IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-07-2005 13:24 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 juli 2005 7:15 schreef M. het volgende:
AARGH WAT MOET IK NOU??!?!? Stinken op het werk of voor m'n 30e overlijden aan magnesiumvergiftiging??


Ik ga er maar van uit dat ik eerder aan kanker overlijd dan dat ik parkinson krijg


Bruce Banner


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 21-07-2005 14:45 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

LONDEN - Volgens Sky News zijn er incidenten in de Londense metro. Er zijn berichten van rook vanuit een trein. Scotland Yard heeft de incidenten bevestigd, aldus CNN. Er zijn nog geen meldingen van gewonden.

Volgens bronnen zijn er incidenten bij de metrostations Warren Street, Oval en Shepherd's Bush. Business News Radio meldt dat het een aanslag is op de Victoria Line metrolijn. Hulpdiensten zijn naar de plaats van de incidenten gestuurd, zo meldt het ANP. De metrostations zijn ontruimd.


Metropassagier Ivan McCracken vertelde aan Sky News dat hij met een Italiaanse man had gesproken die een explosie heeft gezien. "Hij vertelde me dat hij een man zag met een rugzak die plotseling ontploft. De mensen hebben snel zichzelf geëevacueerd. Er was geen paniek. Ik zag geen gewonden, maar mensen waren geschokt."

Bronnen hebben Sky News verteld dat er geweerschoten waren op een van de perrons in Warren Street. Eén spijkerbom is ontploft op één van de stations, meldt Reuters.

Ook is er een incident bij een bus bij Hackney in oost-Londen. Daar zou een bom zijn afgegaan.

Bron: nu.nl





ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 14:48 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

vreemd allemaal....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 14:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

'Incidents' spark Tube evacuation

Emergency services have been called to three Tube stations after "incidents", Scotland Yard said.
Police confirmed they had been called to Warren Street, Oval and Shepherd's Bush stations.

There have been reports of smoke coming from two of the stations and all three have been evacuated.

The whole of the Northern Line has been suspended, along with the Victoria Line and the Hammersmith and City. There are no reports of any casualties.

Police also confirmed that emergency service personnel have responded to reports of an incident on a route 26 bus in Hackney Road.

A spokesman for London Underground said the nature of the incidents was unknown.

One hospital, near Warren St station, has started its emergency plan.

Sosiane Mohellavi, 35, was travelling from Oxford Circus to Walthamstow when she was evacuated from a train at Warren Street.

"I was in the carriage and we smelt smoke - it was like something was burning.

"Everyone was panicked and people were screaming. We had to pull the alarm. I am still shaking."

But a BBC reporter outside Warren St station said there was no sign of smoke outside.




CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 21-07-2005 14:49 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/



Bloodied by the thorns beside the leaves


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 14:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

lijkt erop dat er niets aan de hand is. Vorige week ook steeds station ontruimd om niets.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 21-07-2005 14:51 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Nou gelukkig maar dan. Ik hoop het beste. Vind die terroristische aanslagen flink doelloos.


Bloodied by the thorns beside the leaves


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 14:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nou met dit soort berichtjes ziet het ernaar uit dat ze hun doel wel bereiken. Niet vergeten dat als ze zoals jij/ons zouden denken ze die dingen niet zouden doen Ze zien slachtoffers ook niet als onschuldig enzo.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 21-07-2005 14:53 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

quote:
Op 21 juli 2005 14:50 schreef ghoulliette het volgende:
lijkt erop dat er niets aan de hand is. Vorige week ook steeds station ontruimd om niets.


Even de berichtgeving afwachten inderdaad


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 14:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

de tour gaat nu wel naar ned 1


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-07-2005 14:58 by Hexegot Profiel van Hexegot

Nieuwe ontploffingen in metrostations en bus Londen

Uitgegeven: 21 juli 2005 14:21
Laatst gewijzigd: 21 juli 2005 14:56


LONDEN - In drie metrostations hebben zich donderdag explosies voorgedaan. Ook op een bus in oost-Londen zou een bom zijn afgegaan. Een persoon is bij de ontploffing op het station in Warren Street gewond geraakt. Scotland Yard heeft de incidenten bevestigd.

De Londense politie behandelt de incidenten nog niet als 'groot incident'. Hulpdiensten kregen vanaf 12.30 noodoproepen en zijn op weg naar de drie metrostations. Er zijn berichten van rook vanuit een trein.

De incidenten vonden plaats op de metrostations Warren Street, Oval en Shepherd's Bush. De metrostations zijn ontruimd.

Metropassagier Ivan McCracken vertelde aan Sky News dat hij met een Italiaanse man had gesproken die een explosie heeft gezien. "Hij vertelde me dat hij een man zag met een rugzak die plotseling ontplofte. Het was een kleine explosie maar genoeg om de rugzak uiteen te rijten. Daarna riep de man iets alsof er iets verkeerd ging. Op dat moment rende iedereen de wagon uit.

McCracken: "De mensen hebben snel zichzelf geëevacueerd. Er was geen paniek. Ik zag geen gewonden, maar mensen waren geschokt."

Een andere ooggetuige Sosiane Mohellavi zei tegen Sky News: "Iedereen raakte in paniek en de hulpdiensten werden gebeld. Ik ben nu nog steeds aan het trillen."

Bronnen hebben Sky News verteld dat er geweerschoten waren op een van de perrons in Warren Street. Eén spijkerbom is ontploft op één van de stations, meldt Reuters.

Ook is er een incident bij een bus bij Hackney in oost-Londen. Daar zou een bom zijn afgegaan.

De incidenten vinden plaats precies twee weken na de aanslagen in Londen van 7 juli. Toen overleden meer dan vijftig mensen als gevolg van ontploffingen in metro's en een bus.


(Bron: http://www.nu.nl)

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 21-07-2005 15:00]


slome
Usericon van slome
Posted 21-07-2005 14:59 by slome Profiel van slome

quote:
Op 21 juli 2005 7:15 schreef M. het volgende:
AARGH WAT MOET IK NOU??!?!? Stinken op het werk of voor m'n 30e overlijden aan magnesiumvergiftiging??


Volgens mij wordt dit weer zwaar overdreven, hele volkstammen in de westerse wereld nemen dagelijks een douche, hoeveel van die mensen overlijd daarvan aan een onverklaarbare hersenafwijking? (misschien draagt het wel bij aan Alzheimer, ik meende nl. dat aluminiumionen ook erg schadelijk zijn voor de hersenen)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 15:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 juli 2005 14:58 schreef Hexegot het volgende:
Nieuwe ontploffingen in metrostations en bus Londen

*knip*


(Bron: www.nu.nl)

Hey anders loop je ff achter


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-07-2005 15:01 by Hexegot Profiel van Hexegot

Dit is een nieuwer bericht, girl.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 21-07-2005 15:01]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 15:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja, maar voegde weinig toe

net een plaatje van die bus gezien op tv.... mogelijk 1 gewonde... looks like nothing dus.


slome
Usericon van slome
Posted 21-07-2005 15:08 by slome Profiel van slome

Doet me denken aan een copy cat actie. Misschien een stelletje pubers die interessant proberen te doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 15:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 juli 2005 15:08 schreef slome het volgende:
Doet me denken aan een copy cat actie. Misschien een stelletje pubers die interessant proberen te doen.

Dat dacht ik ook, maar aan de andere kant, die terroristen zijn ook een stelletje pubers. (rond de 18)


slome
Usericon van slome
Posted 21-07-2005 15:11 by slome Profiel van slome

Klopt, ik doelde eigenlijk meer op niet georganiseerde klojo's. Ik moet eens leren duidelijkere taal op zm uit te slaan.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 21-07-2005 15:32 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

't Is wel waar.


Bloodied by the thorns beside the leaves


slome
Usericon van slome
Posted 21-07-2005 15:45 by slome Profiel van slome

Cod: Waar doel je op?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 17:26 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 juli 2005 15:32 schreef CurseOfDeath het volgende:
't Is wel waar.

wat is waar, dat er geen doden en geen zwaargewonden zijn?

Tja meid het is niet elke dadg feest met honderden doden en zwaargewonden.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 21-07-2005 17:30 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 21 juli 2005 17:26 schreef ghoulliette het volgende:
wat is waar, dat er geen doden en geen zwaargewonden zijn?

Tja meid het is niet elke dadg feest met honderden doden en zwaargewonden.

AHAHAHAHAHA!11!1!!!11!

Er zijn dus wel ontploffingen geweest. Welliswaar niet ernstig, maar toch.


Bloodied by the thorns beside the leaves


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-07-2005 17:41 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 21 juli 2005 8:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik weet het niet hoor. Stel nu dat in jou lievelingsstad een nucleaire bom ontploft, aangebracht door molismfundametalisten. Dan denk ji toch ook : gooi heel de zaak maar plat daar. Dat is toch gewoon menselijk? (hoe triest ook). Ik denk dat het oorspronkelijke bericht meer over zulke sentimentinten ging. Want ik durf nu te stellen dat mekka de komende 50 jaar NIET zal worden getroffen door een atoombomaanval.(je weet maar nooit naturrlijk maar toch..)

Het is niet menselijk om massamoorden te veroorzaken. Als Moslimterroristen een stad platgooien, heeft het geen enkele positieve zin om met Mekka hetzelfde te doen, simpelweg omdat je ze er vast kwaad mee maakt, maar ze niet zelf raakt, op misschien een enkele verdwaalde na. Het enige wat je doet is meer chaos, dood en verderf zaaien, er wordt niks mee opgelost.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 17:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 juli 2005 17:30 schreef CurseOfDeath het volgende:
AHAHAHAHAHA!11!1!!!11!

Er zijn dus wel ontploffingen geweest. Welliswaar niet ernstig, maar toch.

Misschien was het wel een stink bom.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-07-2005 17:49 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

die egyptische bommenmaker die achter 3 grote aanslagen schijnt te zitten( madrid, londen en een in het middenoosten) is vorige week opgepakt, dus ik denk dat ze nu ff niemand meer hebben die goede bommen kan maken.
het zou ook mogelijk kunnen zijn dat deze op eigen houtje opgezet is en de bommen daarom zo amateuristisch waren


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen