IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-01-2009 21:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mijn ma knipte ook altijd veel teveel af tot mijn 18de. Daarna niet meer, ze knipt het nog steeds regelmatig (1X per jaar, hehe).


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-01-2009 21:17 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2009 21:13 schreef Psycho Pippi het volgende:

Maar kun je dan niet gewoon zeggen dat het niet goed is en dan niet betalen? (Ben nog nooit bij een kapper geweest.) Ik zou zoooo pissig zijn! En het erge is dat IEDEREEN die bij de kapper vandaan komt, zegt dat het te kort of niet naar hun zin is. En het kost, geloof ik, niet niks.


Ik liet het al 4 jaar knippen door een kennis, die wel luisterde. Maar die is verhuisd.. dus waagde het erop voor het eerst in 4 jaar, en gelijk mis


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-01-2009 21:19 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

mijn kapper knipt er altijd te weinig af, nog irritanter!


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 06-01-2009 21:24 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2009 21:17 schreef Silence het volgende:
Ik liet het al 4 jaar knippen door een kennis, die wel luisterde. Maar die is verhuisd.. dus waagde het erop voor het eerst in 4 jaar, en gelijk mis


Dat zuigt! Hopen dat je gauw weer zo iemand vindt, want 'echte' kappers verknippen het volgens mij altijd. Tenminste, ik hoor niet anders.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 06-01-2009 21:25 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2009 21:19 schreef Dodo het volgende:
mijn kapper knipt er altijd te weinig af, nog irritanter!


Dat is voor mij de eerste keer dat ik dat hoor.
Maar dus toch weer niet goed...


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-01-2009 8:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2009 21:24 schreef Psycho Pippi het volgende:
Dat zuigt! Hopen dat je gauw weer zo iemand vindt, want 'echte' kappers verknippen het volgens mij altijd. Tenminste, ik hoor niet anders.


Yup. Als een kapper mij zit dat zit mijn haar per direct op oorhoogte...

Overigens is er nu ook een enorm stuk af maar goed.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2009 10:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Toen ik in Utrecht woonde, ging ik altijd naar de Cosmo. Ben je wel wat kwijt, maar ik ging er nooit ontevreden weg. Bedoel, als het dood is, dan is het dood en dan moet het er af anders heb je er nog niets aan. BIj de cosmo lieten ze dan met de spiegel precies zien tot waar het dood was. Kan je echt goed zien. Maar vaak was dat na ruim 6 maanden toch niet meer dan 5 cm. Dus 40 cm eraf my ass!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-01-2009 13:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Dit is weer zo'n moment dat ik post: Het is vanaf de wortel al dood....

Ik snap kappers en de term dood haar nooit. Maar dat zal aan mij liggen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2009 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kappers zijn ook altijd van die wijven, ongeacht geslacht ...

Ga er nooit heen. VRiendin, schaar, tondeuse, zo deon we dat


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-01-2009 14:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Tondeuse / alleen / kale kop... beter dan dat verwijfde lange haar!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2009 14:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij hebt idd geen lang haar nodig om er verwijfd uit te zien


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-01-2009 14:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jaloers?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2009 14:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2009 13:53 schreef Argus het volgende:
Dit is weer zo'n moment dat ik post: Het is vanaf de wortel al dood....

Ik snap kappers en de term dood haar nooit. Maar dat zal aan mij liggen.

ik wist dat iemand dit weer zo postten d'r zit nogal een verschil tussen 'gezond' haar en dat droge uitgescheten gespleten haar aan de puntjes


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-01-2009 14:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Laatst voor één van de eerste keren in mijn leven bij een andere kapper geweest dan degene waar ik al kom sinds mijn derde, vet spannend was het.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2009 14:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

en


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-01-2009 14:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja, super.

Meteen gezellig, prachtig kapsel, voor herhaling vatbaar.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2009 15:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

gaaf


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 07-01-2009 15:13 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Heb van 2002 tot 2006 niets met mijn haar gedaan waardoor het dus flink "dood" is, je ziet dus duidelijk de scheidingslijn tussen gezond en verrot. Om de zoveel maanden gaat er een stukkie af zodat het over een paar jaar helemaal gezond is, hoezee!



the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 07-01-2009 15:15 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 7 januari 2009 14:59 schreef Schaep het volgende:
Ja, super.

Meteen gezellig, prachtig kapsel, voor herhaling vatbaar.

Foto!


see you at occultfest!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-01-2009 15:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2009 14:52 schreef Cadaveria het volgende:
ik wist dat iemand dit weer zo postten d'r zit nogal een verschil tussen 'gezond' haar en dat droge uitgescheten gespleten haar aan de puntjes


Hair repair zooi erop en niets aan het handje hoor.
Tot vorig weekend was ik al weer een jaar of 6 niet geknipt


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2009 15:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

was het maar zo'n feest. ik gebruik wel altijd meuk om mijn haar zachter te maken om het meer kambaar te maken zodat het niet zo snel breekt, maar toch na 6 maanden is het echt wel nodig om er een stukkie af te hlen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-01-2009 16:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Dat klinkt als conditioner niet als reparatieshizzle


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2009 16:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik gebruik beide. repair shampoo en conditionar en 1 of andere dure repair meuk van de kapper (wat overigens wel echt 10 beter werkt dan van de drogisterij)
en 1 a 2x in de week een haar masker.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


killerds
Jupiter Darkshadow
Usericon van killerds
Posted 07-01-2009 17:11 by killerds Wijzig reactieProfiel van killerdsQuote dit berichthttp://www.myspace.com/killerds

hydraliss :p
of andrelon glad en stijl....ja mn haar heeft golven die dr in blijven ook na shampoo gebruik :p
heeft ook niks met de shampoo te maken :p

maarre, de clue tot verzorgd haar??
Niet zo veel troep in doen!!!
en uiteraard bij winderig weer enzo in een staart doen :p


Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-01-2009 17:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik wilde bij Cadaveria dus ook al vragen of ze er dan niet juist VEEL te veel in doet?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen