IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 04-08-2005 17:52 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

quote:
Op 4 augustus 2005 17:02 schreef Leviathanica het volgende:
Zou Osama ook klapjes van zijn pappie hebben gehad?


Nee Osame heeft een stuk of 35 broers en zussen, dus die vader had toch helemaal geen tijd om klappen uit delen. Hij hield zich volgens mij met hele andere dingen bezig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2005 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

of hij had juist heel veel tijd om te meppen, en ik gok vooral op zijn dochters of andere geiten


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 04-08-2005 17:59 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

Denk toch dat ie iets anders deed met die geiten, als je ziet hoe die kerel bezig was.

Arme beestjes.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-08-2005 19:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 augustus 2005 16:50 schreef Leviathanica het volgende:
De verklaring van alles:

'Hitler had moeilijke jeugd'


Als je dit beschouwt als 'nieuws' dan mis je toch behoorlijk wat algemene kennis.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-08-2005 19:12 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 augustus 2005 19:11 schreef kwelgeest het volgende:
Als je dit beschouwt als 'nieuws' dan mis je toch behoorlijk wat algemene kennis.


Het stond op een nieuwssite en ik vond het wel apart, vandaar dat ik het hier postte.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2005 19:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 augustus 2005 19:11 schreef kwelgeest het volgende:
Als je dit beschouwt als 'nieuws' dan mis je toch behoorlijk wat algemene kennis.
Kijk naar topictitel jij chagi blek!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-08-2005 19:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 augustus 2005 19:17 schreef Jenje het volgende:
Kijk naar topictitel jij chagi blek!
"Het grote: Onwetende mongolen haal hier je kennis op topic"

Nee dat staat er niet Jenje.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2005 19:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 augustus 2005 19:12 schreef Leviathanica het volgende:
Het stond op een nieuwssite en ik vond het wel apart, vandaar dat ik het hier postte.


der spiegel 1946?


Je moeder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-08-2005 19:23 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 augustus 2005 19:22 schreef karnivoor het volgende:
der spiegel 1946?


Nee, www.fok.nl


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2005 19:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 augustus 2005 19:21 schreef kwelgeest het volgende:
"Het grote: Onwetende mongolen haal hier je kennis op topic"

Nee dat staat er niet Jenje.


*bewaard em voor volgende deel van dit topic*


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 0:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Het bisdom van Oakland gaat 56 rechtszaken over vermeend seksueel misbruik door priesters afkopen. Met de schikkingen is een totaalbedrag van 56 miljoen dollar gemoeid, maar het is niet duidelijk hoe dit over de zaken verdeeld wordt. Het is niet voor het eerst dat bisdommen in de Amerikaanse staat Californië rechtszaken over zedenmisdrijven afkopen.

"Het is mijn welgemeende hoop dat deze oplossing de slachtoffers zal helpen met meer zekerheid verder te gaan op het pad van genezing", aldus Allen Vigneron, bisschop van Oakland.

In de Verenigde Staten is de kerk op dit moment massaal bezig met het afkopen van strafzaken. In Californië alleen al werden in juni en juli in drie verschillende bisdommen rechtszaken afgekocht voor de gezamenlijke prijs van 79,5 miljoen dollar.

Dergelijke bedragen zijn echter niets in vergelijking tot monsterschikkingen zoals die in Oakland (ook in Californië) van vorig jaar december. Daar werd 100 miljoen dollar neergeteld voor 87 aanklachten. In de hele Verenigde Staten heeft de katholieke kerk de afgelopen tijd voor meer dan een miljard dollar aan strafzaken afgekocht.





Behalve die bedragen niets nieuws natuurlijk


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2005 17:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Opnieuw gevaarlijke tbs'er ontsnapt

RIJSWIJK - Opnieuw is een gevaarlijke tbs'er ontsnapt. Dit keer gebeurde dat in de geestelijke gezondheidskliniek in Halsteren, waar de ontsnapping donderdag rond 13.00 uur plaatshad.
Dat blijkt uit een opsporingsbericht dat de politie zaterdag op de televisie heeft uitgezonden. Het gaat om de 34-jarige Marciano Ernst.

De man is in 1997 veroordeeld voor geweld. Als hij zijn medicijnen niet neemt, kan hij gevaarlijk voor zijn omgeving worden. Op de televisie werd hij herkenbaar in beeld gebracht.

Op 7 juni nam tbs'er Wilhelm S. de benen tijdens een begeleid verlof. Ook hij werd in een opsporingsbericht herkenbaar in beeld gebracht. Zijn ontsnapping leidde tot een dodelijk slachtoffer. S. heeft inmiddels bekend op 12 juni een man te hebben doodgeslagen. S. sloeg het slachtoffer, een 73-jarige Amsterdammer, dood tijdens een boottocht over het Noordhollandsch Kanaal. Minister Donner van Justitie werd hierna naar de Tweede Kamer geroepen om zich voor het tbs-beleid te verantwoorden.

Willem S.

Volgens een woordvoerder van het ministerie van Justitie is het geval van Marciano Ernst niet te vergelijken met de kwestie Willem S. Deze man zat in het kader van zijn behandeling in een geestelijke gezondheidsinstelling. Hij had daarbij een op zijn persoon afgestemde beperkte bewegingsvrijheid. Dat betekende dat hij op het terrein naar zijn therapie mocht lopen. Dat paste bij zijn behandeling, aldus justitie.

,,Deze man zat daar al enkele weken'', vertelt de zegsman van justitie, doelend op de gezondheidskliniek in Halsteren. ,,Al die tijd was het goed gegaan en hield hij zich stipt aan de afspraken. Hij is zover nu bekend zonder aanleiding verdwenen. Er waren vooraf geen aanwijzingen voor.''



We zouden ze ook gewoon meteen vrij kunnen laten ... scheelt weer berg geouwehoer


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2005 18:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Goed voor de werkgelegenheid, zulks.





[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-08-2005 18:44]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-08-2005 21:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

goh die gast brengt elke dag de post bij ons


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2005 21:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zou ik maar eens op de lijm van de postzeggel gaan letten


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-08-2005 21:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ze smaken altijd erg kleurrijk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 9:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Vriend vangt kogel op voor zijn vriendin


Bron: Het Laatste Nieuws

In Nieuwerkerken, in België, is gisteren een 33-jarige man overleden doordat hij de kogel opving die voor zijn vriendin bedoeld was. Er is één keer geschoten.

De dader is de 37-jarige ex-vriend van de vriendin van het slachtoffer. Hij wilde haar om het leven brengen maar op het moment dat hij schoot wist het slachtoffer nog net ervoor te springen. De vrouw is ongewild getuige geweest van de dodelijke schietpartij evenals de vader en het neefje van het slachtoffer. De dader sloeg in eerste instantie op de vlucht maar kon later op de avond ingerekend worden. Hij is de hele avond verhoord. Mogelijk wordt hij morgen voorgeleid bij de Hasseltse onderzoeksrechter.



Hoe doe je dat eigenlijk, een kogel opvangen voor iemand?

Wel sneu overigens


signature


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 08-08-2005 9:54 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 8 augustus 2005 9:47 schreef Hypnos het volgende:
Vriend vangt kogel op voor zijn vriendin


Bron: Het Laatste Nieuws

In Nieuwerkerken, in België, is gisteren een 33-jarige man overleden doordat hij de kogel opving die voor zijn vriendin bedoeld was. Er is één keer geschoten.

De dader is de 37-jarige ex-vriend van de vriendin van het slachtoffer. Hij wilde haar om het leven brengen maar op het moment dat hij schoot wist het slachtoffer nog net ervoor te springen. De vrouw is ongewild getuige geweest van de dodelijke schietpartij evenals de vader en het neefje van het slachtoffer. De dader sloeg in eerste instantie op de vlucht maar kon later op de avond ingerekend worden. Hij is de hele avond verhoord. Mogelijk wordt hij morgen voorgeleid bij de Hasseltse onderzoeksrechter.



Hoe doe je dat eigenlijk, een kogel opvangen voor iemand?

Wel sneu overigens


Het antwoord op je vraag staat in het artikel.

Evengoed knap lullig.

[Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 08-08-2005 9:56]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 9:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Kun je nu zo een reflex hebben??


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-08-2005 10:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 8 augustus 2005 9:59 schreef Hypnos het volgende:
Kun je nu zo een reflex hebben??
Nee, da's gewoon een kwestie van geluk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-08-2005 10:02 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 8 augustus 2005 9:59 schreef Hypnos het volgende:
Kun je nu zo een reflex hebben??

De dader zal in paniek hebben gevuurd toen die ander plots een sprong maakte.


mvg wk10


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 10:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 augustus 2005 10:02 schreef windkracht10 het volgende:
De dader zal in paniek hebben gevuurd toen die ander plots een sprong maakte.




signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 18:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 8 augustus 2005 9:59 schreef Hypnos het volgende:
Kun je nu zo een reflex hebben??

tss kijk jij nooit films ofzo


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-08-2005 18:44 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

dooie op wacken ofzo....


Bruce Banner


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 18:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

hersendoden iig -->


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen