IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Cpt. Caveman
Master of Insensitive Dwarves
Usericon van Cpt. Caveman
Posted 19-07-2005 15:13 by Cpt. Caveman Profiel van Cpt. Cavemanhttp://www.x-tinxion.com

quote:
Op 18 juli 2005 23:00 schreef Oud Vuil het volgende:
LINGO gaat stoppen!


Uiteraard! Da's amusement hè, dat mag niet meer...


| Twisting the Knife into 2005! | www.x-tinxion.com |


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-07-2005 16:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 juli 2005 15:12 schreef helmet het volgende:
Nadeel van terroristen is dat ze met relatief weinig zijn en over het algemeen opereren in een gedecentraliseerde organisatie. M.a.w. je kunt atoombommen gooien tot je een ons weegt en dan nog heb je ze niet.
Moet je vooral de rest van mijn post eraf knippen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-07-2005 17:46 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 juli 2005 13:34 schreef Chelman het volgende:
GOD DAMN! Hoe ver gaat de betutteling nog?!?!?!

Tja ik moet zeggen dat deze regering met z'n liberale VVD niet bepaald liberaal is.
Zo'n communistische basisverzekering vind ik ook erg apart.

Misschien volgend jaar allemaal verplicht een Lada?


de laar
Usericon van de laar
Posted 19-07-2005 18:26 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 19 juli 2005 17:46 schreef ghoulliette het volgende:
Tja ik moet zeggen dat deze regering met z'n liberale VVD niet bepaald liberaal is.
Zo'n communistische basisverzekering vind ik ook erg apart.

Misschien volgend jaar allemaal verplicht een Lada?

Maar dan wel met een volgens Europesche normen goedgekeurde dop op de trekhaak i.p.v. van een tennisbal.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-07-2005 18:43 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Celstraf geëist tegen 'Gekke Buitenlanders'

HAARLEM - Tegen de leden van de allochtone jeugdbende die eind maart door de Haarlemse politie is opgepakt, heeft het openbaar ministerie gisteren voor de kinderrechter celstraffen geëist. Ook verlangt justitie dat de kinderen onder behandeling worden gesteld.

De zeven leden tellende groep noemde zich 'de Gekke Buitenlanders' en had het begrepen op blanke leeftijdsgenoten. Volgens justitie terroriseerden de jongens, van dertien tot vijftien jaar oud, enkele maanden hun omgeving. Zonder enige aanleiding vielen ze hun slachtoffers aan. Onder het slaken van overwinnaars kreten gingen ze er vervolgens vandoor.

Uiteindelijk heeft het openbaar ministerie (OM) veertien aangiften ten laste gelegd, maar de lijst van incidenten is veel langer, aldus officier Schlingemann. Het OM toonde zich verbijsterd door de leeftijd van de verdachten. ''We hebben het hier over jochies.''

De jongens belaagden buspassagiers van de Zuidtangent, maar lokten ook vechtpartijen uit in de binnenstad en vlakbij hun school.

De kleinste van de groep kreeg vaak de opdracht naast het slachtoffer te gaan staan en te doen alsof hij huilde. Daarna sloten het slachtoffer in en vroegen ''Waarom heb jij onze vriend geslagen?'' Vervolgens begonnen ze te meppen en te schoppen, soms tot bloedens toe.

De rechters probeerden te achterhalen waarom de bendeleden uitsluitend blanke kinderen grepen. Een Marokkaan (15) verklaarde dat buitenlandse jongens direct terugslaan en later met vrienden terugkomen. ''Nederlanders doen dat niet.''

De jongens zitten sinds hun arrestatie vast. Naar verwachting komen zij binnenkort vrij, aangezien het OM deels voorwaardelijke straffen heeft geëist. Enkelen zijn toegewezen aan een gezinsvoogd en krijgen na hun detentie behandeling in een jeugdinrichting.

Dat de pers welkom was bij de strafzaken, was opmerkelijk. Hoewel het OM de persoonlijke levenssfeer van de kinderen wilde beschermen, en ook de advocaten de nodige bedenkingen hadden, dachten de rechters daar anders over. Voorzitter Flohil: ''Het moet bekend worden dat dit soort dingen in Nederland gebeuren.''

© Het Parool, 19-07-2005


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-07-2005 23:49 by M. Profiel van M.

quote:
Pamela trouwt voor derde keer met Tommy Lee

Uitgegeven: 19 juli 2005 13:59
AMSTERDAM - Pamela Anderson gaat naar verluid voor de derde keer trouwen met Tommy Lee. De Motley Crue-drummer deed Anderson een aanzoek in het Las Vegas' Palms Hotel. Volgens een bron gaf Lee zijn vrouw een zwarte dimant met twee grijze diamantjes aan de zijkant.

Het stel, dat inmiddels twee kinderen heeft, Dylan en Brandon, hebben naar verluid aan vrienden laten weten dat de derde bruiloft deze week nog plaatsvindt.

Kunnen we die mensen niet in NL laten wonen?!?? Is goed voor de economie


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-07-2005 0:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juli 2005 23:49 schreef M. het volgende:
Kunnen we die mensen niet in NL laten wonen?!?? Is goed voor de economie

Extreme knipperlichtrelatie


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-07-2005 0:11 by Iskariot Profiel van Iskariot

Lid Hofstadgroep drong zus aan op adressen politici

Uitgegeven: 19 juli 2005 18:05
Laatst gewijzigd: 19 juli 2005 20:34
Soumaya S., de vrouw van Hofstadgroeplid Nouredine el F., heeft vorige maand geprobeerd de privé-adressen te achterhalen van enkele politici. Dat deed ze via haar zus Hanan die in Den Haag in een apotheek werkt waar enkele politici cliënt zijn. Hoewel de 22-jarige vrouw haar zus onder druk zette, kreeg zij de gegevens op dat moment niet los.

Dat blijkt uit een telefoongesprek op 20 juni dat de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD heeft afgeluisterd. Het KRO-programma Reporter heeft de hand gelegd op de tekst van het getapte gesprek en andere documenten over deze zaak van de politie en de nationale recherche. De KRO heeft de documenten dinsdag op haar website gezet.

De AIVD besloot op 22 juni in te grijpen en arresteerde S. en El F., samen met een andere vrouw, Martine van den O., op metrostation Lelylaan in Amsterdam. El F. was toen zeven maanden voortvluchtig als lid van de Hofstadgroep. Eind april waren El F en S. in een woning in Amsterdam getrouwd. In juni had het stel onderdak gevonden bij Van den O. in Den Haag, zo had de dienst inmiddels achterhaald. De 26-jarige Van den O. is een Nederlandse vrouw die is bekeerd tot de islam. De twee vrouwen leerden elkaar kennen via de moskee in de Van der Vennestraat in Den Haag.

Vizier

Het drietal was die woensdagavond in een auto van Den Haag naar Amsterdam gereden. Voorin zaten de twee volledig zwart gesluierde vrouwen, achterin El F. De bestuurster nam enkele keren plotseling een afrit om achtervolgers af te schudden. El F. zat vaak achterstevoren om het verkeer erachter in de gaten te houden. De auto was echter voortdurend in het vizier van de politie, zo staat in het verslag van de nationale recherche.

Bij zijn arrestatie in Amsterdam poogde El F. mogelijk nog een schietklaar machinepistool uit zijn rugtas te trekken, aldus het proces-verbaal. In de reeds geopende tas zaten ook nog een geluiddemper, een extra geladen patroonhouder en een doosje met veertig 9 mm-patronen. S. riep bij en na haar aanhouding meerdere keren Allah Akbar (allah is groot). Zij had ook nog een brief in haar tas, vermoedelijk een afscheidsbrief van Van den O.

Verscherpte bewaking

De Marokkaanse Soumaya wilde de privé-adressen hebben van minister Remkes (Binnenlandse Zaken), VVD-Tweede-Kamerleden Van Aartsen en Hirsi Ali en LPF-Tweede-Kamerlid Eerdmans. Zij kregen sindsdien verscherpte bewaking. Hirsi Ali krijgt al de meest vergaande beveiliging. Tegenover haar zus Hanan gaf S. als verklaring dat zij hen wilde vragen moslims te worden.

De AIVD bevestigde dinsdag dat de informatie afkomstig is uit ambtsberichten, maar de woordvoerder wilde er inhoudelijk niet op ingaan. De dienst is er niet blij mee dat de gegevens nu op straat liggen maar houdt altijd rekening met die mogelijkheid. De ambtsberichten en processen-verbaal komen terecht in het strafdossier, waar ook advocaten over beschikken.



Lekker...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-07-2005 0:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2005 13:14 schreef SQT het volgende:
Amerikaans politicus: atoombom op Mekka

De Verenigde Staten mogen een atoombom op de Arabische bedevaartsplaats Mekka gooien, indien islamitische terroristen Amerikaanse steden aanvallen met kernwapens. Dat vindt het Republikeinse congreslid Tom Tancredo, afgevaardigde voor Colorado. Tancredo deed zijn uitspraak tijdens een talkshow op de Amerikaanse radio.

Volgens een woordvoerder van de politicus was de uitspraak hypothetisch bedoeld. "We hebben een vijand zonder uniform of staat. Hoe kunnen we ze opjagen? Hoe kunnen we ze zo treffen dat ze afzien van hun moorddadige ideeën?", vroeg zegsman Will Adams zich af. Tancredo, die bekend staat als een ultra-conservatief die geen blad voor de mond neemt, liet later weten 'slechts wat ideeën te hebben geuit'.

Mekka is een voor moslims heilige plaats in Saoedi-Arabië. Zij die het kunnen veroorloven moeten ten minste één keer in hun leven op bedevaart naar Mekka trekken, de zogenaamde hadj.


Wat een idioot.


ja, maar er staat wel dat dit hypothetisch zou kunnen gebeuren nadat eerst terroristen een nuke in de VS hebben doen afgaan. dus gewoon terugslaan dus. dan is het bericht minder idioot natuurlijk.


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 20-07-2005 1:25 by Morbidaeth Profiel van Morbidaeth

Wereldrecord luchtgitaar spelen
18 juli 2005, 15:47:40

LONDEN (ANP) - Tijdens het Britse muziekfestival Guilfest 2005 in Guilford hebben ruim vierduizend luchtgitaristen een werelrecord gevestigd. Met z'n allen vormden zij de grootste luchtgitaarband die ooit bijeen is geweest, meldde de BBC maandag.

Bij het hoofdpodium van het festival deden de vierduizend deelnemers zondag allemaal alsof ze een gitaar vasthielden en bespeelden, op de klanken van Sweet Child O' Mine van Guns N' Roses. Ze deden dat onder leiding van twee Britse ex-kampioenen luchtgitaar spelen.

Eerder waren 3500 luchtgitaristen bijeen in Finland, waar ook het wereldkampioenschap luchtgitaar spelen wordt gehouden. Bij die recordpoging waren echter geen officiële waarnemers aanwezig. De organisatoren van het Britse festival wachten nog op de bevestiging van het Guinness Book of Records dat dit record wel geldig is.



wuust robuust


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-07-2005 1:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

niet bepaald oorverdovend


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 20-07-2005 1:46 by Morbidaeth Profiel van Morbidaeth

Dit beter..?

Doedelzakspelen, oorverdovend móói…
spaar je oren, gebruik een gehoorfilter


Renk van Oyen, de man achter Oude Muziek Brabant (www.oudemuziekbrabant.nl), kwam op de site van draailier en doedelzak een opmerking in het gastenboek tegen over iemand die gehoorbeschadiging had opgelopen door doedelzakspelen. Hij heeft deze pechvogel, Gustaaf Modderman, gevraagd hierover een stukje te schrijven voor de nieuwsbrief van OudeMuziekBrabant. Renk vindt het van dermate belang dat hij het ook aan ons aanbiedt ter publikatie. En hij heeft groot gelijk. Lees mee, huiver, maar neem ook het advies van Gustaaf ter harte. Bescherm je oren met een gehoorfilter!

- door Gustaaf Modderman -
Als je, zoals ik, aan een nieuwe muziekhobby begint zie je door je enthousiasme vaak alleen maar voordelen en wuif je nadelen de eerste tijd weg. Want wat is er mooier dan muziek voort te brengen uit een eeuwenoud instrument (zelfs de Bijbel in 't boek Daniël spreekt erover), je kunt je zak op spanning houden en je weet na 3 lessen "Elsje fiederelsje" uit te brengen als ware het een nieuwkomer in de Megatop 40.

Zo ben ik dus begonnen en na de cursus op de muziekschool ben ik in een doedelzakkwartet me verder gaan ontplooien. Dan kom je ook met andere spelers in aanraking en wilde ik in januari 2001 wel mee naar de draailier- en doedelzakdag in Mourik. Een zonnige zondag met veel verschillende doedelzakoptredens en…tot slot een thuis ingestudeerd stuk met 50 andere spelers in de overakoestische kerk vertolken… man, wat een impact gaf dat.

Ja, op dat moment was ik echt ontroerd door zo'n vertolking van ieders hobby… maar in de weken erna ontwikkelde zich in mijn oren een piep, die steeds luider werd en me ging opvallen. Toch maar eens doorverwezen naar de KNO arts en die stelde vast dat mijn gehoor in de hogere frequenties flink was beschadigd en hij vermoedde - ook in combinatie met lucht persen in je zak - dat mijn binnenoor die overmacht van 50 spelers niet goed had doorstaan.

In je binnenoor zitten namelijk veerkrachtige trilhaartjes, die na elke geluidsdoorgave weer terugveren, maar bij mij zijn er een aantal plat gaan liggen en omliggende haartjes geven nu een stoorsignaal door naar mijn gehoorzenuw. Je kunt het oorsuizen (tinnitus) vergelijken met een fluitketel die op geluidssterkte 8 continu in je oren tettert. Afzuigkappen, computerapparatuur, blowers, beamers versterken dit geluid en als je moe of wat gestressed bent hoor je het ook sterker. Het oorsuizen is overdag nooit helemaal weg en je moet gewoon afleiding zoeken om niet gek te worden.

Ook de KNO arts in het Academisch Ziekenhuis kon me na een reflex-ooronderzoek en een gehoorzenuwonderzoek niet verder helpen met alleen de opmerking dat ik de rest van mijn leven ermee moest leren leven. Daarom ook mijn waarschuwing. ALS JE OOK MAAR EEN KLEIN PIEPGELUID NA HET DOEDELZAK BESPELEN IN JE OREN HOORT, SCHAF GEHOORFILTERS AAN! Die muziekfilters kosten een aardig bedrag, maar filtreren juist de hoge tonen voor een groot deel weg. Je houdt wel kijk op hetgeen je speelt.

Koop goede filters in de gehoorzaak. Ik heb nog een tijdje een tinnitus masker gedragen. Dit is een soort 'gehoorapparaatje' die zelf een suisgeluid geeft om je eigen suizen te overstemmen, maar die hielp echt niet. Na het uitdoen kwamen de suizingen zelf versterkt terug.

Nu 1,5 jaar verder probeer ik me erbij neer te leggen, maar wordt opstandig van de klakkeloosheid waarmee medespelers mijn problemen aanhoren en er niets mee doen. Want je hoort vaker dat men wat vreemds hoort na het bespelen van diverse instrumenten en gaat ermee om als ware het een klein nadeel dat niet opweegt tegen het mooie voordeel van muziekmaken. Ik hoop dat deze waarschuwing door jullie ter harte wordt genomen.



wuust robuust


MK
Usericon van MK
Posted 20-07-2005 8:41 by MK Profiel van MK

quote:
Op 20 juli 2005 1:25 schreef Morbidaeth het volgende:
Wereldrecord luchtgitaar spelen
18 juli 2005, 15:47:40

LONDEN (ANP) - Tijdens het Britse muziekfestival Guilfest 2005 in Guilford hebben ruim vierduizend luchtgitaristen een werelrecord gevestigd. Met z'n allen vormden zij de grootste luchtgitaarband die ooit bijeen is geweest, meldde de BBC maandag.

Bij het hoofdpodium van het festival deden de vierduizend deelnemers zondag allemaal alsof ze een gitaar vasthielden en bespeelden, op de klanken van Sweet Child O' Mine van Guns N' Roses. Ze deden dat onder leiding van twee Britse ex-kampioenen luchtgitaar spelen.

Eerder waren 3500 luchtgitaristen bijeen in Finland, waar ook het wereldkampioenschap luchtgitaar spelen wordt gehouden. Bij die recordpoging waren echter geen officiële waarnemers aanwezig. De organisatoren van het Britse festival wachten nog op de bevestiging van het Guinness Book of Records dat dit record wel geldig is.




Erg grappig, doch overbodig gedoe.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2005 15:34 by MMayo Profiel van MMayo

Deze al voorbij gekomen?

Indiase baby getrouwd met hond

De zes maanden oude Disha uit de Indiase deelstaat West-Bengalen is in het huwelijk getreden. Niet alleen de leeftijd is bizar, maar ook de bruidegom: de hond Pomi. Bijgelovige dorpelingen achtten deze bruiloft noodzakelijk om het meisje te beschermen tegen het boze oog.

Disha kreeg al na zes maanden tandjes, iets wat de dorpelingen als een slecht voorteken zagen. Priesters raadden de vader van het meisje aan om zijn dochter te laten trouwen met een hond.



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-07-2005 15:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 juli 2005 15:34 schreef MindlessMayo het volgende:
Deze al voorbij gekomen?

Indiase baby getrouwd met hond

De zes maanden oude Disha uit de Indiase deelstaat West-Bengalen is in het huwelijk getreden. Niet alleen de leeftijd is bizar, maar ook de bruidegom: de hond Pomi. Bijgelovige dorpelingen achtten deze bruiloft noodzakelijk om het meisje te beschermen tegen het boze oog.

Disha kreeg al na zes maanden tandjes, iets wat de dorpelingen als een slecht voorteken zagen. Priesters raadden de vader van het meisje aan om zijn dochter te laten trouwen met een hond.




How cute....... BUT IT"S WRONG
Bizar nieuws


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-07-2005 17:41 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Moeftie: deporteer moslimfundamentalisten
Streng in de leer zijnde Australische fundamentalistische moslims moeten worden gedeporteerd, want ze zijn niet te genezen, ze zijn ziek in hun hoofd. Deze ongekend harde taal is afkomstig van de belangrijkste moslimleider van Australië, sjeik Taj El Din Al Hilali.

Volgens de sjeik zijn dergelijke radicale fundamentalisten ''net als een ziekte als aids en je kunt hen niet genezen met een pijnstiller. Een klein aantal moslims heeft inmiddels een ziekte in hun hoofd.'' De moeftie wil Australië dan ook ontdoen van de radicale moslimelementen: haatpredikers moeten worden uitgezet.

Moefti Al-Hilali wil verder dat gematigde moslimgroepen in Australië zich veel harder inzetten om jonge moslims te beschermen tegen de ''giftige'' teksten van radicale imams. Hij wil het liefst onmiddellijk een verbod op islamitische lectuur waarin tot haat en geweld tegen het Westen wordt opgeroepen.

De uitlatingen van de sjeik zijn met gemengde gevoelens ontvangen. De controversiële moslimleider sjeik Mohammed Omran zegt dat dergelijke uitlatingen extremistisch op zich zijn, omdat ze de vrijheid van denken en doen in Australië bedreigen. Meer meningen staan in The World Today

----
zo te zien zijn de moslims de fundamentalistische aanhangers ook zat


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-07-2005 19:13 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 20 juli 2005 0:39 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, maar er staat wel dat dit hypothetisch zou kunnen gebeuren nadat eerst terroristen een nuke in de VS hebben doen afgaan. dus gewoon terugslaan dus. dan is het bericht minder idioot natuurlijk.

Daar ben ik het niet mee eens.
Ten eerste, waarom zouden wij ons ook overgeven aan het oog om oog, tand om tand pricipe? Dat maakt dat je net zo verkeerd bezig bent. Met een atoombom vermoord en verwond je honderden zoniet duizenden mensen, waarvan waarschijnlijk veruit de meesten niks met extremisme en terrorisme te maken hebben.
Dit principe geldt natuurlijk ook voor het feit dat als zij met kernwapens aan de gang gaan, wij dat ook zouden mogen, niet alleen voor algemene bomaanslagen.
Ten tweede jaag je alle Moslims tegen je in het harnas. De meesten hebben min of meer vrede met andere geloven en de Westerse Wereld, in die zin dat ze geen bedreiging voor ons vormen. Gooi je om het even wat voor bom op Mekka met doel terroristen op een bepaalde manier te verzwakken, dan raak je daarmee iedereen die de Islam aanhangt.
Ten derde: een atoombom? Zijn we vergeten wat zo'n ding doet? Als we dan toch iets moeten bombarderen, pak dan alsjeblieft een bom met net zo'n impact, maar zonder nucleaire gevolgen.

Nu wil ik geen gezeik over het feit dat ik te lief ben voor terroristen, dat die klootzakken hard moeten worden aangepakt of dat de Islam toch maar een kutgeloof is. Wat de Islam voor geloof is staat hier niet ter sprake, en natuurlijk moet er hard opgetreden worden tegen dit soort extreme figuren, maar ik denk dat je hierdoor alleen maar meer problemen creeert.


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-07-2005 19:19 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 20 juli 2005 17:41 schreef Digerdoden het volgende:
zo te zien zijn de moslims de fundamentalistische aanhangers ook zat

Natuurlijk zijn een hoop Moslims tegen Moslim-extremisme, dat heeft weinig meer met hun geloof te maken. Koning is wel natuurlijk dat er op zo'n manier tegen op wordt getreden. Vooral het tweede deel van de uitspraak van dat figuur mbt tot gematigden. De meesten extremisten zijn gebrainwashed door extreme leiders, dus als gematigden het voor elkaar krijgen deze vooral jongere Moslims te laten zien dat extremisme niet het idee achter het geloof is, zou dit best eens goed kunnen werken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-07-2005 7:15 by M. Profiel van M.

quote:
Dagelijkse douche kan hersenschade veroorzaken

Uitgegeven: 21 juli 2005 07:06
WASHINGTON - Een douche nemen is misschien toch niet zo fris als gedacht. Amerikaanse wetenschappers stellen namelijk dat magnesiumsporen in kraanwater hersenschade kunnen veroorzaken. Het inademen van de deeltjes kan op de lange termijn slecht zijn, schrijven zij in het Amerikaanse vakblad Medical Hypothesis.

"Als de deeltjes geïnhaleerd worden, gaan zij veel sneller naar de hersenen dan wanneer zij gegeten of gedronken worden.", aldus onderzoeker John Sprangler. De effecten zijn afhankelijk van de concentratie van het magnesium in het water en van de duur van de blootstelling. Magnesiumvergiftiging veroorzaakt trillingen die doen denken aan Parkinson.

AARGH WAT MOET IK NOU??!?!? Stinken op het werk of voor m'n 30e overlijden aan magnesiumvergiftiging??


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2005 8:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 juli 2005 7:15 schreef M. het volgende:
AARGH WAT MOET IK NOU??!?!? Stinken op het werk of voor m'n 30e overlijden aan magnesiumvergiftiging??


Ik word in augustus maar liefst 38 jaar en neem al, zolang ik me kan herinneren, iedere dag een uitgebreide douche. Toch ben ik nog niet bezweken aan een Mg-overdosis!! Dus, de 30 haal je zeker wel.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-07-2005 8:18]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2005 8:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 juli 2005 19:13 schreef SQT het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens.
Ten eerste, waarom zouden wij ons ook overgeven aan het oog om oog, tand om tand pricipe? Dat maakt dat je net zo verkeerd bezig bent. Met een atoombom vermoord en verwond je honderden zoniet duizenden mensen, waarvan waarschijnlijk veruit de meesten niks met extremisme en terrorisme te maken hebben.
Dit principe geldt natuurlijk ook voor het feit dat als zij met kernwapens aan de gang gaan, wij dat ook zouden mogen, niet alleen voor algemene bomaanslagen.
Ten tweede jaag je alle Moslims tegen je in het harnas. De meesten hebben min of meer vrede met andere geloven en de Westerse Wereld, in die zin dat ze geen bedreiging voor ons vormen. Gooi je om het even wat voor bom op Mekka met doel terroristen op een bepaalde manier te verzwakken, dan raak je daarmee iedereen die de Islam aanhangt.
Ten derde: een atoombom? Zijn we vergeten wat zo'n ding doet? Als we dan toch iets moeten bombarderen, pak dan alsjeblieft een bom met net zo'n impact, maar zonder nucleaire gevolgen.

Nu wil ik geen gezeik over het feit dat ik te lief ben voor terroristen, dat die klootzakken hard moeten worden aangepakt of dat de Islam toch maar een kutgeloof is. Wat de Islam voor geloof is staat hier niet ter sprake, en natuurlijk moet er hard opgetreden worden tegen dit soort extreme figuren, maar ik denk dat je hierdoor alleen maar meer problemen creeert.


Ik weet het niet hoor. Stel nu dat in jou lievelingsstad een nucleaire bom ontploft, aangebracht door molismfundametalisten. Dan denk ji toch ook : gooi heel de zaak maar plat daar. Dat is toch gewoon menselijk? (hoe triest ook). Ik denk dat het oorspronkelijke bericht meer over zulke sentimentinten ging. Want ik durf nu te stellen dat mekka de komende 50 jaar NIET zal worden getroffen door een atoombomaanval.(je weet maar nooit naturrlijk maar toch..)


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-07-2005 8:37 by Orion Profiel van Orion

*tis nog vroeg

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 21-07-2005 9:06]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2005 8:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 juli 2005 8:37 schreef Orion het volgende:
Dagelijkse douche kan hersenschade veroorzaken



He Orionneke, kijk eens een paar posts omhoog!!


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-07-2005 9:06 by Orion Profiel van Orion

GODVERDOMME!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-07-2005 9:16 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 juli 2005 9:06 schreef Orion het volgende:
GODVERDOMME!


En nu heb je weer het verkeerde topic. Het gaat goed met je...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen