IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Coldplay Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-06-2005 21:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, dat Elliott moet ik ook nog eens checken.

Dit genre is toch wel één van m'n favorieten aan het worden. Elbow is ook al zo'n gevoelige, dromerige band die dezelfde snaar weet te raken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-06-2005 21:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

En dat voor iemand ooit eens dit zei over Pain of salvation:
quote:
Op 8 juli 2002 18:06 schreef Dwaallicht het volgende:
MMmmmmja... ik kan niet veel beginnen met dit soort emotie-rock, snap de aantrekkingskracht ervan niet zo. Ik heb alleen de laatste CD een aantal keer gehoord trouwens, hoe heet-ie ook weer...


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-06-2005 21:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

slotje....toe nou..


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2005 21:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 21:21 schreef mental het volgende:
slotje....toe nou..


STFU Donnie!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-06-2005 21:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

't is niet eerlijk


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2005 21:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 21:25 schreef mental het volgende:
't is niet eerlijk


Je hoeft dit topic niet te lezen hoor...

Nu optieften naar het lultopique? Dank u


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-06-2005 10:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 20:59 schreef M. het volgende:
Totaal anders, en toch kan je het niet laten een vergelijking te maken

Ik vind die Coldplay-fascinatie helemaal niet zo 'ineens'. Gewoon, er is een nieuw album uit, en er was nog geen topique. Tadaaa.
Ik heb de plaat nu twee keer kunnen luisteren en ik vind 'm tot nu toe verukkelekukkelijk!!!
klopt, er was nog geen topic (raar..) en die plaat is net uit vandaar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 09-06-2005 11:11 by Timebaby Wijzig reactieProfiel van TimebabyQuote dit bericht

de laatste cd heet íe niet X&Y?
ik kan me vergissen hoor....


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-06-2005 11:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja, zie eerste post


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 09-06-2005 11:17 by Timebaby Wijzig reactieProfiel van TimebabyQuote dit bericht

ok, gezien


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


Broezur
Usericon van Broezur
Posted 09-06-2005 14:27 by Broezur Wijzig reactieProfiel van BroezurQuote dit bericht

Kooltplee = das toch geen metal


Sater
Usericon van Sater
Posted 09-06-2005 17:42 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dit is dan ook Muziek Algemeen [/hap, opendeur, blabla]

Zag vandaag een tram rijden met reclame voor X & Y. Dat gaat wel erg ver.

Ben nu al benieuwd naar hun volgende stap, zullen ze zwichten voor de commercie of iets nieuws proberen?

Tot nu toe: NP Talk


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-06-2005 20:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2005 18:10 schreef M. het volgende:
Godverdomme puistenkop, het is EENS!!!!!


Nou nou zeg! Puisten heb ik overigens al een tijdje niet meer, maar bedankt voor je bezorgdheid!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 11-06-2005 21:38 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Heerlijke muziek! Ik luister het nieuwe album de hele week al.

De nummers die ik het beste vind zijn White Shadows, Fix You en Speed of Sound


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-06-2005 21:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je vergeet "What If"


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 11-06-2005 21:52 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

En Low vooral.


Welcome to the Atrocity Exhibition


slome
Usericon van slome
Posted 12-06-2005 12:04 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Coldplay... Irritante stem. De muziek is verder goed te doen. Maar het neemt niet weg dat deze band nogal overrated is.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 24-06-2005 8:45 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe van Coldplay best goed, maar hij haalt het bij lange na niet bij de vorige twee albums. Toch blijf ik het een geweldige band vinden, jammer dat ik ze niet kan zien 7 juli in de Gelredome.


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-06-2005 9:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik luister em nou voor de 15e keer ofzo en hij begint zich nu pas echt goed te openbaren. De nummers vergen iets meer aandacht dan die op AROBTTH.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-06-2005 13:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2005 8:45 schreef Ascension het volgende:
Ik vind de nieuwe van Coldplay best goed, maar hij haalt het bij lange na niet bij de vorige twee albums.
eg wel!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Moonfairy
Usericon van Moonfairy
Posted 28-06-2005 9:57 by Moonfairy Wijzig reactieProfiel van MoonfairyQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2005 13:07 schreef spectre het volgende:
eg wel!

X&Y kan niet tippen aan Rush Of Blood To The Head... En Speed Of Sound is wel 't beste nummer...


† We will live each day in springtime... †


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-06-2005 10:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

haha, nou 2werf neen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-06-2005 18:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind 'A Rush of Blood to the Head' ook een beter album, die blijft toch langer hangen.

Wat niet wegneemt dat X&Y behoorlijk heerst.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-06-2005 18:23]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 29-06-2005 21:45 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2005 14:22 schreef spectre het volgende:
Heeft Iemand al de nieuwe X&Y gehoord? Ik vind het een enorm goede plaat en misschien is hij wel beter dan de vorige platen. Wat vooral opvalt is dat ze pakkendere nummers hebben weten te schrijven en dat er meer is gedacht aan sfeer. Met sfeer bedoel ik meer synth/keyboard partijen en veel experiment met gitaareffecten. Sommige songs doen mede daardoor aan een band als U2 denken maar dan op de Coldplay manier.

Nu al mijn nummer 1 van dit jaar op plaat.










'k Heb m gehoord, ja.
Nuja...ieder zijn ding, maar dit is in elk geval niet het mijne


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 03-07-2005 16:42 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Coldplay gaat er altijd wel in. Zojuist X ende Y beluistert, gaaf album.



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen