IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Cancer Vorige pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-10-2007 0:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

On topic nou, en nokken met de grappen aub.


Bruce Banner


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 12-10-2007 0:05 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

"To The Gory End". heerlijke plaat. Oersimpel maar oh zo lekker. Klinkt beter op vinyl dan cd, nog gruiziger


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-06-2008 0:39 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2007 0:01 schreef Wansmaak het volgende:
Kom kom, we hebben hier het niet over een krachtterm, maar over een bandnaam.

Die waardeloos is, maar dit terzijde.


ben ik niet met je eens, wat is dan wel een waardevolle bandnaam?...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 11-06-2008 7:31 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Zo is er ook nog de band Leukemia, waar in mijn directe familie iemand is aan overleden, persoonlijk staat de keuze van hun bandnaam los van wat sommige mensen er dan achter gaan zoeken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-06-2008 7:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2008 7:31 schreef axegrinder het volgende:
Zo is er ook nog de band Leukemia, waar in mijn directe familie iemand is aan overleden, persoonlijk staat de keuze van hun bandnaam los van wat sommige mensen er dan achter gaan zoeken.


Werkelijk waar geen idee waar je het over hebt. Wat heeft het overlijden van iemand uit je familie te maken met de keuze van de bandnaam en wat sommige mensen erachter zoeken?

Of is het jouw band?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-06-2008 7:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

volgens mij bedoeld hij dat ook

suck my heaven is best een leuke cd, klinkt nu een betje gedateerd maar toen vond ik t redelijk apart wat ze deden.

ik vond t gebruik van zo'n celtisch lettertype als logo storender dan de bandnaam op zich


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-06-2008 8:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2008 7:31 schreef axegrinder het volgende:
Zo is er ook nog de band Leukemia, waar in mijn directe familie iemand is aan overleden, persoonlijk staat de keuze van hun bandnaam los van wat sommige mensen er dan achter gaan zoeken.

Zo is er ook de band Common Cold. Ik weet wel dat ze niet per sé mij wilden pesten, maar toch trek ik het bijzonder slecht.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2008 8:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Hehehe.

Ik vond wat Borthulaz ongeveer een jaar geleden zei wel mooi; Cancer betekent ook gewoon Kreeft. Quelle problem?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-06-2008 8:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2008 8:06 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vond wat Borthulaz ongeveer een jaar geleden zei wel mooi; Cancer betekent ook gewoon Kreeft. Quelle problem?

Toch denk ik dat dat een doodlopende weg is. Ik bedoel, "Pete Sandoval en George Fisher beginnen samenwerking in nieuwe band: BOOGSCHUTTER", ik kan er naast zitten maar ik zie dat nog niet zo snel gebeuren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2008 8:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En toen hadden we het weer over de band Cancer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-06-2008 10:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vond Cancer fucking cancer wel een lekker nummer; verder is dit een vrij marginaal bandje geweest, dat intelligent wou doen en daardoor muzikaal de bocht uitgevlogen is imo.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-06-2008 12:59 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik dacht dat ze op de latere cd's pas echt op dreef waren aangezien toen onvervalste kankermuziek maakte..


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-06-2008 13:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De woordgrappen zijn niet van de lucht..

Op welk album speelt James Murphy ook alweer mee?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


suul
Usericon van suul
Posted 11-06-2008 14:02 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2008 13:51 schreef Mutilator het volgende:
De woordgrappen zijn niet van de lucht..

Op welk album speelt James Murphy ook alweer mee?


Death shall rise, en als iemand dat kan is hij het wel ondanks een tumor.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 14-08-2020 11:55 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht



nieuw!


Edit:

2 cancer?? black en thrash?

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 14-08-2020 11:58]


Het is de lichtinval ;')


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen