IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Harddrugs Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 19:01 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Is er hier iemand zwaar verslaafd aan de harddrugs? Iemand wel eens geprobeert?


God hates us all ! God hates us all !


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 10-12-2001 19:04 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

hmz, ga je toch niet zeggen als je d'r verslaafd aan bent....


zo, dat was mijn beurt dan weer


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 10-12-2001 19:05 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

alcohol....



Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 10-12-2001 19:07 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik niet, maar wel een vriend.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-12-2001 19:13 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

ex-verslaafde wat wou je weten?


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 10-12-2001 19:15 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

ik niet alleen weleens een jointje en alcohol tuurlijk


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-12-2001 19:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Harddrugs.. moet iedereen zelf maar weten, maar als ze als uiteindelijk als junk gaan zitten zeiken om geld kunnen ze van mij de tering krijgen .. gelukkig weet een groot deel van de gebruikers het in de hand te houden.. maar echte junks, heroinehoeren, etc ,, ,
.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-12-2001 19:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Alcohol & caffeïne.

Bij alcohol krijg ik geen ontwenningsverschijnselen, bij caffeïne wel (hoofdpijn).


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-12-2001 19:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ehm...wil je ook dat ik antwoord geef Ixl?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2001 20:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nooit gedaan, nooit doen

hej pssst pilluh kopuh?

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-12-2001 20:10]


Je moeder.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 10-12-2001 20:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Nooit geprobeerd, dus nooit verslaafd geweest, en ik ben van plan dat zo te houden ook.

Ik ken wel mensen die verslaafd geweest zijn, en ik weet wat het met jezelf en je omgeving kan doen...

psst: mijn pilluh zijn goedkoper

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 10-12-2001 20:13]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-12-2001 20:19 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 20:12 schreef Lord Morgoth het volgende:

Ik ken wel mensen die verslaafd geweest zijn, en ik weet wat het met jezelf en je omgeving kan doen...




is idd niet tof

gratis grammetje proberen???


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-12-2001 20:21 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik heb weleens wiet uitgeprobeerd, en werd er ontzettend aggressief van. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Harddrugs zou ik nooit uitproberen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 10-12-2001 20:22]


the only pleasure is pain


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-12-2001 20:29 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Harddrugs in het geval van die pillerij, snuiverij, injectierij ben ik volledig tegen, hier in Nieuwpoort (waar ik woon) is een technofuif eens wel letterlijk in het water gevallen voor een 17 jarige gabber, hij had XTC of andere bucht genomen, werd bang, smeet zijn scooter aan de kant en sprong van een aanlegstijger in de Ijzer (de rivier die hier uitmond) en je raad het nooit, hij was DOOD. Ik haat al dat spul. In Ierland heb ik ooit een LSD pil gekregen en die gewoonweg verpulverd in de wind op de Hill of Tara.
Hard drugs
Canabis heb ik niet het minste probleem mee, ik doe ook graag eens mee (lees: ik blow wel graag eens) en alcohol heb ik ook weinig moeite mee (is weeral eens gebleken zaterdagavond met het optreden van een enorm goeie Belgische gothic metal groep Sengir, gewoonweg een zalige groep).

Bier is gezond

Uw dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-12-2001 20:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

voor mij alleen THC en Alcohol...dus niet meer of minder


Suck my piss


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-12-2001 20:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Alcohol, en zelfs daar ben ik zwaar mee an het minderen. Met een kratje doe ik zó een maand. Is wel eens anders geweest... Blowen ook wel eens gedaan, maar daar wordt je zo saai en duf van.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2001 21:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nicotine, Bier, sterke drank, Wiet, speed, coke, LSD, Paddo's & XTC gedaan.

Nu alleen nog caffeine, bier, sterke drank, heeeeeel af en toe nog een jointje (4 keer per jaar ofzo) en een keer per jaar coke. (Met nieuwjaar). Ik noem mij absoluut niet verslaafd (maar ja, wie zegt dat niet van zichzelf?), behalve aan Coca Cola.

Verder overigens niet meer met al dat andere bezig.
Uitgezonderd dat de wietconsumptie op een gegeven moment vervlakkend in plaats verruimend ging werken ben ik niet ergens op fout gegaan; altijd dikke pret gehad, maar wel flinke katers de dag(en) erna.

Nuchter zijn is een ondergewaardeerde 'state of being' IMHO!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-12-2001 21:29]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 21:35 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Wellus wat gedaan ja...xtc, paddo's...dat soort dingen. Enige dat voor herhaling vatbaar is zijn paddo's. Dat was errug tof, maar ik was ook met hele goede vrienden en in een toffe omgeving (errug gezelli kerkhofje, lekker afgelegen en rustig).

Voor oud en nieuw staat een grammetje coke in de planning, met een vriend van me. Verder houdt ik het tegenwoordig bij een blowtje en alcohol. Van dat hardere spul gaat je gezondheid namelijk keihard achteruit en het duurt altijd vrij lang voor je er volledig van hersteld bent.


SCUM FUCK


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 10-12-2001 22:12 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Hard - Drugs is voor LOSERS.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:15 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 19:53 schreef XnegativeX het volgende:
Ehm...wil je ook dat ik antwoord geef Ixl?

hm.. mag ookwel via de email..


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:17 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ik zie trouwens een aantal keren "paddo's", ik vind paddo's niet echt harddrugs, aangezien je ze gewoon bij de smart kan halen.. Alles wat bij de coffee/smartshop te halen is, valt bij mij onder softdrugs.. Softdrugs heersen! Wiet en bier..


God hates us all ! God hates us all !


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-12-2001 22:17 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

ik kan nog niet eens tegen softdrugs, dus ik heb het maar niet geprobeerd!


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:23 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

vind ik altijd een beetje vreemd, als je moet kotsen van het bier, dan zuip de de week erop toch ook weer mooi door?!


God hates us all ! God hates us all !


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 22:23 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 22:17 schreef Ixl het volgende:
Ik zie trouwens een aantal keren "paddo's", ik vind paddo's niet echt harddrugs, aangezien je ze gewoon bij de smart kan halen.. Alles wat bij de coffee/smartshop te halen is, valt bij mij onder softdrugs.. Softdrugs heersen! Wiet en bier..


Hier ben ik het niet mee eens. Je kunt ze idd gewoon bij de plaatselijke smartshop halen, maar paddo's is dus echt VEEL heftiger dan de meeste harddrugs!! Officieel zal het misschien softdrugs zijn, maar dit is puur omdat het natuurlijk is..

En even ingaande op linknl: dit soort uitspraken hebben totaal geen inhoudelijke waarde en ik vind deze ook niet op zijn plaats in dit topic. Indien men serieus antwoordt verwacht op het topic moet men daar niet vervolgens die gene mee gaan afzeiken (niet dat ik dit persoonlijk opvatte).


SCUM FUCK


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-12-2001 22:36 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 10 december 2001 22:15 schreef Ixl het volgende:
hm.. mag ookwel via de email..


Oh ik geef hier graag een antwoord op maar ik dacht dat iedereen het al wist.
Ik gebruik geen verdovende middelen. Dus geen alcohol, sigaren of drugs.
Elk van deze substanties houdt je van een vrij denkgedrag af. Ik houd er van om zelf in controle te zijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-12-2001 22:39 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 22:23 schreef Ixl het volgende:
vind ik altijd een beetje vreemd, als je moet kotsen van het bier, dan zuip de de week erop toch ook weer mooi door?!

Yep, maar ik kots ook liever dan dat ik er drie maanden van doordraai!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen