IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2010 19:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Bijlie
Woods of Ypres
Usericon van Bijlie
Posted 01-03-2010 22:06 by Bijlie Wijzig reactieProfiel van BijlieQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Bijlie

Misschien weet iemand het hier maar als je de live cd At the Arena ov Aion – Live Apostasy luisterd hoor Nergal op een gegeven moment lullen over een nieuwe DVD. Weet iemand of deze DVD ooit uit gaat komen???

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 08-08-2010 23:17 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik lees net op Blabbermouth dat Nergal acuut is opgenomen in het ziekenhuis. Als ik zo de berichten lees heeft hij een bloedziekte en gaat Behemoth op hold tot hij beter is.

Het ziet er niet best uit.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=144199

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2010 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm... God straft hem?

signature

Wordfuhrer TMDC
Posted 08-08-2010 23:20 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Hij heeft de HEERE natuurlijk wel de laatste tijd het bloed onder de nagels vandaan gehaald.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 08-08-2010 23:23 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

van blabbermouth : vertaling van nergals poolstalige statement op de homepage van Behemoth

do not want to bore you with details, but I can no longer hide the fact that I am seriously ill and waiting for my multi-stage treatment, which can take up to several months. Thus, we delete the upcoming summer festivals, planned for September and October tour in Russia and the Baltic States and the November tour in the USA. I know that this is not the best news for you, but health is most important. I've got a rather difficult period, and a lot of work , but steel become hardened in the fire, is not it? You know me, so that you know that I'll get out of this stronger than ever. Then all the concerts also will plan from scratch and even greater momentum. At this time, I feel good, my head is focused to fight the disease, everything is under control by professionals. I have with me the most wonderful and loving woman, family, team, managers and people from publishing companies who are doing everything to support me.I do not ask you for more than just a little bit of patience. I would add that the fact that in the near future we will not be touring does not mean that Behemoth gets into hibernation. We have a lot to offer you in the coming months, Behemoth will work on many other fronts. In coming days expect release of our latest clip "Alas, Lord Is Upon Me." Ensures that this is the most perfect, the most provocative and stimulating I have ever made a picture. In addition, finish work on the DVD release trzyplytowym "Evangelia Heretika" which will be released in November of that year effort Mystic Prod This month we open our shop in the whole world, while working on new designs T-shirts and sophisticated gadgets that are in it available. That would be enough ... we will keep you informed of what's happening in our camp. Horns Up! "

"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."

Wordfuhrer TMDC
Posted 08-08-2010 23:42 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

According to reports in the Polish media, guitarist/vocalist Adam "Nergal" Darski of Polish extreme metallers BEHEMOTH was rushed to the Gdansk Medical University Hospital to receive treatment for an undisclosed illness. His manager, Jaroslaw Burdek, reportedly said that Darski had been ill for several days.

A.I.D.S

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 08-08-2010 23:50 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Godvoordedomme wat kut

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-08-2010 23:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

De freddy mercury van de deathmetal?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-08-2010 0:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Leukemie

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2010 0:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bloemetjes?

signature

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2010 0:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 0:16 schreef Mutilator het volgende:
Leukemie

Vrees ik ook voor ja

Faustian Spirit of the Earth

Wordfuhrer TMDC
Posted 09-08-2010 12:46 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Inderdaad, AIDS is het niet.

leukemie is logischer als je bedenkt dat ze het in de voormalige Soviet Unie niet zo nauw namen met straling van nucelaire reactoren. Ik herinner mij nog goed dat we op de basisschool vaak kinderen uit Polen een week op bezoek kregen. Die hadden voor 80% een hazelip of waren geestelijke gehandicapt.

hopen dat hij er weer bovenop komt, leukemie hoeft niet dodelijk te zijn, maar om je nu in Polen te laten behandelen....

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 12:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 12:46 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Inderdaad, AIDS is het niet.

leukemie is logischer als je bedenkt dat ze het in de voormalige Soviet Unie niet zo nauw namen met straling van nucelaire reactoren. Ik herinner mij nog goed dat we op de basisschool vaak kinderen uit Polen een week op bezoek kregen. Die hadden voor 80% een hazelip of waren geestelijke gehandicapt.

hopen dat hij er weer bovenop komt, leukemie hoeft niet dodelijk te zijn, maar om je nu in Polen te laten behandelen....
Ach, met een hazelip valt goed te leven. Vooral als je een konijn of haas bent. En laten we eerlijk zijn, de gemiddelde Pool kan er toch niet veel lelijker op worden.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 09-08-2010 12:54 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Nouja, daar zullen ze er iig wel veel ervaring mee hebben dan

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 09-08-2010 12:57 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Daarom corpsepainten die lui zich ook en doet de zanger een masker op.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 09-08-2010 12:59 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 12:49 schreef bastianus het volgende:
Ach, met een hazelip valt goed te leven. Vooral als je een konijn of haas bent. En laten we eerlijk zijn, de gemiddelde Pool kan er toch niet veel lelijker op worden.

... nuanceerde hij er vrolijk op los....

Ja hoor...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-08-2010 13:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 12:59 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
... nuanceerde hij er vrolijk op los....

...zei Jolly Roger 666 olijk...

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 09-08-2010 13:43 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 13:30 schreef Spirit In Black het volgende:
...zei Jolly Roger 666 olijk...

... reageerde Spirit in Black, geheel in stijl...

Ja hoor...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-08-2010 14:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

gadver, leukemie is niet iets om mee te lachen. ik hoop maar dat hij het red....

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-08-2010 14:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik hoop niet dat Forta 2010 de laatste keer Behemoth is geweest dat ik ze gezien heb. Geweldige band!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 14:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 14:35 schreef attila_de_hun het volgende:
gadver, leukemie is niet iets om mee te lachen. ik hoop maar dat hij het red....
In tegenstelling tot wat je door de naam misschien zou vermoeden is leukemie vaak niet leuk.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Wordfuhrer TMDC
Posted 09-08-2010 17:06 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Bastianvs,

ik neem aan dat jij je wel kunt vinden in mijn stelling dat Nergal de naam van de HEERE iets te vaak ijdel heeft gebruikt.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2010 21:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

misschien is het lupus?

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 21:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 17:06 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Bastianvs,

ik neem aan dat jij je wel kunt vinden in mijn stelling dat Nergal de naam van de HEERE iets te vaak ijdel heeft gebruikt.
Mocht hij aan deze ziekte komen te overlijden, dan zal hij het koninkrijk in elk geval niet beërven, zoveel is zeker over lasteraars. Het staat geschreven.
Wel ironisch dat hij getroffen wordt door de Boze zelf, die immers verantwoordelijk is voor alle ziekten en ellende sinds we door de zondeval getroffen werden. Laten we maar snel lering trekken uit deze pijnlijke zaak, en een verstandiger levenspad kiezen.

Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com