IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2005 13:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

het zijn migranteberen


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-07-2005 14:19 by Chelman Profiel van Chelman

Duitse justitie onderzoekt koran-toiletpapier
L;NSTER - De Duitse justitie overweegt stappen tegen een man die toiletpapier met de opdruk "koran" te koop aanbood. De 60-jarige aanbieder verklaarde dat hij met de opbrengst een monument voor de slachtoffers van de radicale islam wilde oprichten.

Justitie onderzoekt of de man wegens belediging van een religieuze gemeenschap kan worden vervolgd, meldden Duitse media dinsdag. De man verkocht het wc-papier op internet. De politie trof bij hem thuis kleine hoeveelheden aan. De man verklaarde dat hij eigenlijk slechts een discussie over islamitisch geweld wilde aanzwengelen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 27-07-2005 14:20 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik wil wcpapier met het logo van ajax!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2005 14:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 juli 2005 14:19 schreef Chelman het volgende:
Duitse justitie onderzoekt koran-toiletpapier
L;NSTER - De Duitse justitie overweegt stappen tegen een man die toiletpapier met de opdruk "koran" te koop aanbood. De 60-jarige aanbieder verklaarde dat hij met de opbrengst een monument voor de slachtoffers van de radicale islam wilde oprichten.

Justitie onderzoekt of de man wegens belediging van een religieuze gemeenschap kan worden vervolgd, meldden Duitse media dinsdag. De man verkocht het wc-papier op internet. De politie trof bij hem thuis kleine hoeveelheden aan. De man verklaarde dat hij eigenlijk slechts een discussie over islamitisch geweld wilde aanzwengelen.



is dat een typisch duits berichtje chellie? ben trouwens wel benieuwd of het goed zou verkopen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2005 14:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 juli 2005 14:19 schreef Chelman het volgende:
Duitse justitie onderzoekt koran-toiletpapier
L;NSTER - De Duitse justitie overweegt stappen tegen een man die toiletpapier met de opdruk "koran" te koop aanbood. De 60-jarige aanbieder verklaarde dat hij met de opbrengst een monument voor de slachtoffers van de radicale islam wilde oprichten.

Justitie onderzoekt of de man wegens belediging van een religieuze gemeenschap kan worden vervolgd, meldden Duitse media dinsdag. De man verkocht het wc-papier op internet. De politie trof bij hem thuis kleine hoeveelheden aan. De man verklaarde dat hij eigenlijk slechts een discussie over islamitisch geweld wilde aanzwengelen.





Wat zeggen ze hier dan niet van?????

http://www.proost.nl/?id=1032


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-07-2005 15:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Nederland moeten eisen aan Poolse werknemer versoepelen

Uitgegeven: 27 juli 2005 13:45
Laatst gewijzigd: 27 juli 2005 14:41

BRUSSEL - Nederland moet zijn eisen voor werkvergunningen aan bepaalde groepen Poolse en andere Oost-Europese werknemers versoepelen. Dat heeft de Europese Commissie woensdag gevorderd. Het dagelijks bestuur van de Europese Unie wil binnen twee maanden een antwoord van de Nederlandse regering.

De commissie vindt dat Nederland ten onrechte eisen stelt aan werknemers van dienstverlenende bedrijven uit de nieuwe EU-lidstaten. Als die bedrijven een klus willen aannemen in Nederland, moeten ze voor de werknemers die hier tijdelijk komen werken een vergunning aanvragen. Volgens de commissie is dat discriminatie.


"Dat een arbeidsvergunning vereist is, druist in tegen de regels van het verdrag inzake het vrij verrichten van diensten." Volgens de Europese Commissie kunnen ondernemingen die in andere lidstaten gevestigd zijn op dit moment moeilijk of zelfs onmogelijk diensten verrichten in Nederland.

Weigeren

Overigens mag Nederland wel individuele werknemers uit de nieuwe lidstaten weigeren. Uit angst dat de arbeidsmarkt wordt overspoeld door met name Polen heeft Nederland namelijk een tijdelijke uitzondering gekregen voor het vrij verkeer van werknemers.

De Europse Commissie heeft Den Haag nu een formeel verzoek gestuurd. Als Nederland niet binnen twee maanden een bevredigend antwoord stuurt, kan de commissie besluiten Nederland voor het Hof van Justitie te dagen.



Ik ben op dit moment bezig om Poolse computer programmeurs die in dienst van een bedrijf in Polen zijn, op tijdelijke dienstverleningscontracten hier op project basis te laten werken. Hiervoor ben ik met moeilijke en dure procedures en moet ik mijn mensen eigenlijk meer betalen dan dat ik zou willen.

Binnenkort hoeft dat dus niet meer! Heersch!

En ik ga een claimpje neerleggen...eerst wat medestanders zoeken...die zijn er genoeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2005 16:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

succes met die claim dan!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2005 16:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Vrouw doodgeslagen wegens naar buiten kijken:

In het Syrische Abu Dhabi heeft een man zijn vrouw doodgeslagen nadat hij haar betrapte terwijl zij naar buiten keek. Toen de man werd aangehouden, verklaarde hij zijn vrouw slechts te hebben willen "disciplineren" omdat zij een door hem opgelegd verbod had genegeerd.

De 30-jarige man kwam 's avonds laat thuis toen hij zijn vrouw, zijn tweede, op het balkon naar buiten zag kijken. Vervolgens stormde hij op haar af en sloeg hij haar dood. De eerste vrouw van de man wilde nog tussenbeide komen, maar dit mocht niet meer baten.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-07-2005 16:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Vandaar dus dat ze meerdere vrouwen hebben...

British Rock Singer Killed In Stage-Diving Stunt - July 25, 2005

Stephen White of the U.K.'s Mirror.co.uk has issued the following report:

A rock band's lead singer has died after a stage dive went wrong.

Patrick Sherry, 29, frontman of BAD BEAT REVUE and a married father-of-two, jumped up to grab a lighting rig during a gig but fell head-first on to the venue's solid wood floor.

Older brother Brendan, 33, who is also in the band, saw the accident.

A witness said: "He put the microphone down and crouched before leaping off the stage, which was about a metre high, and trying to grab the rig. I don't know whether he caught it or not, but his momentum carried him forward. He went upside down and hit the floor head-first. The whole thing lasted about five seconds. It was horrendous."

Patrick, of Silsden, West Yorks, was taken to Leeds General Infirmary where he died the following morning of head injuries.

BAD BEAT REVUE had only stepped in at the last minute to replace a band who had pulled out of last Wednesday's Club NME night at the Warehouse in Leeds.

Brendan said: "My brother was quiet and unassuming in his everyday life. On stage he was like a caged animal set free and he died doing what he did best."

The singer's wife of two years, Charlotte, is said to be devastated by his death.

Police will view CCTV footage of the gig ahead of an inquest, due to open this week.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-07-2005 16:20]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-07-2005 17:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Even drie/vier pagina's lezen en mijn beeld over Moslims en links is weer geheel ontkracht.


Of misschien toch niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-07-2005 17:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 27 juli 2005 16:10 schreef attila_de_hun het volgende:


Vrouw doodgeslagen wegens naar buiten kijken:

In het Syrische Abu Dhabi heeft een man zijn vrouw doodgeslagen nadat hij haar betrapte terwijl zij naar buiten keek. Toen de man werd aangehouden, verklaarde hij zijn vrouw slechts te hebben willen "disciplineren" omdat zij een door hem opgelegd verbod had genegeerd.

De 30-jarige man kwam 's avonds laat thuis toen hij zijn vrouw, zijn tweede, op het balkon naar buiten zag kijken. Vervolgens stormde hij op haar af en sloeg hij haar dood. De eerste vrouw van de man wilde nog tussenbeide komen, maar dit mocht niet meer baten.

In Zambia wordt je als vrouw doodgeslagen als je het eten niet op tijd op tafel hebt...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat kan ik nog begrijpen ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-07-2005 17:37 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ben je zo'n afhankelijk type dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 17:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee hoor, maar er zijn nou eenmaal de regels van de natuur he ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2005 17:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 juli 2005 10:37 schreef Hypnos het volgende:
Vier jaar eis voor dodelijk zinloos geweld
4jaar ... 4 JAAR!


het val toch allemaal wel mee hoor. Ten minste als ik dit bericht op geenstijl mag geloven (en dat is niet de meest betrouwbare bron lijkt me). hieruit blijkt dat het slachtoffer als iets met zijn gezondheid had. en ja, als je je dan laat slaan, dan is het natuurlijk ook wel je eigen schuld he?

Een mooie casus voor CSI

Mohammed A., de verdachte die afgelopen vrijdag de 38-jarige Jan Kievit uit Ridderkerk dood sloeg, zou er wel eens met een paar uur schoffelen vanaf kunnen komen. Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk. Zo stelt althans de patholoog-anatoom die er niet zeker van zegt te zijn dat ’de geweldsinwerking’ door klap een rol bij het overlijden van Jan Kievit heeft gespeeld. Toch wel fijn dat de medici zo meedenken met het criminele circuit. Ook de spoorwegpolitie doet er overigens alles aan om zich zo geliefd mogelijk te maken bij de onderwereld. Zo werden Mohammed A. en zijn vriend El. G. eerder die avond al opgepakt wegens het lastigvallen van treinpassagiers. Na hen vermanend te hebben toegesproken, konden zij weer gaan. Op weg naar de Lijnbaan...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2005 18:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Het zit er altijd wel in dat wanneer je iemand tegen je gezicht slaat, dat hij dan sterft. De slag zal ook wel geen slapje geweest zijn. Marokaap of niet, het was allesbehalve zelfverdediging.


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2005 18:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 juli 2005 18:03 schreef Hypnos het volgende:
Het zit er altijd wel in dat wanneer je iemand tegen je gezicht slaat, dat hij dan sterft. De slag zal ook wel geen slapje geweest zijn. Marokaap of niet, het was allesbehalve zelfverdediging.


ik heb het lichte vermoeden dat jij weinig vriendschap, liefde en respect voelt voor het marokkaans element binnen onze maatschappij.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2005 18:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Zou je denken? Eigenlijk kunnen die er ook niet aan doen dat ze zijn zoals ze zijn natuurlijk. Nederlands is ook een erg moeilijke taal en zo, en als je gewoon bent om op je vrouw te slaan en geen respect te tonen behalve dan voor de kledingstijl van rappers en hoogculturele r'n'B-artiesten, wie ben ik als onwetende autochtoon om daarop iets te zeggen...


signature


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-07-2005 21:48 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Stond deze er al in? Weer zo'n lekkere actie van Microsoft...

"Microsoft wil patent op emoticons
Microsoft poogt een patent te krijgen op emoticons. Een emoticon
(bijvoorbeeld een smiley :-) wordt automatisch door computers (maar ook
door mobiele telefoons bij SMSen) gecreerd als bepaalde karakters in een
bepaalde volgorde achter elkaar gezet worden. Aan de hand van de ingetikte
karakters wordt een symbooltje gedisplayed, waarmee de computergebruiker
een emotie weergeeft. Toekenning van een dergelijk patent zou opmerkelijk
zijn, vanwege de schaal waarop mensen bij elektronische communicatie
gebruik maken van dergelijke symbooltjes."
Bron: www.recht.nl 26/07/2005


Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja .. lekker boeiend


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-07-2005 22:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 27 juli 2005 17:47 schreef Jenje het volgende:
Nee hoor, maar er zijn nou eenmaal de regels van de natuur he ..
Ga je elke dag op jacht dan?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-07-2005 22:05]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2005 22:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 juli 2005 22:04 schreef ghoulliette het volgende:
Ga je elke dacht op jacht dan?
Jep, ik sluip dan de AH in en val het pond gehakt aan op het moment dat deze het niet verwacht ...

It's a jungle out there ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-07-2005 22:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 juli 2005 22:04 schreef ghoulliette het volgende:
Ga je elke dacht op jacht dan?
Op chickies.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-07-2005 22:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 juli 2005 22:04 schreef ghoulliette het volgende:
Ga je elke dag op jacht dan?

Ik heb ook een vaag vermoeden dat zijn vriendin dit ook niet leest


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-07-2005 22:06 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 27 juli 2005 22:05 schreef Jenje het volgende:
Jep, ik sluip dan de AH in en val het pond gehakt aan op het moment dat deze het niet verwacht ...

It's a jungle out there ...


Tot het genante moment dat de pot pindakaas die op een schap verstopt stond boven op je valt en je als avondmaal voor de spruitjes dient natuurlijk.

It's a jungle. Wanna be Jane ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen