IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 28-12-2004 16:46 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2004 16:43 schreef Orion het volgende:
ik heb dus die Live Eschaton
Dat dacht ik al. Die is opgenome in Polen in een zaal in Krakow. Alle dvd's die daar zijn opgenomen zijn allemaal kut. Volk staat daar +3 meter van het podium af achter een hek, 10x niks.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-12-2004 16:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2004 16:46 schreef Buried_Alive het volgende:
Dat dacht ik al. Die is opgenome in Polen in een zaal in Krakow. Alle dvd's die daar zijn opgenomen zijn allemaal kut. Volk staat daar +3 meter van het podium af achter een hek, 10x niks.


Heb er ook eentje van Vader die daar op is genomen. Zelfde verhaal idd


spelfout weggehaald...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 28-12-2004 16:51 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2004 16:50 schreef varanus het volgende:
Heb er ook eentje van Vader die daar op is genomen. Zelfde verhaal idd
En van Enslaved, ook kut.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-12-2004 17:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2004 16:51 schreef Buried_Alive het volgende:
En van Enslaved, ook kut.


Allemaal hetzelfde dus..


spelfout weggehaald...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-12-2004 17:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2004 16:51 schreef Buried_Alive het volgende:
En van Enslaved, ook kut.


En niet te vergeten: Dark Tranquility.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 14:21 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

http://www.nrk.no/dynasx?p_lenke_id=211093&p_artikkel_id=2470849&mswmext=.asx

Is dit Live Eschaton, of Crush Fukk Create?

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 30-12-2004 14:21]


"Obras son amores y no buenas razones"


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 14:35 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik moet me echt eens die drie laatste albums aanschaffen: vooral DEMIGOD dan, ik heb tot nu toe twee nummers gehoord (verzamelaar en free sample) , mensen dat gaat hard, strak en mooi


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-12-2004 18:34 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 28 december 2004 17:02 schreef Count Usher het volgende:
En niet te vergeten: Dark Tranquility.


Die van My Dying Bride was (o.a.) daar opgenomen en dat is imho een heel leuk optreden en DVD.
Maar moet idd wel toegeven dat ook op die dvd het publiek en de dranghekken best triest zijn.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 01-01-2005 15:33 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Wel een grappige band


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Starkness
Usericon van Starkness
Posted 02-01-2005 0:06 by Starkness Wijzig reactieProfiel van StarknessQuote dit bericht

Ik heb 1 cd van Behemoth, "From the Pagan vastlands" first pressing.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 02-01-2005 0:07 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 14:35 schreef Gunman het volgende:
Ik moet me echt eens die drie laatste albums aanschaffen: vooral DEMIGOD dan, ik heb tot nu toe twee nummers gehoord (verzamelaar en free sample) , mensen dat gaat hard, strak en mooi



Zos Kia Cultus
Satanica

allebei gewelllllldig


Het zal je moeder maar wezen...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-01-2005 22:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik luister nu voor de tweede keer Demigod en dit is misschien wel het eerste album dat het oude black metal werk overtreft. Godver dit is best hard snel en strak.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-01-2005 3:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

kwalitatief ok, maar erg overgewaardeerd, voor mij is het 't net niet, vandaar dat ik ook al hun cd's heb verpatst


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Tchord
Usericon van Tchord
Posted 17-01-2005 11:39 by Tchord Wijzig reactieProfiel van TchordQuote dit berichthttp://www.funeralfog.deviantart.com

Goeie band, tijdje terug nog gezien in Groningen (kwam eigenlijk voor Ragnarok maar die vielen me dermate tegen dat ik Behemoth als uiteindelijke topper van de avond heb bestempeld )
Zelf voel ik meer voor Behemoth's oudere werk en dan vooral het album Sventevith (Storm near the Baltic) wat dan ook de enige Behemoth cd is die ik origineel in mijn bezit heb.

Ik ben nog wel op zoek naar from The Pagen Vastlands maar die is volgens mij nergens meer te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-01-2005 17:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 11:39 schreef Tchord het volgende:

Ik ben nog wel op zoek naar from The Pagen Vastlands.
Idem.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2005 18:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb nu alles.

Inclusief de Crush Fukk Create DVD. Die heerscht de pannen van het dak.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RonnieM
Usericon van RonnieM
Posted 04-03-2005 22:43 by RonnieM Wijzig reactieProfiel van RonnieMQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 14:35 schreef Gunman het volgende:
Ik moet me echt eens die drie laatste albums aanschaffen: vooral DEMIGOD
Na Pandemonic Incantations dacht ik deze band te laten vallen maar heb toch de moeite gedaan om Satanica te beluisteren
Van toen af wist ik dat Behemoth een band was waar we nog veel van konden verwachten! Behemoth kicks ass
Hail Polska,Hail Behemoth,Hail Warka strong!!!


RonnieM
Usericon van RonnieM
Posted 04-03-2005 22:54 by RonnieM Wijzig reactieProfiel van RonnieMQuote dit bericht

quote:


Ik ben nog wel op zoek naar from The Pagen Vastlands maar die is volgens mij nergens meer te krijgen.


In Lodz(PL) ben ik een box-set tegengekomen waar(ik denk)From the Pagan Vastlands ook bijzat.Het was een box-set van 4 cd's met o.a. Pandemonic en Satanica,...
Die box-set heb ik laten liggen en heb me dan Chaotica-the essence of the underworld storms to unleash aangeschaft.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2005 22:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. die set is volgens mij ook gewoon bij displeased te bestellen ...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-03-2005 1:55 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Verleden week heb ik eindelijk Demigod gekocht:

Die Nergal overdijft niks in interviews: superstrak geluid...niets wordt weggemoffeld en alles klopt van begin tot einde...brutaal en toch meeslepend met bijvoorbeeld machtig gebruik van accoustische stukken.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


tortyr
Usericon van tortyr
Posted 05-03-2005 18:18 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 0:06 schreef Starkness het volgende:
Ik heb 1 cd van Behemoth, "From the Pagan vastlands" first pressing.


Welk labelnaam staat er vermeld, Last Episode of Last Epitaph?


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 05-03-2005 18:57 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

bruut gedrumt ook, kvind coquer echt chil


it ain't so bad to be a psychopath


Azragath
Usericon van Azragath
Posted 06-03-2005 12:14 by Azragath Wijzig reactieProfiel van AzragathQuote dit bericht

Conquer is idd een strak nummer. Ik vind Demigod toch beter als wat ik verwacht had... Denk toch wel 1 van de beste cd's van Behemoth(naar mijn mening), hoewel ik Zos Kia Cultus ook wel goed vond maar minder..


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-03-2005 12:43 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

"..and the forests dreams eternally" blijft het best imo


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-09-2005 18:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Behemoth heeft hun videoclip van 'Slaves Shall Serve' online gezet.


www.behemoth.pl


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen