IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De Basisverzekering Vorige pagina | Volgende pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 05-07-2005 23:49 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 5 juli 2005 23:47 schreef zillah-morte het volgende:
Over de complete uitvoering ervan zijn ze nog bezig. Maar het gros is klaar. Nu nog toepassen naar de practijk toe. Zullen we wel weer lekker tegen wat kinderziektes aanlopen


Leuk he, dat "minder regels" beleid?


no text supplied


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-07-2005 23:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 juli 2005 23:47 schreef M. het volgende:
Welnee, het idee van een verzekering is dat je premies investeert en dan op een dag als je ziek wordt, winst gemaakt hebt omdat je meer uitgekeerd krijgt dan je premies!








Ja van de andere kant gezien. Je eigen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-07-2005 23:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 juli 2005 23:49 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Leuk he, dat "minder regels" beleid?

Leuker kunnen we het niet maken, wel moeilijker. Dat is bij ons intern een soort motto
Het is fucking ingewikkeld.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 06-07-2005 9:29 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2005 21:19 schreef lykle_wolfheart het volgende:
je krijgt sowieso alleen nog maar WAO als je 100% arbeidsongeschikt bent en de criteria daarvoor zijn idioot scherp geworden. zelfs mensen met kanker worden tegenwoordig gedeeltelijk goedgekeurd (zie ook de Zembla-uitzending over de misstanden in de WAO)...


Ik weet het, mijn vriendin zit namelijk wel in de WAO (80% - 100%) en heeft nog geen herkeuring gehad...

quote:
Ok dit is even offtopic. Idd het is flink aangescherpt, en in januari gaat het er nog anders uitzien. Veel dingen vind ik darbij niet kloppen, maar wat er in die Zembla uitzending te zien was, was wel overdreven hoor. Dat was alleen maar negatief. En zo wordt het vaak helemaal niet ervaren. Ok het is heel ingewikkeld allemaal. Ik kan het weten want ik krijg de hele dag al die mensen met een WAO aan de lijn.


Wat je vanuit de regering krijgt voorgeschoteld is vaak alleen maar positief, toch niet zo erg dan dat een programma als Zembla de andere kant toelicht? En zo overdreven is het niet hoor...

Ben bij de 2de keuring destijds van mijn vriendin meegegaan. Arts: Buig eens even door , knijp eens even in mijn handen, ik zie het al... U kunt wel weer aan het werk...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 9:48 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juli 2005 9:29 schreef Stefan het volgende:
Ik weet het, mijn vriendin zit namelijk wel in de WAO (80% - 100%) en heeft nog geen herkeuring gehad...



Wat je vanuit de regering krijgt voorgeschoteld is vaak alleen maar positief, toch niet zo erg dan dat een programma als Zembla de andere kant toelicht? En zo overdreven is het niet hoor...

Ben bij de 2de keuring destijds van mijn vriendin meegegaan. Arts: Buig eens even door , knijp eens even in mijn handen, ik zie het al... U kunt wel weer aan het werk...


Met dat laatste ben ik het mee eens. Het is niet zo nu ik voor het UWV werk dat ik het er mee eens ben. Hoe die arts dat benaderd is zijn ding. Hij heeft zich aan de regels te houden. Zembla was alleen maar negatief, terwijl de opzet van dit alles, best goed is.
Alleen de uitwerking ervan sucks. Een aantal harde lui hebben de regels opgesteld.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 06-07-2005 9:58 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 9:48 schreef zillah-morte het volgende:
Met dat laatste ben ik het mee eens. Het is niet zo nu ik voor het UWV werk dat ik het er mee eens ben. Hoe die arts dat benaderd is zijn ding. Hij heeft zich aan de regels te houden. Zembla was alleen maar negatief, terwijl de opzet van dit alles, best goed is.
Alleen de uitwerking ervan sucks. Een aantal harde lui hebben de regels opgesteld.


Helaas is het ook zo dat een aantal keurings-"artsen" daar 'misbruik' van maakt om hun quota te halen... En die moet kost wat kost gehaald worden, daar zit de fout mijn inziens dan ook. Niet in de nieuwe regels, maar in het percentage wat goedgekeurd MOET worden.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 10:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juli 2005 9:58 schreef Stefan het volgende:
Helaas is het ook zo dat een aantal keurings-"artsen" daar 'misbruik' van maakt om hun quota te halen... En die moet kost wat kost gehaald worden, daar zit de fout mijn inziens dan ook. Niet in de nieuwe regels, maar in het percentage wat goedgekeurd MOET worden.

Nee heeft niets met het percentage te maken. Mensen die wao hebben zijn niet dom, en gaan dan natuurlijk in beroep. Er zijn regels en wetten en die moeten nageleefd worden, daar kunnen ze niet omheen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 06-07-2005 11:22 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 10:45 schreef zillah-morte het volgende:
Nee heeft niets met het percentage te maken. Mensen die wao hebben zijn niet dom, en gaan dan natuurlijk in beroep. Er zijn regels en wetten en die moeten nageleefd worden, daar kunnen ze niet omheen.


Daar kunnen ze niet omheen, maar ze proberen het wel... Ik ken ook een aantal mensen die in beroep zijn gegaan, maar ook dat is geen pretje.

Om kort te gaan, ik heb het over mensen met ME danwel CVS (zoals mijn vriendin). Internisten en neurologen erkennen de ziekte, WHO erkent de ziekte, maar ik heb enkele keuringsartsen alsmede andere 'deskundigen' regelmatig horen verkondigen dat die ziekte niet bestaat...

En zo'n zaak wordt voor een rechter ook heel erg moeilijk, laat staan voor de patiënt (die in de echt extreme gevallen vaak al te moe is om uberhaupt een rechtzaak bij te wonen).


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 11:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juli 2005 11:22 schreef Stefan het volgende:
Daar kunnen ze niet omheen, maar ze proberen het wel... Ik ken ook een aantal mensen die in beroep zijn gegaan, maar ook dat is geen pretje.

Om kort te gaan, ik heb het over mensen met ME danwel CVS (zoals mijn vriendin). Internisten en neurologen erkennen de ziekte, WHO erkent de ziekte, maar ik heb enkele keuringsartsen alsmede andere 'deskundigen' regelmatig horen verkondigen dat die ziekte niet bestaat...

En zo'n zaak wordt voor een rechter ook heel erg moeilijk, laat staan voor de patiënt (die in de echt extreme gevallen vaak al te moe is om uberhaupt een rechtzaak bij te wonen).

Tja dat zou best kunnen wat je daar zegt. Die kant van de wao heb ik niets mee te maken, aangezien ik niet de medische kant kan inzien. Dat zou ook te uitgebreid zijn, en anders mocht ik me wel verzekeringsarts noemen.
Het is en blijft een moeilijk onderwerp. Maar we moeten maar weer eens ontopic.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 06-07-2005 11:55 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Inderdaad, terug naar de basisverzekering...

Mijn vriendin heeft dus ME/CVS, een ziekte waarbij onduidelijk is of de klachten zich uitbreiden of afnemen (alhoewel die gevallen op 1 hand te tellen zijn), of juist blijven zoals ze nu zijn.

Is het terecht als een verzekeraar bij mensen die aan deze ziekte lijden een aanvullende verzekering weigert?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-07-2005 12:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 11:55 schreef Stefan het volgende:
Inderdaad, terug naar de basisverzekering...

Mijn vriendin heeft dus ME/CVS, een ziekte waarbij onduidelijk is of de klachten zich uitbreiden of afnemen (alhoewel die gevallen op 1 hand te tellen zijn), of juist blijven zoals ze nu zijn.

Is het terecht als een verzekeraar bij mensen die aan deze ziekte lijden een aanvullende verzekering weigert?



Tsja... is ze op dit moment aanvullend verzekerd?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 12:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juli 2005 11:55 schreef Stefan het volgende:
Inderdaad, terug naar de basisverzekering...

Mijn vriendin heeft dus ME/CVS, een ziekte waarbij onduidelijk is of de klachten zich uitbreiden of afnemen (alhoewel die gevallen op 1 hand te tellen zijn), of juist blijven zoals ze nu zijn.

Is het terecht als een verzekeraar bij mensen die aan deze ziekte lijden een aanvullende verzekering weigert?


Nee ik vind het niet terecht. Mensen die ziek zijn, zijn meestal ook doordat ze in een uitkering gekomen zijn, ook achteruit gegaan in hun inkomen. Vaak zie je dat ze dan het minimum hebben of wat erboven. Een ziekte kost ook erg veel geld, en het eigen risico is al hoger, en als ze zich dan ook nog eens niet meer ergens kunnen verzekeren, dan kunnen ze misschien de kosten niet opbrengen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 06-07-2005 12:18 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Nog wel, maar ze zou graag een andere verzekeraar willen. Nu is ze min of meer verplicht bij haar oude verzekeraar te blijven, wil ze nog aanvullend verzekerd zijn.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 06-07-2005 21:10 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 6 juli 2005 9:58 schreef Stefan het volgende:
Helaas is het ook zo dat een aantal keurings-"artsen" daar 'misbruik' van maakt om hun quota te halen... En die moet kost wat kost gehaald worden, daar zit de fout mijn inziens dan ook. Niet in de nieuwe regels, maar in het percentage wat goedgekeurd MOET worden.


Die artsen kun je daar moeilijk de schuld van geven. Als je de bewuste Zembla uitzending hebt gezien, dan zie je dat zij behoorlijk onder druk gezet worden door de directie van het UWV die moet bezuinigen wegens regeringsbeleid. Mijn eigen keuringsarts overigens ook, die baalde oprecht van het beleid dat hij moet uitvoeren. Aan de andere kant is dat natuurlijk een mooi excuus (ik wil je wel helpen, maar de regels...) om enige kritiek van mijn kant te ontwijken, die hij overigens wel van me kreeg toen hij het niet nodig vond om mijn behandelaar te raadplegen . Ik zou overigens binnen enkele weken een oproep krijgen voor een tweede keuring, maar we zijn inmiddels 2 maanden verder

Overigens kwamen in de Zembla uitzendingen uiteraard alleen de negatieve zaken naar boven, maar die zijn wel allemaal echt gebeurd. Bovendien ken ik meer mensen die klachten hebben over hun herkeuring dan mensen die tevreden zijn; dit wordt met name veroorzaakt door verschillen van interpretatie tussen keuringsartsen en arbeidsdeskundigen heb ik het idee... mensen hebben na een keuring eigenlijk nog steeds geen idee waar ze aan toe zijn.


no text supplied


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-07-2005 21:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 11:55 schreef Stefan het volgende:
Inderdaad, terug naar de basisverzekering...

Mijn vriendin heeft dus ME/CVS, een ziekte waarbij onduidelijk is of de klachten zich uitbreiden of afnemen (alhoewel die gevallen op 1 hand te tellen zijn), of juist blijven zoals ze nu zijn.

Is het terecht als een verzekeraar bij mensen die aan deze ziekte lijden een aanvullende verzekering weigert?

'Terecht', dat is moeilijk te zeggen, want volgens welk recht bepaal je dat dan?

Een zorgverzekeraar is een private instelling die handelt vanuit een winstoogmerk. Als iemand ME/CVS heeft zal die zich uiteraard aanvullend willen verzekeren: niet meer dan logisch of, zo je wil, 'terecht'. Dat is ook een stukje 'antiselectie' zoals dat in de verzekeringswereld genoemd wordt: mensen selecteren die verzekeringen waarvan ze verwachten dat ze ze nodig zullen hebben, verzekeraars willen juist het omgekeerde.
Het is overduidelijk dat in het geval van jouw vriendin de verzekeraar zal moeten gaan uitkeren.
Een zorg- dan wel een schadeverzekering is een raar product; òf de klant, òf de verzekeraar maakt verlies. Als er geen schade is, houdt de verzekeraar de premies van z'n klant in z'n zak. Als er wel schade is, zal die in 99,9999% van de gevallen hoger zijn dan het totaal van de betaalde premies van die ene klant. De grote groep betaalt immers voor de pechvogels (dat is ook de reden dat het hele verzekeringswezen überhaupt mogelijk is, natuurlijk).
Als jouw vriendin zich bij een nieuwe verzekeraar aanvullend wil verzekeren, kan je dat dus eigenlijk vertalen als: "ik wil gedurende de rest van mijn leven 2000 euro premie per jaar betalen terwijl ik jullie 5000 euro per jaar kost" (bedragen zijn compleet uit de lucht gegrepen, maar je snapt het idee denk ik wel). En dan keren we weer terug naar het winstoogmerk: geen enkele verzekeraar zal in een deal stappen waarvan ze van te voren weten dat ze er verlies op maken. "Terecht"? Ja, ook dat is "terecht". Een verzekeraar is immers geen charitatieve instelling à la de stichting Zonnebloem.

Niet dat jij en je vriendin iets aan die omstandigheid hebben natuurlijk, maar in ons land kost ziek zijn nu eenmaal geld, heel veel geld.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-07-2005 21:35]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 07-07-2005 7:24 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Het is overduidelijk dat in het geval van jouw vriendin de verzekeraar zal moeten gaan uitkeren.


Aan de andere kant kan een keuringsarts weer vinden dat ze "niks" mankeert, er is namelijk sprake van 'moeilijk objectiveerbare klachten'. De verzekeraar denkt daar dan weer heel anders over...

@lykle_wolfheart: Inderdaad, er zijn een heleboel keuringsartsen die het moeilijk hebben met het beleid. Van sommigen heb ik zelfs vernomen dat ze zijn ontslagen na het uiten van kritiek op het beleid...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-03-2006 9:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 8:56 schreef Jenje het volgende:
Aan wantoestanden als de nieuwe zorg komt toch geen eind

Waarom vind je het nieuwe zorgstelsel een wantoestand?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 9:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 9:15 schreef M. het volgende:
Waarom vind je het nieuwe zorgstelsel een wantoestand?
Ik vind het bedrag wat je maandelijks moet betalen niet meer in relatie staan met wat je aan dekking krijgt.

Je moet mijns inziens echt goed ziek worden om de kosten eruit te krijgen


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-03-2006 10:06 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Is het doel van een zorgverzekering je geld eruit krijgen? Ik vond M. eigenlijk net een vrij heldere analyse geven...


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 10:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 10:06 schreef Schaffelaer het volgende:
Is het doel van een zorgverzekering je geld eruit krijgen? Ik vond M. eigenlijk net een vrij heldere analyse geven...
Nee dat niet, maar ik zie niet in waar die enorme stijging niet vatbaar. Ik zie niet in waar die kosten vandaan komen en wat ik er meer van terugkrijg


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 08-03-2006 11:02 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 9:30 schreef Jenje het volgende:
Ik vind het bedrag wat je maandelijks moet betalen niet meer in relatie staan met wat je aan dekking krijgt.

Je moet mijns inziens echt goed ziek worden om de kosten eruit te krijgen


Dat moest je van tevoren ook al. Maar ja, 1 nachtje in het ziekenhuis en je hebt al een groot deel van je premie 'terug verdiend'... Ofzoiets kleins als een antibiotica kuurtje is ook al behoorlijk duur... de 'kleine' zorg kost veel meer dan de meeste mensen denken.
En qua aanvullende verzekering heb je het bedrag er zo uit al het een beetje 'meezit'. 2 keer tandarts controle, tandsteen verwijderen, als vrouw zijnde aan de pil en voila, je zit ruimschoots aan je aanvullende premie bedrag.
Ik betaal liever nu wat meer zodat het over een jaar of 20 niet helemaal onbetaalbaar wordt. Dit zou zeker het geval zijn als we op de oude voet door waren gegaan.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-03-2006 11:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 8 maart 2006 11:02 schreef DecomposingBitch het volgende:
Dat moest je van tevoren ook al. Maar ja, 1 nachtje in het ziekenhuis en je hebt al een groot deel van je premie 'terug verdiend'... Ofzoiets kleins als een antibiotica kuurtje is ook al behoorlijk duur... de 'kleine' zorg kost veel meer dan de meeste mensen denken.
En qua aanvullende verzekering heb je het bedrag er zo uit al het een beetje 'meezit'. 2 keer tandarts controle, tandsteen verwijderen, als vrouw zijnde aan de pil en voila, je zit ruimschoots aan je aanvullende premie bedrag.
Ik betaal liever nu wat meer zodat het over een jaar of 20 niet helemaal onbetaalbaar wordt. Dit zou zeker het geval zijn als we op de oude voet door waren gegaan.


Als ze dan ook nog eens wat nuttigs gingen doen met dat geld ipv miljoenen in reclamecampagne's te steken..



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-03-2006 11:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 maart 2006 9:30 schreef Jenje het volgende:
Ik vind het bedrag wat je maandelijks moet betalen niet meer in relatie staan met wat je aan dekking krijgt.

Je moet mijns inziens echt goed ziek worden om de kosten eruit te krijgen


De jongste schouders dragen de oudste lasten


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2006 11:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 10:14 schreef Jenje het volgende:
Nee dat niet, maar ik zie niet in waar die enorme stijging niet vatbaar. Ik zie niet in waar die kosten vandaan komen en wat ik er meer van terugkrijg


Heb je in je berekening niet alleen de nominale premie maar ook de belasting maatregelen die met de zorgwet samenhangen meegeteld? Ze hadden net zoals in Belgie je zorgpremie via de inkomstenbelasting kunnen heffen en vervolgens een nominale premie van 5 euro in rekening brengen...maar ben je dan goedkoper uit? Er is nu een veel groter percentage van je ziektekosten zichtbaar gemaakt i.p.v. verborgen te zijn op je salarisstrook. Dit was blijkbaar niet geheel onnodig aangezien de meeste mensen inderdaad echt geen flauw benul hadden/hebben hoeveel geld de zorg daadwerkelijk kost.

Zij het hoe het zij: een verzekering is niet bedoeld om 'je geld uit te krijgen' maar om een financieel risico die je verwacht niet te kunnen dragen af te dekken.

Nu ben je 20-something en betaal je relatief veel premie in vergelijking tot je zorgconsumptie...maar dat gaat over 20-30 jaar veranderen. Mijn pa heeft net een operatie gehad die, inclusief de nazorg, zo ongeveer 6 jaarpremies heeft gekost.....



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar ik hou nu net zoveel over aan salaris, dus betaal ik nog veel meer dan voorheen ...

Ik snap ook wel dat je er niet rijk van hoeft te worden en dat al die bejaarden nu geld kosten. Maar ik vind de verhouding een beetje zoek.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen