IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Maleisië strijdt tegen punkers Volgende pagina
Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 15-06-2005 20:52 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

Maleisië strijdt tegen punkers


In het noordwesten van Maleisië wordt een strijd gevoerd om punkers en skinheads uit het straatbeeld te verwijderen. Deze week werd een 17-jarige jongen gedwongen om zijn roodgeverfde hanenkam-kapsel af te scheren.

Het noordwesten van Malesië (de provincie Kelantan) wordt bestuurd door de Pan-Maleisische Islamitische Partij. Deze partij ziet hanenkammen en andere afwijkende kapsels als on-islamitisch. Ze is dan ook vastberaden de skinhead- en punkcultuur uit te roeien.

De fundamentalistische moslimpartij heeft ook al gescheiden stranden en winkelkassa's voor mannen en vrouwen ingevoerd. Alcohol, gokken, optredens van popgroepen en vrouwelijk entertainment is verboden.

De partij wil ook straffen zoals zweepslagen, amputatie en steniging weer invoeren, maar die zijn vooralsnog tegengehouden door de federale regering.



[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:13]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-06-2005 20:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Skinheads in dat land ?!? Je komt dat volk ook overal tegen Maar goed, het slaat natuurlijk helemaal nergens op..


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2005 20:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 20:52 schreef Morghodius het volgende:

laat die kotslims maar komen


be carefull for what you wish for!

(en ze zijn toch al redelijk vertegenwoordigd hier??)


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-06-2005 21:00 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 20:52 schreef Morghodius het volgende:



laat die kotslims maar komen stel idioten dat het zijn




Nou liever niet, stuur ze maar naar hun god, godverdomme


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-06-2005 21:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

tsjonge...een beetje meer respect tegen andersdenkenden / gelovigen mag ook wel hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 15-06-2005 21:19]


Fuck the world and fuck you


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 15-06-2005 21:23 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Vandaag op me werk zat er eentje te bidden op zo'n kleedje, ik zag hem niet dus viel letterlijk over hem heen


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-06-2005 21:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Echt ??? Ik kom ze nou nooit tegen eigenlijk...


Fuck the world and fuck you


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 15-06-2005 21:30 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Hij kwaad
T'leek wel of hij bezeten was... helemaal ogen dicht en heel snel praten in zichzelf


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-06-2005 21:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:25 schreef mental het volgende:
Echt ??? Ik kom ze nou nooit tegen eigenlijk...


Op welke planeet woon jij dan? Die paljakkers zitten nml. overal in Nederland (jammer genoeg).


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 15-06-2005 21:39 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Hier in Woerden hebben we nu zo'n Marroko in de Polder maand Overal borden met Marrokanen met kaas in hun poten enzo.. een festival met allemaal Marrokaanse muziek, en ja. Ali-b, dat word mooi weer, zal wel weer flink vechten worden.


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 15-06-2005 21:41 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:30 schreef Botzwaard het volgende:
Hij kwaad
T'leek wel of hij bezeten was... helemaal ogen dicht en heel snel praten in zichzelf

tja en als jij ergens zit te bidden of te mediteren of zo en je wordt omver gelopen kijk je glimlachend op, steekt je hand uit en zegt 'geeft niks beste kerel'


Rock moet Rollen


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 15-06-2005 21:43 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:41 schreef cooperfan het volgende:
tja en als jij ergens zit te bidden of te mediteren of zo en je wordt omver gelopen kijk je glimlachend op, steekt je hand uit en zegt 'geeft niks beste kerel'


Zo iets ja


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-06-2005 21:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:39 schreef Botzwaard het volgende:
Hier in Woerden hebben we nu zo'n Marroko in de Polder maand Overal borden met Marrokanen met kaas in hun poten enzo.. een festival met allemaal Marrokaanse muziek, en ja. Ali-b, dat word mooi weer, zal wel weer flink vechten worden.


Het lijkt godverdomme de omgekeerde wereld wel!!!! Wij (achterlijke) Nederlanders hen maar betrekken in de reintergatie, terwijl ze zich een krul in hun lul lachen en verder gaan met datgene wat ze zelf bepalen... niets doen dus.
Daar kan ik toch wel zo godvergeten pissig om worden, laat die mafkezen lekker opdonderen naar die kattenbak waar ze vandaan komen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


slome
Usericon van slome
Posted 15-06-2005 21:46 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:41 schreef cooperfan het volgende:
tja en als jij ergens zit te bidden of te mediteren of zo en je wordt omver gelopen kijk je glimlachend op, steekt je hand uit en zegt 'geeft niks beste kerel'


Waarom niet? Botzwaard deed het toch niet met opzet?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-06-2005 21:49 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hier geen hoofddoekjes, daar geen hanekammen.

Tsjongejonge, wat een drama.



Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 15-06-2005 21:52 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik word er ook zeer pissig om.. het is gewoon te belachhelijk voor woorden,

en inderdaad ik deed het niet met opzet.. maargoed, wie gaat er dan ook op zo'n debiele plaats zitten


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 15-06-2005 21:52 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:49 schreef Oud Vuil het volgende:
Hier geen hoofddoekjes, daar geen hanekammen.

Tsjongejonge, wat een drama.

in ieder geval allebei even belachelijk


Rock moet Rollen


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-06-2005 21:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ach ik loop wel te lullen over respect jegens andersdenkenden, maar eigenlijk vind ik het stiekem toch wel prachtig zo'n uitgebrande moskee.


Fuck the world and fuck you


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 15-06-2005 21:56 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:52 schreef Botzwaard het volgende:
Ik word er ook zeer pissig om.. het is gewoon te belachhelijk voor woorden,

en inderdaad ik deed het niet met opzet.. maargoed, wie gaat er dan ook op zo'n debiele plaats zitten

grin kan me voorstellen dat je over je nek gaat als je van je kleedje gelopen wordt, maar ik kan me ook voorstellen dat je dat kleedje op een handiger plekje neerlegt, als dat beschikbaar is (je moet ook nog es in de goeie richting zitten geloof ik )


Rock moet Rollen


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 15-06-2005 22:11 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:39 schreef Botzwaard het volgende:
Hier in Woerden hebben we nu zo'n Marroko in de Polder maand Overal borden met Marrokanen met kaas in hun poten enzo.. een festival met allemaal Marrokaanse muziek, en ja. Ali-b, dat word mooi weer, zal wel weer flink vechten worden.


Woerden stikt sowieso van de debielen.
Ontzettend veel Lonsdalemongolen (ok, een paar zijn er wel ok) en net zo veel van die kankermarokkanen.
Zijn er nog steeds continu van die domme vechtpartijtjes daar van 3 maroks komen 1 lonsdaleknaap tegen, lonsdaleknaap verrot, 3 lonsdalekids komen marok tegen, marok verrot?


slome
Usericon van slome
Posted 15-06-2005 22:23 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

O ja, heh heh.

Ik moest opeens denken aan een kleine reportage die ik vandaag op het nieuws zag. Het schijnt dat ze in Marokko zelf ook helemaal gek worden van die asociale (zoals ze het zelf noemden) 'Nederlandse'import-marrokanen die daar op vakantie gaan. ik kan daar jammer genoeg geen filmpje van vinden op het internet.

edit: typo's

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 15-06-2005 22:23]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-06-2005 22:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dat is godver niet om te lachen, want die klaplopers zitten hier ondertussen wel!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 15-06-2005 22:27 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 20:58 schreef mental het volgende:
Skinheads in dat land ?!? Je komt dat volk ook overal tegen Maar goed, het slaat natuurlijk helemaal nergens op..


De originele skinheads of de nazistische skinheads? Dat laatste lijkt mij sterk.


slome
Usericon van slome
Posted 15-06-2005 22:29 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Het was eerder een cynisch lachje. En daarbij vind ik het wel een klein lichtpuntje dat niet alleen de westerse 'ongelovige honden' zich aan hun ergeren.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 15-06-2005 22:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:25 schreef mental het volgende:
Echt ??? Ik kom ze nou nooit tegen eigenlijk...


Een jaar of 6 geleden werkte ik bij Nedcar in Born en daar had je op elke afdeling een complete gebedsruimte waar die gasten 2 keer dag mochten gaan liggen bidden.

En dat hele verhaal over Maleisië is trouwens ook iets waar ik gruwelijk pissig om kan worden, en het angstwekkende is dat dit soort dingen in de toekomst zelfs in Nederland zou kunnen gebeuren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 15-06-2005 22:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 22:27 schreef Legion of Satan het volgende:
De originele skinheads of de nazistische skinheads? Dat laatste lijkt mij sterk.


Gewoon oi! skinheads natuurlijk. In een land als Maleisië zijn alle alternatieve jongerenculturen flink vertegenwoordigd...
They can kiss goodbye to freedom.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 15-06-2005 22:54]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen