IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De Basisverzekering Vorige pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-03-2006 16:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ah, je voelt je genaaid omdat je plotseling veel meer moet betalen ik zag "wantoestand", ik denk, Jenje gaat me daar een partij aan de kaak stellen...

Valt mee dan. Ja, ik moet ook veel meer betalen, ben goed het haasje in 2006. Maar ja, wantoestand? Dat denk ik niet... je zou denk ik wel anders gepraat hebben als je bv. een kind had gehad (in het oude stelsel betaalde je voor je kids nog premie, in het nieuwe stelsel hoeft dat niet).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 17:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*trekt vriendin het bed in*

dan dat maar ......

Nee, maar de beloftes die gemaakt werden zie ik niet terug komen, je zou er max 40 euro per maand op achteruit gaan, en dat is dus een leugen geweest .... in onze positie zouden we zelfs quite spelen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-03-2006 22:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 17:51 schreef Jenje het volgende:
Nee, maar de beloftes die gemaakt werden zie ik niet terug komen, je zou er max 40 euro per maand op achteruit gaan, en dat is dus een leugen geweest .... in onze positie zouden we zelfs quite spelen.

Waarschijnlijk is dat ook zo als je particulier verzekerd geweest zou zijn vòòr invoering van het nieuwe stelsel. De huidige nominale premie is echter wel veel hoger dan de ziekenfondspremie die je betaalde.

Wat je alleen niet moet vergeten is dat de werkgever een aanzienlijke premie betaalde voor die werknemers die in het ziekenfonds zaten. Die moet je natuurlijk wel in aanmerking nemen hierbij (misschien deed je dat al, dat weet ik niet).

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-03-2006 22:14]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-12-2010 23:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Weet iemand een goeie, onafhankelijke, vergelijkingssite?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 06-12-2010 23:58 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht



Never have so many sacrificed so much for so few


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-12-2010 0:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

k heb mn legobasis al jaren geleden opgeheven als ik toen wist dat dit soort verzekeringen bestonden...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen