IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Spinvis Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-11-2008 23:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 18:05 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zo kut dat de man de Annie M.G. Schmidt-prijs (onderscheiding voor het beste theaterlied), de popprijs (die jaarlijks uitgereikt wordt aan de artiest die dat afgelopen jaar de belangrijkste bijdrage aan de Nederlandse popmuziek geleverd heeft) en de zilveren harp (een Nederlandse muziekprijs die wordt uitgereikt aan aanstormend talent en is bedoeld als een aanmoedigingsprijs).






Al was hij de nieuwe president van de Nederlandse Bank geworden, dat roest mij totaal niet. Die prijzen zeggen mij geen ruk. M.a.w is Spinvis IN MIJN OPTIEK nog altijd ongelovelijk KUT!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-11-2008 23:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 22:33 schreef R. het volgende:
"Ik eet ze stuk voor stuk
hey ik zie een oranje, zeker nieuw, maakt niet uit,
de zak m&m's.. istoch..bijna.. leeg
zoals mijn leven nu is
een vaart over de vol-le zee..
meneer.. waar moet ik aanmeren...
ik weet niet..waar ik heen moet.."

R.vis - een sterke boot


Gaaf! Serieus! Je moet een tribute doen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2008 23:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 23:17 schreef Staalman het volgende:
Al was hij de nieuwe president van de Nederlandse Bank geworden, dat roest mij totaal niet. Die prijzen zeggen mij geen ruk. M.a.w is Spinvis IN MIJN OPTIEK nog altijd ongelovelijk KUT!

Als je iets niet snapt hoef je het toch niet meteen KUT te vinden? Ik snap wiskunde bijvoorbeeld niet, maar vind Frans van Schooten jr. toch ook niet meteen een eikel?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-11-2008 23:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 23:29 schreef bastianus het volgende:
Als je iets niet snapt hoef je het toch niet meteen KUT te vinden? Ik snap wiskunde bijvoorbeeld niet, maar vind Frans van Schooten jr. toch ook niet meteen een eikel?


Als jij leert lezen, dan maak je ook niet van die domme opmerkingen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2008 23:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 23:30 schreef Staalman het volgende:
Als jij leert lezen, dan maak je ook niet van die domme opmerkingen.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2008 23:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 23:17 schreef Staalman het volgende:
Al was hij de nieuwe president van de Nederlandse Bank geworden, dat roest mij totaal niet. Die prijzen zeggen mij geen ruk. M.a.w is Spinvis IN MIJN OPTIEK nog altijd ongelovelijk KUT!

Kan mij het trouwens schelen hoe meneer Spinvis zich in jouw brillenwinkel gedraagt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-11-2008 23:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 23:48 schreef bastianus het volgende:
Kan mij het trouwens schelen hoe meneer Spinvis zich in jouw brillenwinkel gedraagt.


Blijkbaar toch genoeg, gezien je reacties...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2008 0:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 23:55 schreef Staalman het volgende:
Blijkbaar toch genoeg, gezien je reacties...

Ja, da's waar.
Het is goed bedoeld. Ik denk namelijk niet dat je Spinvis kut kunt vinden. Hooguit kan het niet helemaal je kopje thee zijn, die kans bestaat. Maar als je de tijd neemt en ervoor gaat zitten, en de combinatie van muziek en vooral tekst tot je laat doordringen, zul je toch moeten toegeven dat het niet slecht in elkaar zit, en zeker niet kut is.
Kut vind ik meer bepaalde saaie housedeuntjes, of "remakes" van deze deuntjes. Of R&B, dat werkt helemaal op mijn zenuwen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-11-2008 0:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 november 2008 0:00 schreef bastianus het volgende:
Ja, da's waar.
Het is goed bedoeld. Ik denk namelijk niet dat je Spinvis kut kunt vinden. Hooguit kan het niet helemaal je kopje thee zijn, die kans bestaat.


Juistem.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-11-2008 10:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2008 0:00 schreef bastianus het volgende:
Ja, da's waar.
Het is goed bedoeld. Ik denk namelijk niet dat je Spinvis kut kunt vinden. Hooguit kan het niet helemaal je kopje thee zijn, die kans bestaat. Maar als je de tijd neemt en ervoor gaat zitten, en de combinatie van muziek en vooral tekst tot je laat doordringen, zul je toch moeten toegeven dat het niet slecht in elkaar zit, en zeker niet kut is.


Misschien moet jij dan maar stoppen met denken! Het is mijn kopje thee niet, ook niet mijn kopje koffie... Sorry dat je hele droomwereld nu aan gort gaat, want ik ben nog immer van mening dat het gewoon ronduit kut, tyfuszaai, semi-intellectueel geneuzel is waar de honden nog geen brood van lusten! Ik geef dus ook grif toe dat het slecht in elkaar zit, dat ik er geen moment van mijn leven nog de tijd voor wil nemen om VOORAL die domme teksten van hem tot mij door te laten dringen.

quote:

Kut vind ik meer bepaalde saaie housedeuntjes, of "remakes" van deze deuntjes. Of R&B, dat werkt helemaal op mijn zenuwen.


Het is goed bedoeld. Ik denk namelijk niet dat je bepaalde saaie housedeuntjes, of "remakes" van deze deuntjes of R&B kut kunt vinden. Hooguit kan het niet helemaal je kopje thee zijn, die kans bestaat. Maar als je de tijd neemt en ervoor gaat zitten, zul je toch moeten toegeven dat het niet slecht in elkaar zit, en zeker niet kut is.

Kneus!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2008 10:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht


Vertel jij als trainer nooit dat je "out of the box" moet leren denken? Ik probeer je gewoon warm te maken voor muziek die misschien niet direct in jouw straatje past.
R&B en remake-housenummers zijn gewoon ongeïnspireerde en luie muziek door mensen die zelf geen liedje kunnen bedenken. Dat heeft met muziek maken niks van doen. En dus heb ik het recht om dat kut te noemen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-11-2008 11:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2008 10:52 schreef bastianus het volgende:

Vertel jij als trainer nooit dat je "out of the box" moet leren denken? Ik probeer je gewoon warm te maken voor muziek die misschien niet direct in jouw straatje past.
R&B en remake-housenummers zijn gewoon ongeïnspireerde en luie muziek door mensen die zelf geen liedje kunnen bedenken. Dat heeft met muziek maken niks van doen. En dus heb ik het recht om dat kut te noemen.


Dat recht heb ik dus ook met Spinvis, en geloof me... oogkleppen zijn niet aan mij besteed. Mijn smaak gaat nml. alle kanten op van Rock tot A capella en alles wat daartussen in zit.

En nogmaals is lezen niet je sterkste kant! Want als je mij warm zou proberen te maken voor muziek, dat zou automatisch betekenen dat ik mij nog niet heb verdiept in die muziek (anders heeft warm maken geen zin, toch?). Dat is helaas met Spinvis wel het geval. Ik brul nml. alleen als ik weet waar ik over brul.

Moet jij ook eens proberen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2008 11:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2008 11:00 schreef Staalman het volgende:
Dat recht heb ik dus ook met Spinvis, en geloof me... oogkleppen zijn niet aan mij besteed. Mijn smaak gaat nml. alle kanten op van Rock tot A capella en alles wat daartussen in zit.

En nogmaals is lezen niet je sterkste kant! Want als je mij warm zou proberen te maken voor muziek, dat zou automatisch betekenen dat ik mij nog niet heb verdiept in die muziek (anders heeft warm maken geen zin, toch?). Dat is helaas met Spinvis wel het geval. Ik brul nml. alleen als ik weet waar ik over brul.

Moet jij ook eens proberen.

Zal ik doen.
Toch doet de muziek van Spinvis je wel wat, heb ik het idee. Immers, anders zou je er ook niet zo fel op reageren. Sterker nog, dan zou je niet eens de behoefte voelen om erover in discussie te gaan.
Is volgens mij ook een kenmerk van goede muziek, dat mensen het geweldig vinden of het haten. Het raakt in ieder geval een snaar bij je.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-11-2008 11:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2008 11:37 schreef bastianus het volgende:
Zal ik doen.
Toch doet de muziek van Spinvis je wel wat, heb ik het idee. Immers, anders zou je er ook niet zo fel op reageren. Sterker nog, dan zou je niet eens de behoefte voelen om erover in discussie te gaan.
Is volgens mij ook een kenmerk van goede muziek, dat mensen het geweldig vinden of het haten. Het raakt in ieder geval een snaar bij je.


Een zwaar ontstemde snaar... Die muziek doet mij inderdaad iets, het brengt mijn irritatieniveau naar een alarmerend pijl.

De gevoerde discussie gaat echter niet over Spinvis, maar over het feit dat jij van mening bent dat ik Spinvis goed moet vinden. Dat is dus niet het kenmerk van goede muziek, want dan spreek jij jezelf weer tegen. In dat geval zouden saaie housedeuntjes, remakes en R&B nml. dus ook goede muziek zijn.

Dat van een mening opdringen is echter weer kenmerkend voor een dominant figuur met een negatief zelfbeeld.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-11-2008 12:46 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mensen mensen mensen. Het is zo simpel. Het heeft te maken met smaak. Dat is alles.

Dat het niet je ding is, dat kan ik begrijpen. Dat je het zelfs kut vind kan ik ook begrijpen. Zo vind ik doe maar, 99% van de reggea muziek (schrijf je het zo?), gangsta rap(idem) ongelofelijk kut. Dat wil niet zeggen dat ik het slechte muziek vind. Ik hou er gewoon niet van, dat kan. Dt is alles. Ik quote mijn lieftallige eega nog maar eens.

quote:
Op 28 november 2008 22:07 schreef Psycho Pippi het volgende:
Als je het objectief bekijkt is het toch echt heel goed. Het kan 'niet je ding' zijn. Maar dat je dan niet hoort dat het WEL goed is.


Misschien dat het scheelt als je een instrument bespeelt.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-11-2008 12:46]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-11-2008 12:50 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ook als je het objectief bekijkt IS het niet goed, dan VIND je het goed. Daar zit een wereld van verschil tussen.

Edit: en verder blijf ik het een bak semi-intellectuele en volledig a-muzikale studentenmuziek vinden waarvan ik niet kan begrijpen dat ook maar iemand het kan waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 29-11-2008 12:52]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-11-2008 12:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die eerste zin begrijp ik iet helemaal. Hoezo vinden. Je kan toch ook iets aannnemen, mocht je het niet begrijpen. De man wint bakken met prijzen, dan doet hij waarschijnlijk iets goed. Oogkleppen kunnen goed voor je werken, er veranderd verder niets aan de realiteit. En ik ik ik zegt ook niets, natuurlijk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-11-2008 13:00 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik geloof niet dat het veel zin heeft hier verder nog tijd in te steken. Oogkleppen zijn me absoluut vreemd, maar goed, leuk in ieder geval voor je dat je Spinvis leuk vindt.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-11-2008 13:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik doelde niet op jou persoonlijk! Maar je hebt gelijk, discussie is verder overbodig.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-11-2008 13:16 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2008 14:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2008 11:48 schreef Staalman het volgende:
Dat van een mening opdringen is echter weer kenmerkend voor een dominant figuur met een negatief zelfbeeld.


Ik vind het gewoon leuk om als een soort irritante mug om iemand heen te blijven zoemen.
Maar goed, ik kan je dus niet overtuigen. Goed dan, ik zal het niet meer proberen.
En dat van dat negatieve zelfbeeld en dominant figuur kan ik wel gaan ontkennen, maar daar zou ik het weer alleen mee bevestigen.
Enige dominantie is jou overigens ook niet vreemd, je lijkt me niet echt iemand die gewend is om niet het laatste woord te hebben of water bij de wijn te doen. Wordt je überhaupt wel eens tegengesproken? Zouden meer mensen bij je moeten doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-11-2008 14:50 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Jullie zouden anders een mooi stelletje kunnen zijn.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2008 14:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2008 14:50 schreef Lionheart het volgende:
Jullie zouden anders een mooi stelletje kunnen zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2008 15:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Saaie housedeuntjes en remakes laten me overigens behoorlijk koud, mijn gehoor gaat onmiddelijk in de negeerstand, en ik laat dit soort muziek voor de plastic bubblegum die het is. Ook de meeste kutten laten me koud en ik laat ze ook voor wat ze zijn. Met de nieuwe ingrepen lijken veel kutten trouwens ook op plastic bubblegum. Genoeg overeenkomsten tussen "muziek" en organen dus om in dit geval van kutmuziek te spreken.
R&B is overigens wel zwaar irritant, evenals de meeste gangstarap. Misschien dat het dan inderdaad goed is, wie zal het zeggen.


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-11-2008 15:26]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-11-2008 15:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2008 14:43 schreef bastianus het volgende:

Ik vind het gewoon leuk om als een soort irritante mug om iemand heen te blijven zoemen.


Voordat je mij stoort moet je echt beter je best doen...

quote:
Maar goed, ik kan je dus niet overtuigen. Goed dan, ik zal het niet meer proberen.


Braaf!

quote:
En dat van dat negatieve zelfbeeld en dominant figuur kan ik wel gaan ontkennen, maar daar zou ik het weer alleen mee bevestigen.
Enige dominantie is jou overigens ook niet vreemd, je lijkt me niet echt iemand die gewend is om niet het laatste woord te hebben of water bij de wijn te doen. Wordt je überhaupt wel eens tegengesproken? Zouden meer mensen bij je moeten doen.


Ik sta open voor iedereen die zijn hersenen gebruikt, en ik ben de laatste die zal ontkennen dat hij fout zit. Water bij de wijn doe ik zeer gering, als ik ergens voor ga... dan ga ik ook voor het maximale. Verder krijg ik net zoveel tegenspraak als dat ik die geef en verwacht ik eigenlijk niet anders.
Ik heb gewoon duidelijk mijn mening... zou je ook eens moeten proberen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen