IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 63 % Nee Vorige pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2005 14:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Slim van die Belgen. Waar betaal ik met mijn belastingcenten die politici anders voor, als ze elke keer als ze er zelf niet uitkomen naar mij toe rennen om de knoop door te hakken? Stelletje onbeholpen prutsers.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 06-06-2005 15:04 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

lol, zo denk ik er ook over..

Bij de verkiezingen worden degenen die het volk vertegenwoordigen verkozen. Zij zijn de stem van het volk. Bij ons is er stemplicht dus je zou verwachten dat deze afvaardiging ook een redelijk juist beeld geeft van wat er leeft onder het volk..
In Belgiƫ hebben we nu wel een hoop vreemde constructies en allianties om het Vlaams Belang van de macht te houden. Velen roepen dan ook dat hun stem niet gehoord wordt, maar als je kijkt naar de verschuivingen (naar rechts) in de programma's van andere politieke partijen vind ik dat niet helemaal juist. En wat mij betreft komt VB nooit aan de macht..

Een referendum kan wel handig zijn voor heikele punten.. Om de 'echte' stem van het volk te horen. Een voor de regering bindend referendum zie ik echter niet zitten..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2005 15:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vraag mij af waarom de algemene conclusie na afgelopen woensdag was: "De partijen weten niet wat er leeft bij hun eigen achterban."

Kiest een partij zijn kiezers, of kiezen kiezers een partij?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2005 10:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen