IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Coldplay Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 07-06-2005 19:58 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 7 juni 2005 15:57 schreef valfar het volgende:
Je wordt in ieder geval niet doodgegooid met Frans Bauer ofzo, dat is al beter, toch? Je moet er gewoon het positieve van inzien. En om eens te discusieren over niet metal bands op een metal forum daar is toch niks mis mee?

Spot niet met "DER FRANZIE"!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-06-2005 20:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Leuke band, maar ik moet het niet te lang horen want dan val ik in slaap/ begin ik het irritant te vinden.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 20:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dat heb ik wel eens met Inkblack...


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-06-2005 20:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Live zullen we je niet meer vervelen. Inkblack is dood namelijk

We zijn een nieuwe band begonnen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 20:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

oh, dan hoor je off topic te tikken geloof ik Wat voor band ??? devourment achtige death metal ??? Hoop ik ???


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2005 20:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Inkblue?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 20:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 20:16 schreef Jenje het volgende:
Inkblue?

tsss, moet je geen nieuwe doom cd's reviewen jij ??


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-06-2005 20:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 20:16 schreef mental het volgende:
oh, dan hoor je off topic te tikken geloof ik Wat voor band ??? devourment achtige death metal ??? Hoop ik ???

--> lultopic


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2005 23:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Oldgay


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 08-06-2005 6:35 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 23:25 schreef Mutilator het volgende:
Oldgay


HA HA HA






Welcome to the Atrocity Exhibition


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-06-2005 6:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 juni 2005 6:35 schreef A. het volgende:
HA HA HA







<HAP>


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-06-2005 6:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Hmm, was gisterochtend nog van plan hier een topic over te openen maar had geen tijd.

Heb alle drie de albums vind het hele fijne muziek om op te chillen.

Wel bizar dat het grote publiek er zo mee wegloopt, echt toegankelijk vind ik het niet. Zeker de nonsingles niet.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-06-2005 10:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Zag ze gisteravond bij 2 Vandaag, wat een stel bijdehandjes. Kwam er kritiek en dat konden ze duidelijk niet hebben.


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-06-2005 11:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

goh waar kennen we dat van


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-06-2005 11:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 11:07 schreef spectre het volgende:
goh waar kennen we dat van


Ja, leg is uit, waar?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-06-2005 17:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 juni 2005 20:15 schreef Snaack het volgende:
Live zullen we je niet meer vervelen. Inkblack is dood namelijk

We zijn een nieuwe band begonnen.





Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 08-06-2005 17:57 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Eerst vond ik het erg boring, maar ik begin het nu meer te waarderen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-06-2005 17:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

whahaha, ook al besmet met het coldplay virus....nou, wie wordt de volgende ??


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-06-2005 18:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 11:51 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja, leg is uit, waar?

Godverdomme puistenkop, het is EENS!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-06-2005 18:10]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 08-06-2005 18:13 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

haha


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-06-2005 19:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Waar komt die facinatie voor Coldplay ineens vandaan? Coldplay heeft een paar mooie nummers maar toch teveel nummers die ik een stuk minder vind. Persoonlijk ga ik dan toch veel liever voor bandjes als Saybia en Elliott.
Saybia weet mij emotioneel veel meer te raken. Coldplay krijgt dat met een aantal nummers ook voor elkaar maar Saybia weet dat gevoel bijna constant bij me vast te houden.

En Elliott, tsja...die band is gewoon geweldig:
http://www.revelationrecords.com/releases/95.html


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2005 19:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 17:31 schreef Oud Vuil het volgende:



New & improved met dezelfde bandleden Wim


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-06-2005 20:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 19:39 schreef XnegativeX het volgende:
Waar komt die facinatie voor Coldplay ineens vandaan? Coldplay heeft een paar mooie nummers maar toch teveel nummers die ik een stuk minder vind. Persoonlijk ga ik dan toch veel liever voor bandjes als Saybia en Elliott.
Saybia weet mij emotioneel veel meer te raken. Coldplay krijgt dat met een aantal nummers ook voor elkaar maar Saybia weet dat gevoel bijna constant bij me vast te houden.

En Elliott, tsja...die band is gewoon geweldig:
http://www.revelationrecords.com/releases/95.html
nou, ik ben ook Saybia liefhebber, maar ik vind Coldplay wel totaal anders moet ik zeggen.. persoonlijk vind ik Coldplay net even wat beter


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-06-2005 20:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 20:51 schreef spectre het volgende:
nou, ik ben ook Saybia liefhebber, maar ik vind Coldplay wel totaal anders moet ik zeggen.. persoonlijk vind ik Coldplay net even wat beter

Totaal anders, en toch kan je het niet laten een vergelijking te maken

Ik vind die Coldplay-fascinatie helemaal niet zo 'ineens'. Gewoon, er is een nieuw album uit, en er was nog geen topique. Tadaaa.
Ik heb de plaat nu twee keer kunnen luisteren en ik vind 'm tot nu toe verukkelekukkelijk!!!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-06-2005 21:00]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-06-2005 21:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik zeg ook niet dat Coldplay slecht is. Iedereen heeft zo z'n smaak en Coldplay weet mij gewoon net zo te raken. En Saybia en Elliott lijken beide niet op Coldplay. Maar ze zitten wel in hetzelfde genre (emotionele rock?). Vandaar.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen