.. dan een waar een foto gepost/geupload kan worden met hooguit een bijschriftje..

dan kan het fototopic er los van bestaan, inclusief complete onzin en tientallen herhalingen van foto's..


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-07-2005 0:29 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 26 juli 2005 0:28 schreef M. het volgende:
Thx


hmmm zou het helpen?


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen