IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Drank [deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-05-2007 13:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Leuk zoiets


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-05-2007 13:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het is inderdaad veel makkelijker dan je denkt. Sterker nog, je moet het heel rustig doen. Als je hard ramt gaat de halve fles aan gort.

Ik heb het gedaan omdat ik volgende week maître de cérémonie op de bruiloft van een vriend van mij in Polen ben. Wanneer ze na de ceremonie op het trouwfeest aankomen worden ze met brood en zout door de ouders verwelkomd en door mij die een paar magnums gaat sabreren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-05-2007 13:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 13:29 schreef Snaack het volgende:
Alhoewel de beweging die je arm maakt hem wellicht wel aanspreekt..
hehe ja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-05-2007 13:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nice! :champagne:


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-05-2007 13:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zekers. We gaan het met Magnums doen want dat is de grootste maat die je makkelijke uit de hand kan doen.

Het lijkt me wel gaaf om een keertje een Nebuchadnezzar te sabreren. Dat moet staand wel te verstaan:




edit: Complot alert! De Zuidafrikaan van 22 euri's op de foto hierboven is een Rotschild. Complot alert!

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-05-2007 13:53]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-05-2007 13:53 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Sabreren.

Sabreren Sabreren Sabreren Sabreren Sabreren Sabreren..

Wat een heerschwoord.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-05-2007 21:00 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

mafkees


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-05-2007 21:18 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Dank je!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-06-2007 1:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

laatste tijd drink ik erg veel wodka, maar dan wel een speciale wodka. niet bitter en lekker kruidig.



van bier krijg ik laatste tijd ook veel sneller koppijn(de dag erna en tijdens het drinken) en is toch minder lekker geworden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 13-06-2007 1:31 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Enige nadeel van bier is dat het zo vult imo


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-07-2007 22:32 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-07-2007 8:03 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 13 mei 2007 0:56 schreef Chelman het volgende:
Hehe. Ik ben vanmiddag toegetreden tot de Confrérie du Sabre d'Or.

Een filmpje


Oftewel, het is weer feest geweest.


Tssssssss met die sabel de kop eraf slaan..heb ik ook gedaan..en nog een certificaat ontvangen ook via de post..gewoon op de naad meppen..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-07-2007 8:04 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 13 juni 2007 1:20 schreef ElitE het volgende:
laatste tijd drink ik erg veel wodka, maar dan wel een speciale wodka. niet bitter en lekker kruidig.



van bier krijg ik laatste tijd ook veel sneller koppijn(de dag erna en tijdens het drinken) en is toch minder lekker geworden.


hehe..verstand komt met de jaren zal ik maar zeggen


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-07-2007 8:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wij moeten na de vakantie ook echt weer es los he Vikingbloedje


spelfout weggehaald...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-07-2007 9:01 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 28 juli 2007 8:40 schreef varanus het volgende:
Wij moeten na de vakantie ook echt weer es los he Vikingbloedje


Zekers var Anusje


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 28-07-2007 19:29 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht




Staat in de kast nu.
Canadees bier, en loodzware jongens. En een houdbaarheidsdatum waar je 'u' tegen zegt, Tot eind 2008!
In het najaar dus maar eens lekker voor gaan zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 28-07-2007 19:32]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-07-2007 19:37 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Heb deze fles gehad:





Johnnie Walker Pure Malt, 15 jaar oud.

Wat is de mening van de kenners over deze? Ik wil 'm eigenlijk een poosje laten staan en 'm bij een speciale gelegenheid openen, voor 'zomaar' drink ik wel Johnnie Walker Red (vind ik persoonlijk wel prima) of Jim Beam.

Dan nog zoiets, ik zie deze Pure Malt fles ook weleens als Green Label vermeld staan, maar er is nog een andere, wat goedkopere Green Label van Johnnie Walker. Wat is het verschil tussen die twee? Beide zijn blends van 15 jaar oud, meer kan ik er niet van maken. Ben dan ook geen whisky-connaisseur, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 28-07-2007 19:40]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-07-2007 19:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Mijn mening?


BOCHT!!!!

Daar heb je niks aan natuurlijk, maar dat vind ik er nu eenmaal van. Voor Red Label geldt hetzelfde en voor Jim Beam helemaal, die vind ik afschuwelijk smerig. Troep, troep, troep, geen nuance mogelijk, sorry!!
Als je dat lekker vindt ben je óf niet meer te redden, óf je hebt gewoon nog nooit een fatsoenlijke whiskey geproefd. Mijn advies zou zijn om als instapper een keer een Cragganmore of Dalwhinnie te proberen, dat zijn laagdrempelige single malts en niet te duur. Als dat niet bevalt raad ik je aan jezelf een levercirrose te zuipen met een litertje Stroh 80.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-07-2007 19:43]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2007 19:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Geen lelijke teksten over Stroh 80!

Die is zo heerlijk aromatisch dat het onontbeerlijk is bij veel goede cocktails.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 28-07-2007 19:47 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2007 19:44 schreef Chelman het volgende:
Geen lelijke teksten over Stroh 80!

Die is zo heerlijk aromatisch dat het onontbeerlijk is bij veel goede cocktails.

Jij vrouw. Dat drinkt een man niet.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2007 19:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2007 19:47 schreef arnibes het volgende:
Jij vrouw. Dat drinkt een man niet.


Ik knip ook mijn nagels en gebruik deo.

Volgens mij ben ik gay.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-07-2007 19:49 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 28 juli 2007 19:48 schreef Chelman het volgende:
Ik knip ook mijn nagels en gebruik deo.






Gadver!

Iig:





“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 28-07-2007 19:50 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2007 19:48 schreef Chelman het volgende:
Ik knip ook mijn nagels en gebruik deo.

Volgens mij ben ik gay.


Enige verzorging als metaltuig is gepast. Anders gaat het zo stinken.

Alsnog blijf ik erbij. Cocktails vind ik vrouwendrank, net als rose.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2007 19:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een goeie rose in de zomer bij het juiste gerecht vormt vaak een uitstekende combo.

Een licht zomers gerecht gaat niet echt goed samen met een tannine-overkill volle Bordeaux bijvoorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-07-2007 19:51]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-07-2007 19:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Cocktails zijn gaaf ja. Long Island Ice Tea als geserveerd op een terrasje in Berlijn:



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen