IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Krisiun Vorige pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-11-2011 19:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2011 15:34 schreef BenKnuckles het volgende:
Zo gaat dat vandaag de dag. Niet met mij, maar ik ken veel mensen die zichzelf muziekliefhebber noemen en enkel hard gaan op mp3's. Of .flac, want dat is cd-kwaliteit


I know, maar toch...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-11-2011 19:17 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2011 15:00 schreef Count Usher het volgende:
Sorry, ik ga jullie plaat illegaal downloaden, want ik heb geen cd-speler meer. Jezus!
Dat zeg ik niet. Maak jij er van.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-11-2011 20:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2011 19:17 schreef bokkie666 het volgende:
Dat zeg ik niet. Maak jij er van.


Dat zeg ik ook niet. Ik doel op de groep Dl'ers.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 10-07-2015 14:38 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De nieuwe plaat heet Forged In Fury en komt op 7 augustus uit via Century Media. De eerste track is al te beluisteren:

Scars of Hatred

Vette track!



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-07-2015 15:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Klinkt gelukkig weer een streepje rauwer. Helemaal zoals vroeger wordt het wel nooit meer, maar dit is in elk geval een stap in de goeie richting.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Durk
Usericon van Durk
Posted 10-07-2015 18:47 by Durk Wijzig reactieProfiel van DurkQuote dit bericht


Was zelf eigenlijk al afgehaakt na Apocalyptic Revelation, maar The Great Execution was tot mijn verrassing geweldig.
Dit nieuwe nummer klinkt ook goed genoeg.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-07-2015 1:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vind het een behoorlijk plat nummer. Het breekt nergens los en kabbelt maar wat voort, en de productie van Rutan is weer kurkdroog. Maar vooral: wat is er in hemelsnaam aan de hand met die vocals? Die klinken wel erg zwak in vergelijking met The Great Execution.


Faustian Spirit of the Earth


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 11-07-2015 11:46 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Die laatste twee albums zijn inderdaad degelijke DM maar die blikken productie vergalt het.

Veel bands doen water bij hun wijn en gaan voor de veilige sound, zie ook Kataklysm.



En nu gaan we vegen


Trey
Usericon van Trey
Posted 11-07-2015 18:16 by Trey Wijzig reactieProfiel van TreyQuote dit berichthttp://metalportal.hyves.nl

quote:
Op 11 juli 2015 1:00 schreef cataclysm child het volgende:
Ik vind het een behoorlijk plat nummer. Het breekt nergens los en kabbelt maar wat voort, en de productie van Rutan is weer kurkdroog. Maar vooral: wat is er in hemelsnaam aan de hand met die vocals? Die klinken wel erg zwak in vergelijking met The Great Execution.


Het nummer begint nog wel aardig, maar valt mij al met al wat tegen. Ben niet zo weg van de aanpak van Rutan. Ik vond de analoge, organische sound van The Great Execution beter passen bij Krisiuns bevlogen manier van spelen. Nu maar hopen dat de nieuwe Nile wat gunstiger uitpakt.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2015 0:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2015 18:16 schreef Trey het volgende:
Nu maar hopen dat de nieuwe Nile wat gunstiger uitpakt.


Ik verwacht toch een overtuigendere plaat dan At The Gate of Sethu. Wat imo een enorme tegenvaller was.


Faustian Spirit of the Earth


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 13-07-2015 11:31 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Nee niet echt het lekkerste nummertje ooit, maar ja het is Krisiun.

Het snaregeluid had van mij wel iets anders gemogen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-07-2018 21:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



WMP
Usericon van WMP
Posted 15-07-2018 22:03 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik mag hopen dat het wanstaltige geluid door de beroerde compressie van Youtube komt, want als dit de daadwerkelijke productie van het nieuwe album is...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-07-2018 23:42 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 15 juli 2018 22:03 schreef WMP het volgende:
Ik mag hopen dat het wanstaltige geluid door de beroerde compressie van Youtube komt, want als dit de daadwerkelijke productie van het nieuwe album is...


Jezus, dit klinkt wel heel beroerd ja. Dunne, nauwelijks hoorbare gitaren en het geheel klinkt als een 96 kbps mp3’tje.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 16-07-2018 0:06 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
THE SOUND QUALITY IS A SAME OF THE DISCO !! THE PRODUCTION HAS BEEN MADE SO!



Vox Clamatis in Deserto


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2018 22:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2022 21:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2022 10:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

toch een van de meest stabiele bands in de DM wereld.

qua line-up.


signature


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen