IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-12-2005 14:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 13:47 schreef altx het volgende:
Tsja, niet iedereen wordt geboren met corpsepaint op...
Erg bijdehand


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-12-2005 14:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Je vraagt het ook helemaal verkeerd. Je moet dit soort dingen altijd subtiel en on-topic vragen, bijvoorbeeld zo:



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-12-2005 14:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 22 december 2005 14:37 schreef Mark het volgende:
Je vraagt het ook helemaal verkeerd. Je moet dit soort dingen altijd subtiel en on-topic vragen, bijvoorbeeld zo:




Oeh als je het zo stelt. Lekker lichaam, hmmmmm.

Ik moet zeggen ik vind het een erg gave plaat. Sommige voorgangers spreken me toch iets meer aan, maar toch...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-12-2005 14:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik ben wel een semi-god, geen demi!


signature


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 22-12-2005 15:54 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 14:46 schreef Hypnos het volgende:
Ik ben wel een semi-god, geen demi!

Laten we zeggen dat dat hetzelfde is ongeveer?


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-12-2005 17:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 15:54 schreef FabioLione het volgende:
Laten we zeggen dat dat hetzelfde is ongeveer?




jij hebt gestudeerd


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-12-2005 17:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 14:29 schreef zillah-morte het volgende:

Kent iemand dvd's van Behemoth? Hoe is de kwaliteit?
Crush.Fukk.Create is een uiterst professionele DVD. Zeer de moeite waard!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-12-2005 17:54 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 22 december 2005 17:28 schreef NecRobert het volgende:
Crush.Fukk.Create is een uiterst professionele DVD. Zeer de moeite waard!


Alleen nog zo fokking duur overal.. 31,99 geloof ik


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 22-12-2005 21:09 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 17:23 schreef Hypnos het volgende:
jij hebt gestudeerd

He damn, ik ben ontmaskerd


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 28-04-2006 12:10 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Er komt bijna weer een nieuwe Behemoth CD: Demonica
En hij komt uit (tja, raad is) op 06.06.06
(Ik kwam toevallig op de website)
Ik hoop weer op een meer black album boven weer zoiets als Demigod. Al was dat een erg gaaf album. Afwachten maar


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2006 13:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Satanica...Demonica....klinkt nu al als een herhalingsoefening...

quote:
Op 22 december 2005 14:29 schreef zillah-morte het volgende:
...
Kent iemand dvd's van Behemoth? Hoe is de kwaliteit?


Ja ken ik, en die DVD is goed; alleen jammer dat het Pools niet ondertiteld is, maar dat zal toch vast BS zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-04-2006 13:16]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-09-2006 20:21 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

En? iemand Demonica al in huis? Zoja, ist wat?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-09-2006 20:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hmmm, nog niks over gehoord/gelezen iig

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-09-2006 20:53]


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 04-09-2006 21:43 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Demonica heerscht Hij bestaat uit een promo en een demo (2 CD's dus), met wat extra tracks erbij; oude versie van Moonspell Rites o.a. . Lekker old-school geluid en een mooi boek erbij met commentaar van mensen over Nergal enzo. 2 coversongs: Hellhammer- Agressor en Mayhem - Deathcrush.

Er zijn alleen 10.000 van, ik moest ook behoorlijk mn best doen m te pakken te krijgen, maar als groot Behemothfan moest ik m hebben natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 04-09-2006 21:45]



stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 04-09-2006 23:17 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

ben niet zo bekend met hun oeuvre. maar wat me meteen opviel was het Anthrax riffje van 'Be All End All' in het Behemoth nummer 'Conquer All'


Ed
Usericon van Ed
Posted 13-09-2006 23:05 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2006 23:17 schreef stalinorgel het volgende:
ben niet zo bekend met hun oeuvre. maar wat me meteen opviel was het Anthrax riffje van 'Be All End All' in het Behemoth nummer 'Conquer All'


hehe ik was dit topic aan het zoeken om te vragen of er nog meer mensen in dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=cX7tJDX_kPQ

eigenlijk ook dit nummer riffje terughoort:
http://www.youtube.com/watch?v=m9bUsCcoWSw

maar het antwoord is er dus al... je zou toch zeggen dat Nergel toch wel zo'n Anthrax klassieker moet kennen of in ieder geval een producer!

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 13-09-2006 23:06]


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 13-09-2006 23:12 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 23:05 schreef Ed het volgende:
hehe ik was dit topic aan het zoeken om te vragen of er nog meer mensen in dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=cX7tJDX_kPQ

eigenlijk ook dit nummer riffje terughoort:
http://www.youtube.com/watch?v=m9bUsCcoWSw

maar het antwoord is er dus al... je zou toch zeggen dat Nergel toch wel zo'n Anthrax klassieker moet kennen of in ieder geval een producer!

Ja, maar er zijn duizenden riffs die worden herhaalt. Of bands jatten het of ze vinden ze opnieuw uit daar gaat het niet om het gaat erom hoe je ze in de muziek gebruikt en met wat er allemaal bij. Er is nog genoeg mee te varieeren alleen al qua tempo en ritme.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Ed
Usericon van Ed
Posted 13-09-2006 23:16 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 23:12 schreef Creepmime het volgende:
Ja, maar er zijn duizenden riffs die worden herhaalt. Of bands jatten het of ze vinden ze opnieuw uit daar gaat het niet om het gaat erom hoe je ze in de muziek gebruikt en met wat er allemaal bij. Er is nog genoeg mee te varieeren alleen al qua tempo en ritme.


tuurlijk dat weet ik ook wel maar dit is net zoals de riff van warpigs gebruiken of stairway to heaven of one.. sommige riffs zijn gewoon te bekend om zo duidelijk naar voren te laten komen in een ander nummer, toen ik dit nummer de eerste keer hoorde zat ik echt letterlijk Anthrax te zingen.


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 14-09-2006 9:05 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 23:16 schreef Ed het volgende:
tuurlijk dat weet ik ook wel maar dit is net zoals de riff van warpigs gebruiken of stairway to heaven of one.. sommige riffs zijn gewoon te bekend om zo duidelijk naar voren te laten komen in een ander nummer, toen ik dit nummer de eerste keer hoorde zat ik echt letterlijk Anthrax te zingen.


idem. Zoals Jan Chris van Gorefest ooit al eens zei 'Beter goed gestolen dan slecht bedacht'. maar dit is niet goed gestolen, dit is té obvious.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-09-2006 10:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Precies, het is gewoon een eerbetoon. Net als dat Nile-nummer met die Candlemass-riff.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 14-09-2006 10:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

zowel nile als behemoth hebben er tenminste een gaaf nummer omheen gebouwd...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-10-2006 20:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Damn, Demigod is toch wel erg gaaf zeg. Ik moet eens afleren CD's na 1 luisterbeurt af te schrijven, godverdomme.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 02-10-2006 21:25 by Omi Wijzig reactieProfiel van OmiQuote dit bericht

Behemoth .

Ik vind ze echt erg vet. Oud en nieuw werk, alles heeft zijn charme. Ik vind vooral de texten erg leuk van Behemoth, daar zit zoveel informatie in, erg tof. Inspirerende muziek!


Groeit op voor galg en rad.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 02-10-2006 22:47 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 2 oktober 2006 21:25 schreef Omi het volgende:
Behemoth .

Ik vind ze echt erg vet. Oud en nieuw werk, alles heeft zijn charme. Ik vind vooral de texten erg leuk van Behemoth, daar zit zoveel informatie in, erg tof. Inspirerende muziek!

Ja inderdaad! Ik vind het ook leuk dat Nergal altijd commentaar geeft in de boekjes. Ik zou eigenlijk weleens al die werken zelf willen bekijken waar hij lyrics op baseert.

Jammer dat er zo moeilijk aan het spul te komen is >_< Ik wil erg graag Zos Kia Cultus en Grom nog hebben..



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 02-10-2006 22:50 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 4 september 2006 21:43 schreef Skyggesang het volgende:
Demonica heerscht
Het is een re-release van "The Return Of The Northern Moon" en "From The Pagan Vastlands" (2 CD's)met wat extra tracks erbij op elk van de 2; oude versie van Moonspell Rites o.a. . Mooi boekwerkje erbij met commentaar van mensen over Nergal enzo.
Er zijn alleen 10.000 van, ik moest ook behoorlijk mn best doen m te pakken te krijgen, maar als groot Behemothfan moest ik m hebben natuurlijk


Zo da's iets duidelijkere info



Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen