IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 09-08-2010 23:14 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ben ook ban dat het leukemie is, aangezien erbij staat dat het een 'multi-stage treatment' zal zijn. En de laatste keer dat ik checkte was AIDS nog altijd niet te genezen. En of dat ook bij hematologie word behandeld is al helemaal de vraag.
Uiteindelijk zijn er niet zo heel erg veel bloedziektes die dusdanig ernstig zijn, en als je dan ook gaat filteren met het oog op de behandeling, blijft leukemie als enige oplossing over in mijn ogen.

Maar ik hoop niet dat hij ook het loodje legt, daar zijn ze te goed voor, en ik wil ze in de toekomst nog heel vaak zien!
Al zou mijn Behemoth vinyl collectie dan natuurlijk wel aanzienlijk in waarde stijgen

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 09-08-2010 23:15]


Black seeds of bunny!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-08-2010 23:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 augustus 2010 12:46 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Inderdaad, AIDS is het niet.

leukemie is logischer als je bedenkt dat ze het in de voormalige Soviet Unie niet zo nauw namen met straling van nucelaire reactoren. Ik herinner mij nog goed dat we op de basisschool vaak kinderen uit Polen een week op bezoek kregen. Die hadden voor 80% een hazelip of waren geestelijke gehandicapt.

hopen dat hij er weer bovenop komt, leukemie hoeft niet dodelijk te zijn, maar om je nu in Polen te laten behandelen....


Polsat heeft het bevestigd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2010 23:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Sommige vormen van leukemie lijken geassocieerd te zijn met bepaalde virussen; van andere is aangetoond dat blootstelling aan straling van radioactieve stoffen de kans erop duidelijk verhoogt

hoi


signature


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-08-2010 0:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Het Mercury grapje was ook niet serieus bedoelt btw...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 10-08-2010 0:25 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Blasfemie, Leukemie
whatever


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 11-08-2010 23:50 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Toch nog een positief nieuwtje over de band. De nieuwe, ongecensureerde videoclip:

http://www.youtube.com/watch?v=-fBKet3-4Z4


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-08-2010 23:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 augustus 2010 23:50 schreef RudiEngel het volgende:
Toch nog een positief nieuwtje over de band. De nieuwe, ongecensureerde videoclip:




Vette clip hoor. Was wel de sterkste band van Metalcamp, de tering wat een strakke show.

Had zaterdag al vernomen van de leukemie, erg triest.


Boeiender


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 12-08-2010 12:48 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2010 23:59 schreef MR. N het volgende:
Vette clip hoor. Was wel de sterkste band van Metalcamp, de tering wat een strakke show.

Had zaterdag al vernomen van de leukemie, erg triest.


Clip is idd meersterlijk, en live zijn ze absoluut dodelijk strak.

Was dan trouwens bevestigd dat het om leukemie ging? want dr staat niks gespecificeerd in de statements die ik heb gelezen, ook niet van Adam zelf niet...


Black seeds of bunny!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-08-2010 13:02 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 augustus 2010 21:43 schreef Hypnos het volgende:
misschien is het lupus?


Sorry, had 'm even gemist!





http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 12-08-2010 14:21 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Zo dan, die videoclip... ik vind er geen reet aan! Ook dat nummer niet, maar dat heb ik vaker met Behemoth. Zal vast wel weer aan mij liggen.

Het enige leuke was dat ik dacht Nick Barker te zien.

Ik heb ze een paar jaar geleden live gezien in Noorwegen, en dat was wel een goede show. Muzikaal ook niet erg interessant, maar wel zeer overtuigend gebracht.


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-08-2010 14:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2010 14:21 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Zo dan, die videoclip... ik vind er geen reet aan! Ook dat nummer niet, maar dat heb ik vaker met Behemoth. Zal vast wel weer aan mij liggen.

Het enige leuke was dat ik dacht Nick Barker te zien.

Ik heb ze een paar jaar geleden live gezien in Noorwegen, en dat was wel een goede show. Muzikaal ook niet erg interessant, maar wel zeer overtuigend gebracht.
Dacht je hem te zien, of zag je uncle Fester echt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 12-08-2010 14:27 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik dacht het. Daarmee is de clip dus 100% niet leuk.


Ja hoor...


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-08-2010 14:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Stel jij je eens voor, Jolly Roger 666.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 12-08-2010 15:40 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2010 14:41 schreef Silence het volgende:
Stel jij je eens voor, Jolly Roger 666.


Ja, stel je toch eens voor, zeg.


Ja hoor...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-08-2010 18:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 augustus 2010 18:35 schreef Nyghtslave het volgende:
Het is bevestigd, Nergal heeft Leukemie. Helaas ook dusdanig vergevorderd dat chemotherapie geen effect meer heeft, en alleen een beenmergtransplantatie nog effectief zou (kunnen) zijn. Meer info hier:
http://www.metalunderground.com/news/details.cfm?newsid=59148





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-08-2010 18:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Kut voor hem.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 24-08-2010 18:57 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Kut voor zijn verloofde. Hij gaat over een tijdje dood, zij moet het daarna nog zien te verwerken.



Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 24-08-2010 18:59 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

We gaan allemaal dood, de een iets eerder dan de ander, en de een iets rotter dan de ander.


Evil Dick


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-08-2010 19:01 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Bah.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-08-2010 19:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, kut. Hoe kan dat nou.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 24-08-2010 19:08 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2010 19:05 schreef M. het volgende:
Ja, kut. Hoe kan dat nou.
Ik hoop wel dat god een beetje mild is tegenover nergal straks, dat ie straks wel een wolk krijgt toebedeeld.


Evil Dick


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-08-2010 19:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Helemaal niet goed uiteraard, maar hij is nog niet dood he


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-08-2010 19:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 augustus 2010 12:46 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Inderdaad, AIDS is het niet.

leukemie is logischer als je bedenkt dat ze het in de voormalige Soviet Unie niet zo nauw namen met straling van nucelaire reactoren. Ik herinner mij nog goed dat we op de basisschool vaak kinderen uit Polen een week op bezoek kregen. Die hadden voor 80% een hazelip of waren geestelijke gehandicapt.

hopen dat hij er weer bovenop komt, leukemie hoeft niet dodelijk te zijn, maar om je nu in Polen te laten behandelen....


Ja dat komt omdat ze juist die exemplaren opsturen natuurlijk...

Zal wel meevallen met straling, na chernobyl is er geen significante stijging in leukemie te vinden. Daarnaast is Polen helemaal niet zo zwaar besmet geraakt.

Als je nu wat beter op die instrumenten ramt mag je misschien een keer aanschouwen hoe Polen echt is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-08-2010 19:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2010 19:28 schreef ElitE het volgende:
Zal wel meevallen met straling, na chernobyl is er geen significante stijging in leukemie te vinden. Daarnaast is Polen helemaal niet zo zwaar besmet geraakt.

Ik hoop niet dat je zegt dat de ramp van Chernobyl geen lange-termijns effecten op gezondheid heeft gehad. Toch bijzonder waarschijnlijk dat dat wel zo is, hoeveel controverse er ook is; hoewel waarschijnlijk ook weer niet alles wat aan Chernobyl wordt toegeschreven daar ook daadwerkelijk mee te maken heeft.

Al zou het goed kunnen dat Polen er weinig van meegekregen heeft. Als ik me goed herinner hebben vooral Belarus en Oekraïne straling gevangen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-08-2010 19:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nee er zal vast wel effect zijn, maar van de straling valt het wel mee. Niet vergeten dat in het lab straling juist een kankerbeschermende werking heeft.

En dat de natuurlijke achtergrond straling in India 50 keer groter is als dat speciaal gecertificeerde stralingsmedewerkers in nederland mogen ontvangen. Terwijl in india er echt niet meer kanker wordt gevonden, eerder minder(al is het lastig te vergelijken tov industriele samenleving)

De paniek en stress heeft waarschijnlijk grotere teringzooi teweeggebracht.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen