IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-08-2005 0:13 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Het is wel in het Duits hé?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-08-2005 0:14 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 augustus 2005 0:13 schreef Audiophile het volgende:
Het is wel in het Duits hé?


Die URL die Ghouliette gaf, is de Engelse versie. (Wel heel, heel slecht Engels, maar goed...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-08-2005 0:16 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ah ik zie...



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-08-2005 0:57 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 8 augustus 2005 23:44 schreef Morgil het volgende:
Eigen schuld, moet je maar niet dronken gaan rijden hoor. Absoluut geen medelijden met die mensen.


Erhm, die dronken gast viel voor een stapvoets-rijdende ambulance. Mag aannemen dat het ambulancepersoneel nuchter was.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 10:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kut voor ambulance personeel, die dronken sukkel .. tja ... eigen schuld?


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 09-08-2005 11:00 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 9 augustus 2005 10:27 schreef Jenje het volgende:
Kut voor ambulance personeel, die dronken sukkel .. tja ... eigen schuld?

Heel Wacken liep vol dronken idioten en het is een wonder dat er niet meer fatale ongevallen plaatsvonden. Lees alle verhalen in het Wacken topic en je ziet datdronken zijn klaarblijkelijk bij een dergelijk festival hoort. Al die verhalen zijn reuze grappig enzo en de sfeer was ook opperbest daar, maar gevaarlijk is het ieder uur van de dag voor betrokkenen. Sommigen in dit forum roepen nu eigen schuld en geen medelijden enzo... Dat vind ik jammer. Een van de 5.000 of meer stomdronken mensen verliest zijn evenwicht op de stoep en valt onder de wielen van een stapvoets rijdende ambulance en overlijdt in het ziekenhuis. De man had waarschijnlijk een prima tijd in Wacken. Zijn vrouw en 4 kinderen krijgen een vreselijke boodschap thuis op de dag dat 1 van de kinderen ook nog eens jarig is. Zoveel levens zo op zijn kop gezet, dat is te vreselijk voor woorden eigenlijk. De meeste ongelukken zijn achteraf gewoon stom, anders waren het geen ongelukken. Wel medelijden met die arme nabestaanden. Ook verbazing dat het ongeluk van 4 op 5 augustus gebeurde en pas na 7 augustus bekend gemaakt werd op o.a. de Wacken Site. Ik kan me niet helemaal aan het idee onttrekken dat dat te maken heeft met het bezoek van de minister-president van de staat aan het festival en de ondersteunende hulpdiensten of om geen onrust te verwekken op het festival. Maar toch vreemd.....


Rock moet Rollen


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-08-2005 11:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Tja ik ben het met je eens. Moet je voorstellen, hoeveel mensen er rondlopen.
In een stad gebeuren er ook ongelukken. Hier is de kans nog iets groter, omdat er zoveel dingen gebeuren. Dit had overal kunnen gebeuren.
Het was er zo glad en modderig, ik heb mezelf ook wonder boven wonder staande weten te houden, en dat terwijl ik geen drank op had.
Er lopen echt heel veel mensen rond.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 12:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 augustus 2005 11:00 schreef cooperfan het volgende:
Heel Wacken liep vol dronken idioten en het is een wonder dat er niet meer fatale ongevallen plaatsvonden. Lees alle verhalen in het Wacken topic en je ziet datdronken zijn klaarblijkelijk bij een dergelijk festival hoort. Al die verhalen zijn reuze grappig enzo en de sfeer was ook opperbest daar, maar gevaarlijk is het ieder uur van de dag voor betrokkenen. Sommigen in dit forum roepen nu eigen schuld en geen medelijden enzo... Dat vind ik jammer. Een van de 5.000 of meer stomdronken mensen verliest zijn evenwicht op de stoep en valt onder de wielen van een stapvoets rijdende ambulance en overlijdt in het ziekenhuis. De man had waarschijnlijk een prima tijd in Wacken. Zijn vrouw en 4 kinderen krijgen een vreselijke boodschap thuis op de dag dat 1 van de kinderen ook nog eens jarig is. Zoveel levens zo op zijn kop gezet, dat is te vreselijk voor woorden eigenlijk. De meeste ongelukken zijn achteraf gewoon stom, anders waren het geen ongelukken. Wel medelijden met die arme nabestaanden. Ook verbazing dat het ongeluk van 4 op 5 augustus gebeurde en pas na 7 augustus bekend gemaakt werd op o.a. de Wacken Site. Ik kan me niet helemaal aan het idee onttrekken dat dat te maken heeft met het bezoek van de minister-president van de staat aan het festival en de ondersteunende hulpdiensten of om geen onrust te verwekken op het festival. Maar toch vreemd.....

Misschien was het wel een kinderverkrachter. Ik snap wat je bedoelt, maar je kunt het ook overdrijven.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 12:03 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 augustus 2005 11:08 schreef zillah-morte het volgende:
Tja ik ben het met je eens. Moet je voorstellen, hoeveel mensen er rondlopen.
In een stad gebeuren er ook ongelukken. Hier is de kans nog iets groter, omdat er zoveel dingen gebeuren. Dit had overal kunnen gebeuren.
Het was er zo glad en modderig, ik heb mezelf ook wonder boven wonder staande weten te houden, en dat terwijl ik geen drank op had.
Er lopen echt heel veel mensen rond.

wel iets meer dan 5000


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 09-08-2005 12:12 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 9 augustus 2005 12:02 schreef ghoulliette het volgende:
Misschien was het wel een kinderverkrachter. Ik snap wat je bedoelt, maar je kunt het ook overdrijven.


mee eens, maar ik vond gewoon stom, geen medelijden en eigen schuld reacties net iets te gemakkelijk....


Rock moet Rollen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 12:24 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Is het ook, en het is gewoon naar dat zoiets gebeurd, het is een vrij zinloze manier om te sterven en het is te simpel om alcohol de schuld tegeven. Als het aan de alcohol lag waarom is dan alleen hij overleden?
Ik neem aan dat de mensen die geen medelijden hebben niet goed inzien dat zoiets onfortuinlijks hen ook zou kunnen gebeuren "had je maar niet bij rood licht over moeten steken", "had je maar licht op je fiets moeten hebben", "had je maar geen kort rokje aan moeten doen".


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 12:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 augustus 2005 12:12 schreef cooperfan het volgende:
mee eens, maar ik vond gewoon stom, geen medelijden en eigen schuld reacties net iets te gemakkelijk....


Gast heeft zichzelf zo gruwelijk vol laten lopen dat ie met zijn harses voor een auto dondert, zijn verantwoordelijkheid ....


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-08-2005 12:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 augustus 2005 12:03 schreef ghoulliette het volgende:
wel iets meer dan 5000

Ja klopt Wel iets meer dan 30.000 zelfs.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 09-08-2005 12:59 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

van nu.nl:

RIO DE JANEIRO - Een bank in het noordoosten van Brazilië is slachtoffer geworden van een van de grootste bankroven uit de wereldgeschiedenis. Onbekenden groeven een 80 meter lange tunnel en gingen ervandoor met een bedrag van ruim 58 miljoen euro. De bankroof werd maandag ontdekt.

Bekijk video: Modem/ Breedband


Volgens de autoriteiten in de stad Fortaleza moeten de dieven drie maanden bezig zijn geweest met het graven van de tunnel. "Het is iets dat je ziet in films", aldus onderzoeksleider Francisco Queiroga van de federale politie.

De daders hadden een huis gehuurd van waaruit zij met hun graafwerkzaamheden waren begonnen. Zij hadden een hoveniersbedrijf als dekmantel, zodat zij grote hoeveelheden aarde konden afvoeren zonder argwaan te wekken. De politie vermoedt dat tot twintig personen bij de roof betrokken zijn geweest.

De tunnel, die versterkt was met plastic en voorzien was van een houten vloer en elektrische verlichting, eindigde recht onder de kluis van de bank. Het is de politie een raadsel hoe de dieven door de betonnen vloer van de kluis konden breken en 3,5 ton aan papiergeld konden stelen, zonder de bewegingssensoren te activeren.


very clever


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 09-08-2005 13:33 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

Doet me denken aan dew film The Ladykillers met Tom Hanks.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-08-2005 13:41 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 8 augustus 2005 9:59 schreef Hypnos het volgende:
Kun je nu zo een reflex hebben??
Jedi reflexes


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-08-2005 13:44 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 9 augustus 2005 12:50 schreef Jenje het volgende:
Gast heeft zichzelf zo gruwelijk vol laten lopen dat ie met zijn harses voor een auto dondert, zijn verantwoordelijkheid ....


Precies.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 13:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

misschien is hij wel geduwd....


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-08-2005 13:52 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 augustus 2005 13:51 schreef ghoulliette het volgende:
misschien is hij wel geduwd....


ja, en misschien knuppelde hij wel zeehondjes dood...




Bruce Banner


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 13:58 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

misschien wordt jij morgen wel anaal verkracht omdat je lang haar hebt, toch mooi je eigen schuld


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-08-2005 13:59 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

daarom


Bruce Banner


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 09-08-2005 14:00 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Jeetje wat een liefde hier



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-08-2005 14:01 by Heiden Profiel van Heiden



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-08-2005 14:01 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 augustus 2005 13:58 schreef ghoulliette het volgende:
misschien wordt jij morgen wel anaal verkracht omdat je lang haar hebt, toch mooi je eigen schuld


Hey dat is op wacken al met zoveel mensen gebeurt Naar hun eigen zeggen dan


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2005 14:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2005 14:01 schreef zillah-morte het volgende:
Hey dat is op wacken al met zoveel mensen gebeurt Naar hun eigen zeggen dan



dat kennen we...


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen