IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Krisiun Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-08-2003 16:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 15 augustus 2003 16:06 schreef veldsla het volgende:
Toch vreemd dat jij naar brute death metal luistert Xneg*ytiveX; ik dacht dat jij into gothic was en andere crap?


Ik luister naar de muziek die ik goed vind. Laat me niet leiden door wat andere mensen gay vinden of true. Dat schapen gedrag boeit me niet. Jammer dan.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-08-2003 16:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Of met de produktie van Covenant, wat dat aangaat.

Als veldsla echt zoveel van metal weet, weet-ie ook dat de waarde van een goede produktie per luisterbeurt minder wordt (en de waarde van de muziek meer).


veldsla
Usericon van veldsla
Posted 15-08-2003 16:18 by veldsla Wijzig reactieProfiel van veldslaQuote dit berichthttp://extermination.net

Dat klopt, tenzij de band Death Angel heet en de plaat The Ultra Violence. Een van de dodelijkste platen aller tijden met een van de zwakste producties sinds de Big Bang en de implosie van de 14e dimensie.

Verdomd jammer is dat..


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-08-2003 16:21 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 16:18 schreef veldsla het volgende:
Dat klopt, tenzij de band Death Angel heet en de plaat The Ultra Violence. Een van de dodelijkste platen aller tijden met een van de zwakste producties sinds de Big Bang en de implosie van de 14e dimensie.

Verdomd jammer is dat..


Leuk hoe mensen zo veel woorden kunnen gebruiken en zo weinig zeggen.
Kom is met iets concreets man, waarom?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-08-2003 16:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb het eigenlijk alleen met 'Breeding the Spawn' van Suffocation. Na 'Effigy of the Forgotten', dat als een bom insloeg, hebben ze heel wat fans verloren met BtS.

Toffe death metal plaat, typisch Suffocation riffwerk, erg goede solo's -- ik vind Suffocation en aanverwanten tegenwoordig teveel ritme-gebaseerd, luister het nauwelijks meer, maar dat het een goede plaat is staat buiten kijf. Alleen jongens jongens, wat is die sound verprutst. Gitaren zijn erg trebly en fuzzy, klinken nergens naar. Solo's zijn nauwelijks te horen, de bas komt af en toe als een 'plok' bovendrijven en het lijkt alsof ze de microfoon dan weer 5 cm, dan weer 5 meter van de drums af hebben staan. Het duurde best even voordat ik hoorde van 'Aha! DAT spelen ze dus'.


veldsla
Usericon van veldsla
Posted 15-08-2003 16:25 by veldsla Wijzig reactieProfiel van veldslaQuote dit berichthttp://extermination.net

No nonsense, je hebt geluk, zulthoofd, dat ik me heb voorgenomen om op dit subforum niet meer te gaan flamen. Natuurlijk weet jij niets over Death Angel; jouw onwaardigheid jegens METAL onderstrepend.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-08-2003 16:27 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

whaha


echt geniaal die veldsla!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-08-2003 16:27 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 16:25 schreef veldsla het volgende:
No nonsense, je hebt geluk, zulthoofd, dat ik me heb voorgenomen om op dit subforum niet meer te gaan flamen. Natuurlijk weet jij niets over Death Angel; jouw onwaardigheid jegens METAL onderstrepend.


Het jochie heeft wel humor.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-08-2003 16:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

geniaal ja....




zm wordt in 1 keer toch wel weer leuk met zo'n "true-ikbenlekkerouderenmeermetalalsjij" figuur erbij...

whahaha


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-08-2003 16:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 16:27 schreef irritante klootzak het volgende:
whaha


echt geniaal die veldsla!


klinkt als een soort bonobo.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-08-2003 19:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb vanmiddag een promo ontvangen van Works of carnage (European street date: Sept 22). Ik vind um vrij goed. Hij lijkt weer een beetje op Conquerors of armageddon en de productie is deze keer inderdaad beter, vooral de drums. Het probleem wat ik met dit album heb is dat ze de thrash riffs die ze op Ageless venomous gebruikte weer hebben gedropt. Nu klinkt het (weer) alsof alles om de blastbeats heen is gecomponeerd. Waardoor de riffs af en toe wat saai klinken. Maar goed, dit is mijn mening.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-08-2003 20:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hmm ben zeer benieuwd. Zal de promo is opzoeken


"This one is older than shit, heavier than time!"


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 17-08-2003 16:14 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 11:49 schreef Inside-Lie het volgende:
Hmmm, ik vind het drumgeluid op Ageless Venomous echt vreselijk.


inderdaad, maar ik vind die cd sowieso slecht. Black Force Domain en Conquerors of Armageddon zijn daarentegen wel zeer bruut


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 17-08-2003 16:19 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Waar kun je die promo vinden dan?


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 15-09-2003 22:04 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht




Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 16-09-2003 17:24 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

np: Krisiun - Total death


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-09-2003 17:26 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 16:19 schreef telluriet het volgende:
Waar kun je die promo vinden dan?


Ik heb em gedownload via WinMX. Ff zoeken dus


"This one is older than shit, heavier than time!"


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-09-2003 19:25 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Works of Carnage klinkt wel lekker vet. Het is trouwens mn eerste cd van Krisiun, dus ik ben niet bekend met het oudere werk.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-09-2003 20:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 19:25 schreef MetalJan het volgende:
Works of Carnage klinkt wel lekker vet. Het is trouwens mn eerste cd van Krisiun, dus ik ben niet bekend met het oudere werk.


Haast je naar de winkel en koop Conquerors Of Armageddon. Hun beste CD naar mijn mening.
Hun nieuwste plaat is wel agressief, maar erug kort


"This one is older than shit, heavier than time!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-09-2003 23:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik vind Works of Carnage ook lang niet zo impressive als Conquerors of Armageddon, ook al is er op die nieuwe wel wat Internecine-achtig geriedel te horen door het vertrouwde Krisiun geluid heen.

Wel een enorm contrast als opeens die Venom cover langs komt .


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 30-09-2003 16:26 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Vraagje:
Weet iemand wat op de cover van "Apocalyptic Revelations" is afgebeeld?

Ik ben er nog steeds niet in geslaagd te zien wat die 4 "electric-chair"achtige stoelen moeten voorstellen. Mij lijkt het op een 1 giant rollercoaster . .


There is no religion higher than Truth!


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 03-10-2003 10:37 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

.


There is no religion higher than Truth!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 03-10-2003 11:15 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Volgens mij is het een foto uit een staal fabriek of zo. Courtesy of Fernando Sasaki die ook verantwoordelijk was voor het artwork op "Burn the promised land" van Rebaelliun. Was ook een foto een een hoogoven. Schitterend artwork. Nooit begrepen waarom Hammerheart die release verving door een lelijke grijze digi-pack. Al de kracht ging verloren ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 03-10-2003 12:20 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Thanks man!!!


There is no religion higher than Truth!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-03-2004 18:29 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Interview met Krisiun op Metalfest 2004:

http://www.zwaremetalen.com/interview/2316.html


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen