IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Cancer Volgende pagina
CoenV
Usericon van CoenV
Posted 15-06-2005 20:42 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Verdomme wat is die nieuwe plaat slecht!
Totale afrader! Net zo als de rest van de discography van de band, op de eerste twee platen na, (To The Gory End en Death Shall Rise), ontzettend toffe oldschooldeathmetal, maar om totaal onbekende redenen ging de band bijzonder nichterige en waardeloze thrash/death gingen maken. De Corporation$ EP bijvoorbeeld, alhoewel het eerste nummer Oil op het eerste gehoor niet overtuigend slecht klinkt, staat het misbaksel verder gevuld met volslagen debiele remixes en andere fucked-up-the-studio crap.
Oorverscheurend slecht.

Meer Cancer-fans en haters hier?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 20:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kheb sins of mankind liggen, maar nog nooit naar geluisterd. Es kijken. aanraders?


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-06-2005 20:45 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb alleen die eerste. Wat ik me er nog van kan herinneren, is dat ik 'em nogal saai vond. Waarom ik 'em ooit gekocht heb, geen idee. Op die 2de rammelt james Murphy toch gezellig mee?



CoenV
Usericon van CoenV
Posted 15-06-2005 20:46 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

To The Gory End en Death Shall Rise (zoals ik al zei). Sins Of Mankind moet je kapot stampen, in de plee dumpen, onderschijten en doorspoelen.


slome
Usericon van slome
Posted 15-06-2005 21:37 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik ken alleen die Corporation$ EP. Die heeft weinig tot niets met oldschool death metal te maken. Ik vond het eerder richting industrial metal neigen (ik weet het niet meer zeker, het is al een tijdje terug dat ik hem voor het laatst heb gehoord).


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-06-2005 13:51 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 20:45 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik heb alleen die eerste. Wat ik me er nog van kan herinneren, is dat ik 'em nogal saai vond. Waarom ik 'em ooit gekocht heb, geen idee. Op die 2de rammelt james Murphy toch gezellig mee?


To The Gory End? Als je 'm kwijt wilt...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-06-2005 14:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat een kutnaam voor een band.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 25-06-2005 14:39 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

Ik kan mij hun videoclip nog herrineren,in een hooischuur met het nummer 'back from the dead' als ik het goed heb.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-06-2005 15:06 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juni 2005 13:51 schreef CoenV het volgende:
To The Gory End? Als je 'm kwijt wilt...


Prima, meel me maar.

edit:

quote:
Op 25 juni 2005 14:08 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een kutnaam voor een band.


Idd.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 25-06-2005 15:06]



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-07-2005 14:59 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juni 2005 13:51 schreef CoenV het volgende:
To The Gory End? Als je 'm kwijt wilt...


En? Wat vind je ervan?



invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2005 15:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

to the gory end en death shall rise waren best leuke DM schijfjes toendestijds en James Murphy natuurlijk erbij
en John Tardy als backing vocals op Die Die


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 01-07-2005 15:07 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik kende hem allang, had hem op mp3.
Maar hij is hardstikke gaaf, nog bedankt Wim!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-07-2005 15:17 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juli 2005 15:07 schreef CoenV het volgende:
Ik kende hem allang, had hem op mp3.
Maar hij is hardstikke gaaf, nog bedankt Wim!


Mooi.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-07-2005 0:06 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

In welke periode heeft Chuck nou precies bij Cancer gezeten?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-07-2005 0:07 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Hahhah, typisch Coen, dat jij dit topic opent


Bruce Banner


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-07-2005 0:10 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2005 0:06 schreef Valorian het volgende:
In welke periode heeft Chuck nou precies bij Cancer gezeten?

Chuck?
Schuldiner?
Bij Cancer?
Oh the irony.
En James Murphy ook met z'n baseball-sized oogkastumor.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-07-2005 0:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2005 0:10 schreef Mikeee het volgende:
Chuck?
Schuldiner?
Bij Cancer?
Oh the irony.
En James Murphy ook met z'n baseball-sized oogkastumor.


Hmm.. misschien ben ik in de war met iets anders..

Anyway.. hoe gaat het met Murphy dan?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-07-2005 0:24 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 juli 2005 0:06 schreef Valorian het volgende:
In welke periode heeft Chuck nou precies bij Cancer gezeten?


Volgens mij heeft James M. alleen de solo's ingespeeld op de 2de cd.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-07-2005 0:30]



CoenV
Usericon van CoenV
Posted 02-07-2005 0:42 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2005 0:07 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Hahhah, typisch Coen, dat jij dit topic opent


Kanker op dwaas.

Oud Vuil heeft gelijk, enkel de tweede cd heeft Murphy op gespeeld.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-07-2005 1:07 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2005 0:22 schreef Valorian het volgende:
Hmm.. misschien ben ik in de war met iets anders..

Anyway.. hoe gaat het met Murphy dan?

Misschien heb je hier iets aan:
http://www.msanthrope.com/jamesmurphy/



CoenV
Usericon van CoenV
Posted 02-07-2005 3:21 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

In August of 2001 James Murphy, the guitarist you all know from Testament, Death, Obituary, Disincarnate, Shrapnel solo albums and numerous guest spots on CD's and tours throughout the world, was discovered to have a massive tumor growth near the base of his brain and was quickly scheduled for an urgent life saving operation. He is currently staying with his family in Florida during his recovery and follow-up treatments.


Hehe, Cancer laten ze maar effe weg.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2007 23:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Conform de nieuwe forumregels moet dit topic dicht.

Het gaat over een band met een illegale naam.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-10-2007 23:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

mamma ze pesten me


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-10-2007 0:01 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Kom kom, we hebben hier het niet over een krachtterm, maar over een bandnaam.

Die waardeloos is, maar dit terzijde.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 12-10-2007 0:01 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

O my God...... Sommige mensen vervelen zich kennelijk wel zo ernstig dat er GEZOCHT wordt naar gevarenzones. Ik ben er een voorstander van om degene, die het nodig vond om dit topic omhoog te schoppen, te bannen om zijn ontiegelijk kinderachtige gedrag. Is het nou zo spannend of stoer om een ban boven je hoofd te hebben hangen? Of is het soms opwindend?

Je kunt een bandnaam natuurlijk ook in een verkeerde context gaan plaatsen... Zo is "Death" een mogelijk gevolg van... En dan moderators gaan smeken om aandacht? Pffffffff.............

Snotverpikkels zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 12-10-2007 0:03]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 12-10-2007 0:02 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Iedereen die Kreeft is als sterrenbeeld worden ook gebanned. (Cancer)



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen