IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Metalgedrag? Volgende pagina
lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 10-12-2001 22:20 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

Metal gedrag,tenminste ik ga er vanuit dat sommige'metalheads'denken dat ze zich op een bepaalde manier moeten gedragen,zodra ze aanwezig,op weg naar,of terug komen van een metal concert.
Ik stoor mij mateloos aan die gasten die bij de garderobe of in de hal,zonodig alles bij elkaar moeten 'grunten' sterker nog ze schijnen zo hele gespreken te voeren,of van die mannetjes die als ik binnen kom al compleet laveloos in de hoek van de zaal liggen,terwijl de eerste band nog moet beginnen.
Of als je naar een band staat te kijken en een stel van die gasten komt in een keer met 100 kilometer per uur naar het podium rennen niks of niemand ontziend op hun weg naar de dranghekken.

Uitzonderingen daar gelaten maar volgens mij zijn die gasten altijd zo rond de 16 jaar,en denken ze dat het zo hoort.

Nou heren,wake up and smell the carcass,98% van de bezoekers stoort zich daar aan,die andere 2% zijn jullie,was dat trouwens maar het aantal %-en in het bier dat die gasten dronken,dan zou het misschien nog iets meevallen.







[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-09-2012 16:03]


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:22 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Mooi man, da's pas metal!


God hates us all ! God hates us all !


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-12-2001 22:24 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Je moet ze gewoon 98 liter bier laten drinken, dan lost je probleem zich van zelf op. Zulke lui kunnen wel irritant zijn ja.


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 10-12-2001 22:26 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 10 december 2001 22:22 schreef Ixl het volgende:
Mooi man, da's pas metal!


Als ik van jou een andere reactie had gehad,dan had ik me pas echt zorgen gemaakt.


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:26 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

het enige wat irri is, is gewoon dat gebeuk in de pit, je kunt niet lekker headbangen.. Voor de rest? Grunten in de hal? Heerschend toch, out gaan? Ja, so be it.. hoort er ook bij..

Jochies van 16? hm, de meesten wel, maar dat is een kweste van grenzen verkennen. Overigens op festivals enzo, zie je ookwel van die lui van 40 die 'dood' op het gras liggen.. Mooi toch, die kerel voelt zich waarschijnlijk beter als jou.. (of niet natuurlijk)


God hates us all ! God hates us all !


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-12-2001 22:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 22:26 schreef Ixl het volgende:
het enige wat irri is, is gewoon dat gebeuk in de pit, je kunt niet lekker headbangen..


dan moet je gewoon iets achter de pit gaan staan...

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 10-12-2001 22:29]


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 10-12-2001 22:28 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 10 december 2001 22:26 schreef Ixl het volgende:
Mooi toch, die kerel voelt zich waarschijnlijk beter als jou.. (of niet natuurlijk)


Die voelt waarschijnlijk niks.


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:29 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Sjah, ik laat ze altijd gewoon lekker liggen. Het zou mij ook kunnen overkomen..


God hates us all ! God hates us all !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2001 22:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 december 2001 22:20 schreef lestat het volgende:
Of als je naar een band staat te kijken en een stel van die gasten komt in een keer met 100 kilometer per uur naar het podium rennen niks of niemand ontziend op hun weg naar de dranghekken.


Zal wel aan mij liggen, maar ik blijk altijd op festivals op zo'n kruispunt te staan waar dan ook iedereen constant langs moet; goedschiks of kwaadschiks: irritant!!!!!

Die gasten die je beschrijft zijn idd zeer zielige types; helaas heb je ze ook ouder dan 16. Elkaar aftroeven met een zo groot mogelijke bek schijnt nodig te zijn.

En die zuipcultuur/'humor':


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2001 22:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 december 2001 22:29 schreef Ixl het volgende:
Sjah, ik laat ze altijd gewoon lekker liggen. Het zou mij ook kunnen overkomen..


Heb zo'n gast eens met z'n kop in de modder zien liggen...iedereen liep eroverheen en op een gegeven moment was hij bijna niet meer te zien, zo diep wassie gezonken. (Letterlijk en figuurlijk!!!)

Triest hoor!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:34 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

ik ben het met sommige dingen wel eens, maar come on hey.. outgaan tijdens zoiets.. wat wil je nou dan..

i mean -> het is toch een groot feest? Of drinken jullie op een festival maar 3 bier, omdat je anders bang bent dat je moet plassen?!

Tijdens zoiets is het gewoon, iedereen voor zichzelf.. beetje beuken en trekken, over je heen gekotst worden, bier gooien enz., ach joh, dat hoort er gewoon bij.. als je daar niet van houdt, kun je beter naar een concert van Britney Spears gaan...


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:35 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 22:33 schreef Mutilator het volgende:
Heb zo'n gast eens met z'n kop in de modder zien liggen...iedereen liep eroverheen en op een gegeven moment was hij bijna niet meer te zien, zo diep wassie gezonken. (Letterlijk en figuurlijk!!!)

Triest hoor!!!

ho, maar da's weer heel wat anders natuurlijk. Da's geen feestje meer, maar gewoon een gast op het gras? boeiuh!


God hates us all ! God hates us all !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2001 22:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Sorry, ik was vergeten te zeggen dat het op Waldrock was.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:37 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Waldrock, gratis bier bij inleveren van plastic glazen.. heerschend, of de ultieme ramp


God hates us all ! God hates us all !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-12-2001 22:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Metalgedrag?

Masturberen in de kerk.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2001 22:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ben niet tegen bier; lekker!!!

Het gaat mij om het daaropvolgend irritant gedrag ten opzichte van anderen of over mensen die hun grenzen niet kennen bij concerten.


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-12-2001 22:41]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2001 22:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wel humor op wacken: op de heenweg van camping naar terrein zie je dronken gasten overal in de berm pisse, later 'snachts zie je diezelfde gasten in hun eigen kots met een biertje in hun hand op dezelfde plek in de berm ligge


Je moeder.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-12-2001 22:44 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 22:41 schreef Mutilator het volgende:
Ik ben niet tegen bier; lekker!!!

Het gaat mij om het daaropvolgend irritant gedrag ten opzichte van anderen of over mensen die hun grenzen niet kennen bij concerten.


ja, nouja.. soms zit er gewoon een irritant iemand tussen ja.. maja, de meesten, die hebben gewoon lol en 'gedragen' zich.. ( )


God hates us all ! God hates us all !


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-12-2001 22:50 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

De pit, is de beste plek van 'n concert, wat jongetjes van 16 durven daar niet te komen(onzin natuurlijk, er vallen nooit gewonden, 'n tand door 'n lip is zo'n beetje het ergste wat ik gezien heb). Dus lestat ik zie u in de pit? rete gezellig daar! Fijn je agressie over 16 jarige kereltje van je afbeuken!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2001 22:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Over het algemeen klopt dat aardig; en alcohol zorgt als de band goed genoeg is ook voor een enthousiaste sfeer.Je hebt ook vaak dat men als een stel zombies naar de band staan te staren. Ook niet echt leuk.

Het ligt er ook aan welke soort bands er spelen omdat daar een bepaald soort publiek bij komt kijken. Een band als Tankard zal niet al te slim publiek trekken.

Tegenwoordig hebben die 16-jarigen andere narcotica op, ook tijdens metal-concerten!
Ja, met speed kan ik het ook wel uren volhouden in de pit!!!!!

Synthetisch enthousiasme zou je het kunnen noemen....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 10-12-2001 22:52 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

quote:
Op 10 december 2001 22:31 schreef Mutilator het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik blijk altijd op festivals op zo'n kruispunt te staan waar dan ook iedereen constant langs moet; goedschiks of kwaadschiks: irritant!!!!!



Goh, daar heb ik ook vaak last van. Waar ik besluit te staan is opeens een aan en afvoer route van mensen en bier geworden. Vraag me soms af of ik een groot bord ofzo boven me hooft hebt staan met "you can pass here" ofzo

Zal wel komen omdat ik toch altijd beetje ruimte probeer vrij te houden en niet tussen twee mensen vast sta... bewegingsruimte, ik heb er iets mee

Overigens stoor ik mij inderdaad ook aan de meeste dingen beschreven, maar ook aan van die gasten die een beetje het hele concert met hun armen over elkaar stoer stil staan te staan. Of nog erger, die denken dat vooraan het podium de kroeg is en daar gezellig gaan staan babbelen. Gelukkig lost een pit dat probleem altijd wel op.


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2001 23:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik word inderdaad ook erg gestoord van die boeren die zonodig weer moeten laten horen hoe hard ze kunnen schreeuwen mag bij mammie thuis niet)
Verder boeit vrij weinig me. Ik sta meestal een eindje van het podium af te genieten van de muziek.
Heb niet de behoefte meer om me helemaal rauw te beuken in een pit (alhoewel ik dat altijd geweldig vond)

shit .. ik word oud ...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-12-2001 23:11 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 22:52 schreef Mutilator het volgende:

Tegenwoordig hebben die 16-jarigen andere narcotica op, ook tijdens metal-concerten!
Ja, met speed kan ik het ook wel uren volhouden in de pit!!!!!



hmmm... ik ben regelmatig in de pit te vinden, en puur natuur dan wel, maar euh, op wat voor concerten kom jij? ik heb bij Marduk of Immortal bijv. nog nooit 16 jarigen gezien, of heel zelden, en bij bijv.
Sadistik Exekution weet ik heel zeker dat ik nog nooit 16-jarigen ben tegengekomen (heerschende pit trouwens bij sadistik ).


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 10-12-2001 23:27 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

eh... ik ben zelf 16 en irriteer me ook aan dat gedrag... en irriteer me ook aan dat eeuwige gezeik over jongelui van rond de 16 die altijd als minder beschouwt worden...
Ook ik ben te vinden op immortal concerten of whatever, en nee ik ren niet heen en weer of sta te grunten, ik geniet gewoon van de muziek...
moet er wel bij zeggen dat ik vrij vroeg ben begonne met metal, maar toen ging ik nog nie naar concerten en shit..
en ik heb de laatste tijd op concerten meer rennende kerels van 30 gezien dan van 16


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-12-2001 23:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

AAAAAAAAAARRGGH.. Laat iedereen toch lekker zijn gang gaan.. als mensen liever 40 piek betalen om gaar in een hoekje in coma te gaan zijn, omgever gelopen te worden, etc.. dan moeten ze dat toch zelf weten.. Zolang ze niet irritant zijn boeit het me niets.. verder is het idioot als er allemaal strakke metal-gedragsregels komen, straks wordt je er nog uitgezet omdat je te dronken bent op een concert, of mag je niet meer headbangen omdat er dan ongelukken kunnen gebeuren.. Die mensen die de pit instormen zijn irritant, maar zowel de plek waar als het moment dat dit gaat gebeuren is meestal vrij voorspelbaar ..

Anyway... geen regels...

Gruntende jochies van 16 boeit me ook niet zoveel,, teminste, niet meer dan 16 jarige jochies in het algemeen

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 10-12-2001 23:39]


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 11-12-2001 0:26 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

WHAT THE FUCK heeft iedereen tegen 16 jarige??? IK IRRITEER ME OOK AAN DAT GEDRAG EN IK BEN OOK 16!!! '16 jarige mannetjes' worden hier over 1 kam geschoren!! Ik dacht dat de metalheads wel wat slimmer waren!
Ik ken wel mijn grenzen!! En ik ga niet achtelijk lopen doen wat de lol voor anderen bederft!! Shit mensen!! En inderdaad, wat Wishmaster zei; we worden als mindere beschouwen, metal is toch niet leeftijd gebonden?? Niet elk 16 jarige mannetje is zoals de NU-METAL generatie! Ik ben geen kudde dier!
Voor de rest ben ik het met jullie eens over dat gedrag, maar ik ben niet zo! En ja ik voel me aangesproken als jullie het hebben over '16 jarige mannetjes'

Zeg dan liever 'irritante klote 16 jarige mannetjes' of iets dergelijks...

Zo, dat wou ik ff zeggen.


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen