IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 63 % Nee Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-06-2005 22:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:09 schreef Jenje het volgende:
Je stemt voor iets waarbij je een flink aantal dingen afkeurt? Dat slaat ook nergens op .. klinkt dan als populair tegen de menigte stemmen ...


Nope. Ik heb alles tegen elkaar afgewogen en heb uiteindelijk ja gestemd omdat dit Nederland naar mijn idee, zeker op lange termijn, ten goede zal komen. Dat ik ook een flink aantal dingen afkeur is logisch, als je wacht tot je het overal mee eens bent kan je net zo goed niet gaan stemmen


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 01-06-2005 22:42 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 1 juni 2005 22:39 schreef NecRobert het volgende:
Wow! Nu zijn het al ALLE nee stemmers. Het moet niet gekker worden.


Mijn domme fout (ja, ik heb ook nee gestemd). Het gaat er gewoon om dat "domme" mensen nu eenmaal ook het recht hebben om te stemmen.
En geloof mij maar dat een hoop van die "domme" mensen aardig bang waren geworden van de argumenten van de "ja" partij. Kortom, jij moet niet zo'n "domme" uitspraken doen over "domme" mensen.


don't mistake lack of talent for genius


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-06-2005 22:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ben gewoon van mening dat mensen die geen flauw benul hebben wat zo'n grondwet inhoud bij de stemhokken moeten wegblijven. That's all.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-06-2005 22:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Juistem. En IK ben gewoon van mening dat de titel van dit topic veranderd moet worden in "37 % Ja"


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 01-06-2005 22:58 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 1 juni 2005 22:46 schreef NecRobert het volgende:
Ik ben gewoon van mening dat mensen die geen flauw benul hebben wat zo'n grondwet inhoud bij de stemhokken moeten wegblijven. That's all.


Dan moet de Nederlandse regering geen referendum houden!
Ik vraag me af of ze zelf wel weten wat die grondwet nu inhoud, ze hebben het over het algemeen de Nederlandse burger in ieder geval niet echt duidelijk weten te maken.
Een hoop mensen interesseert zich niet voor politiek, en dus is het de taak van de politici om deze mensen GOED te informeren met HELDERE voorbeelden. Dat hebben ze niet gedaan en daar plukken ze nu de vruchten van.

Ik denk zelf dat het met al die doemscenario'sals er nee gestemd zou worden (wat dus gebeurd is) wel mee zal vallen.


don't mistake lack of talent for genius


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-06-2005 23:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

We gaan allemaal DOOD....



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-06-2005 23:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-06-2005 23:01 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

DEATH...BY...REFERENDUM...



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-06-2005 23:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-06-2005 23:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:58 schreef NecroNoud het volgende:
Dan moet de Nederlandse regering geen referendum houden!

Het is niet de regering die om een referendum vroeg. Was het met je feitenkennis over de grondwet ook zo goed gesteld?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-06-2005 23:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Yep.. bring back the .. OVENS!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-06-2005 23:02 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En zwartwit ook nog.



NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 01-06-2005 23:02 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 1 juni 2005 23:01 schreef Oud Vuil het volgende:
DEATH...BY...REFERENDUM...


Breng the Monolith Deatchcult nou niet op ideeën.


don't mistake lack of talent for genius


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 01-06-2005 23:07 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 1 juni 2005 23:02 schreef Chelman het volgende:
Het is niet de regering die om een referendum vroeg. Was het met je feitenkennis over de grondwet ook zo goed gesteld?


Natuurlijk, anders had ik niet tegen gestemd. Je weet toch, tegen stemmen is voor domme mensen.


don't mistake lack of talent for genius


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-06-2005 23:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:58 schreef NecroNoud het volgende:
Dan moet de Nederlandse regering geen referendum houden!
Ik vraag me af of ze zelf wel weten wat die grondwet nu inhoud, ze hebben het over het algemeen de Nederlandse burger in ieder geval niet echt duidelijk weten te maken.
Een hoop mensen interesseert zich niet voor politiek, en dus is het de taak van de politici om deze mensen GOED te informeren met HELDERE voorbeelden. Dat hebben ze niet gedaan en daar plukken ze nu de vruchten van.

Ik denk zelf dat het met al die doemscenario'sals er nee gestemd zou worden (wat dus gebeurd is) wel mee zal vallen.
Nee, in een democratie is het de taak van de BURGER om zich met beleid bezig te houden, om zich te interesseren in het beleid. Helaas denken Nederlanders dat alles ze voorgekauwd moet worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-06-2005 23:10 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juni 2005 23:08 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, in een democratie is het de taak van de BURGER om zich met beleid bezig te houden, om zich te interesseren in het beleid. Helaas denken Nederlanders dat alles ze voorgekauwd moet worden.


Alleen Nederlanders? Dat gaat voor alle landen op, die een referendum in deze kwestie hebben, lijkt me.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-06-2005 23:11]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-06-2005 23:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 23:10 schreef Oud Vuil het volgende:
Alleen Nederlanders? Dat gaat voor alle landen op, die een referendum in deze kwestie hebben, lijkt me.
Nederlanders zijn een partij onverschilliger dan mensen uit andere landen (misschien vanwege onze verzorgingsstaat?).


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 01-06-2005 23:13 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 1 juni 2005 23:08 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, in een democratie is het de taak van de BURGER om zich met beleid bezig te houden, om zich te interesseren in het beleid. Helaas denken Nederlanders dat alles ze voorgekauwd moet worden.


Een burger moet ook interesse tonen, dat is ook waar. Maar je kunt wel gaan irriteren over mensen die uit gevoel stemmen, niet weten waarom ze ergens voor of tegen stemmen. Wat doe je daar aan? Deze mensen verbieden om te stemmen? Wie bepaalt wie mag stemmen en wie niet? Dat is toch ook totale onzin of niet dan?
Ik denk dat het soms nodig is om mensen idd dingen voor te kauwen want je ziet wat er gebeurt als dat niet gebeurt.


don't mistake lack of talent for genius


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-06-2005 23:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 23:13 schreef NecroNoud het volgende:
Een burger moet ook interesse tonen, dat is ook waar. Maar je kunt wel gaan irriteren over mensen die uit gevoel stemmen, niet weten waarom ze ergens voor of tegen stemmen. Wat doe je daar aan? Deze mensen verbieden om te stemmen? Wie bepaalt wie mag stemmen en wie niet? Dat is toch ook totale onzin of niet dan?
Ik denk dat het soms nodig is om mensen idd dingen voor te kauwen want je ziet wat er gebeurt als dat niet gebeurt.
Nee, de mentaliteit van de mensen zal moeten veranderen als niet alles meer van bovenaf voorgekauwd wordt. Dus WIJ moeten die mensen niet veranderen, die mensen moeten zelf veranderen uit noodzaak.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-06-2005 23:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 23:00 schreef M. het volgende:
We gaan allemaal DOOD....



Nimwegen.....


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 01-06-2005 23:21 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 1 juni 2005 23:15 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, de mentaliteit van de mensen zal moeten veranderen als niet alles meer van bovenaf voorgekauwd wordt. Dus WIJ moeten die mensen niet veranderen, die mensen moeten zelf veranderen uit noodzaak.


Wanneer denk je dat gaat gebeuren? Het zal alleen maar erger worden met die mentaliteit, reken daar maar op.


don't mistake lack of talent for genius


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-06-2005 23:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 23:21 schreef NecroNoud het volgende:
Wanneer denk je dat gaat gebeuren? Het zal alleen maar erger worden met die mentaliteit, reken daar maar op.
Wanneer we eindelijk eens van die communistische mentaliteit van 'de overheid zorgt wel voor je' afstappen. Zoniet, dan wordt het idd alleen maar erger.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-06-2005 23:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 23:23 schreef Misanthrope het volgende:
Wanneer we eindelijk eens van die communistische mentaliteit van 'de overheid zorgt wel voor je' afstappen. Zoniet, dan wordt het idd alleen maar erger.


Kijk.

Als je nu nog JA had gestemd!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-06-2005 23:26 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 1 juni 2005 22:58 schreef NecroNoud het volgende:
Dan moet de Nederlandse regering geen referendum houden!



Helemaal mee eens, want het Nederlandse volk blijkt grotendeels niet in staat om op basis van inhoud te kiezen. Desnoods schaffen we de hele democratie maar meteen af, werkt veel beter


no text supplied


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-06-2005 23:27 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 23:23 schreef Misanthrope het volgende:
Wanneer we eindelijk eens van die communistische mentaliteit van 'de overheid zorgt wel voor je' afstappen. Zoniet, dan wordt het idd alleen maar erger.


En wanneer we daar helemaal vanaf zijn, hebben we ze ook niet meer nodig.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen